ROSES, LEATHER AND GOLD

keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Heibaa! Oon kipeilly kotona nyt viime perjantaista asti ja tänään on vihdoin alkanut olotila olla semmosta luokkaa, että huomenna uskaltaa töihin mennä. Pihalla on ollu ihanaa säätä viime päivät ja mä oon päässy nauttimaan siitä pelkästään kauppa- ja postikäynnin aikana, buu :( Ja kuten arvata saattaa, niin kuviakaan ei ole tältä viikolta ja viime viikonlopulta kertynyt juuri yhtään.

Tänään kävin postista hakemassa kauan odotetun paketin yhteistyökumppaniltani Sheinsidelta ja sieltä paljastui pitkään kaivatut nahkahousut. Vaan eivät olleetkaan housut, vaan legginsit! En tiedä sitten että mitä mä oikein muistelin kun siinä yhdessä postauksessa kirjoitin tilanneeni nahkahousut, mutta legginsit nämä siis ovat. Ja hurjan kivat onkin, mutta silti edelleenkin kaipaan niitä housuja :D Pöksyihin suoraa linkkiä tässä, jos jotakuta alkoi kiinnostaa!*

Ps. mun tukka kaipaa elvytystä.. :-D


*Postaus sisältää mainoslinkkejä.

18 kommenttia:

  1. voiku kivat pöksyt! :)

    VastaaPoista
  2. Ompa ihanat noi legginsit :)

    VastaaPoista
  3. ihanat! ja kivat nuo vetskarit noissa :)

    VastaaPoista
  4. Voi miten kivat noi nahkaleggarit!! :)

    VastaaPoista
  5. ihanat legginsit, ihana Henna, ihana blogi! <3

    VastaaPoista
  6. voii ku ihanat :)))

    VastaaPoista
  7. Ihan täydelliset leggarit, ihanat verhot ja sun hiukset on täydellisen väriset! :)

    werablee.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon jo ihan kyllästyny näihin hiuksiin ja tänään onneksi tuleekin muutosta ;)

      Poista
  8. saako noita muualta?? tai tollasia..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm en oo just tämmösiä ainakaan muualla nähnyt :-)

      Poista