WANTIES

sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Ja taas luvassa vaatekuolailuja polyvoren avustuksella. Tällä hetkellä polttelevimpina mun ostoslistalla on...

...nahkahousut Tilasin yhdet lupaavanoloiset jokunen aika sitten, enkä malta odottaa että ne tulee!
...kimono H&M:llä on yksi täydellinen, joka on itseasiassa aamutakkiosastolla, ja joka mun on varmaan tällä viikolla ihan pakko käydä ostamassa. Se on niin täydellinen, että se kummittelee koko ajan mun mielessä. Mustalla pohjalla punertavia kukkia ja siihen yhdistettynä hapsuja=<3
...aurinkolaseja En tajua miten ennen kuvittelin aina ettei mitkään aurinkolasit sovi mulle. Nyt niistä on tullut jo pieni pakkomielle mulle
...päähineet Jostain syystä oon alkanut katselemaan pipojen lisäksi hattuja. Oon aina tykännyt kesähatuista, eli niistä heinämieshatuista ja jätti-lieri-hatuista, mutta nyt oon iskenyt silmäni noihin yhdessä kollaasissa näkyviin hattuihin.
...polvisukat Haluun kotikäyttöön polvisukat! En tiedä tykkäisinkö niistä yhdistettynä ihan pukeutumisessa, mutta se jääkööt nähtäväksi.
...maxihame Kuten myös maksimekotkin. Pikkuhiljaa alkaisi ollakkin hamekelit jo ;-) Paitsi että maxi menisi hyvin myös paukkupakkasellakin, kun sinne alle voisi piilottaa vaikka toppahousut :D

Mitäs teidän listalta löytyy?
Untitled #53

Untitled #52

Untitled #49

Untitled #51

Untitled #50

35 kommenttia:

  1. Anonyymi3/3/13 18:58

    ihana postaus, niinku aina! rakastan sun tyylii :D mut tota eiks noi oo polvisukat eikä nilkkasukat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho ajatusvirhe! Nilkkasukat ne vasta erikoiset oiski.. :DD Kiitos!

      Poista
  2. Noi taitaa kuitenkin olla polvisukat eikä nilkkasukat:D

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus:)! Meikäläisen wanties listlta löytyy hunterin kumpparit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo niistä innostunut vaikka paljon niitä on pyörinytkin joka puolella :D

      Poista
  4. Anonyymi3/3/13 19:19

    miks tossa lukee nilkkasukkia ja kuvissa on polvisukkia:)?

    VastaaPoista
  5. Anonyymi3/3/13 20:16

    ite mua kiinnostaa noi nahkahousut, mut en tiiä käykö ne urheilullisille reisille ja pepulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Housuthan nimenomaan näyttää parhaimmalta urheilullisessa vartalossa?? :-D

      Poista
  6. Anonyymi3/3/13 20:41

    mun on kyl pakko kysyy et miten pysyt noin hoikkana vaikket pahemmin liiku? ja aivan ihania vaatteeitta, pitäs iteki päivitellä vaatekaappia kevääks! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Geeneistä kiinni :-) Äläs muuta sano!

      Poista
  7. Tollanen kimono vähän kuumottelis :) Voi mä niin haluaisin sellasen Victoria's Secretin kimonon, ois maailman ihanin!

    VastaaPoista
  8. Anonyymi4/3/13 08:01

    mistä toi harmaa maksihame mis on halkio? :-)

    VastaaPoista
  9. Anonyymi4/3/13 08:36

    joo tommosen kivan maxihameen kun sais! :))

    VastaaPoista
  10. Anonyymi4/3/13 13:14

    kiva tyyli!:) onksun vaatteet pölyttyny siinä vaaterekissä, ku mulla on ollu pitkään ostoslistalla sellanen rekki huoneeseen, nii kelasin et pölyttyykö ne siinä paljoo?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä kun sais nää kaikki itelleni..:D ja ei ne mulla kerkii pölyttymään kun yleensä pidän siinä niitä eniten käytettyjä vaatteita

      Poista
  11. Anonyymi4/3/13 17:51

    Mistä noi kaksi vikaa maxihametta on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi4/3/13 17:59

      pystyisitkö listaamaan kaikki noi hameet? :D

      Poista
    2. Kuvaa klikkaamalla pääsee polyvoren sivuille, missä toi on tehty ja siinä näkyy sivussa kaikkien ostopaikat :)

      Poista
  12. ei hitto toi boyn pipo on kyl niin siisti että !! ihastuin heti :D

    VastaaPoista
  13. Anonyymi4/3/13 22:50

    mistä tilasit nahka pökät ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi6/3/13 22:27

      just mietin että tilaisin kans sieltä, mut miten toi maksujuttu menee? jos siis ei oo sitä paypal tiliä.. ajattelin vain jos voisit lyhyesti kertoa :)

      Poista
    2. Mä oon tilannu vaan paypalilla ni en osaa sanoa :/

      Poista
  14. Anonyymi5/3/13 18:48

    Noi aurinkolasit on ihan täydellisiä :o sul on muutenki ihana tyyli, oot tosi kaunis ja tää blogi on ihan huippu!! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookki! Kiitos paljon :')

      Poista
  15. Anonyymi5/3/13 19:50

    haha mulle ei sovi aurinkolasit :D ihana postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti sopii joku malli! Kiitos:)

      Poista
  16. aa ihania juttuja!! sun blogi on oikeesti mun lemppareita! =)

    VastaaPoista