ALL IN BLACK

keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Moikka! Tänään näin Iraa ja kuvailtiin pitkästä aikaa yhdessä asukuvat. Ihana fiilis, kun ulkovaatteissa tulee jo hiki tuolla auringon paisteessa ja aurinko lämmittää tukkaa! Kokomusta asu alkoi tuntua aika tukalalta.. :-D Ja on muuten kiva kun voi käyttää koko mustia-asuja taas, kun on tukka vähän vaaleampi. Tumman tukan kanssa mustat asut oli liian mustia mulle :-D 
Ja oon ihan rakastunut tohon uuteen laukkuun... Tulee varmasti näkymään tosi paljon mun käsivarrella. Suoraa linkkiä tästä!

Mulle on iskenyt vähän jälkijunassa himo raitavaatteisiin. Tänään otin varmaan ekaa kertaa kuvissa näkyvän valo-sini-raidallisen topin käyttöön ja oon alkanut himoitsemaan niitä raitahousuja, vaikka ensin ajattelin että ehdoton no-no. 


takki: Ellos / huivi: GinaTricot / housut: GinaTricot / toppi: GinaTricot / laukku: Chicnova* / aurinkolasit: Terranova

*blogin kautta saatu

34 kommenttia:

  1. kivat oranssit naama ja kädet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mitenniin :D Peilistä katsoessa ei todellakaan ole oranssit. Kuviin on lisätty kontrastia ja se on ehkä vähän lisännyt oranssia sävyä kuviin. Koska jos huomaat että tokassa kuvassa mun hiukset on myös oranssiin taittuvat ja ekassa kuvassa on oikea hiusten väri :)

      Poista
  2. ihana asu, koko musta näyttää älyttömän hyvältä sun päällä :-) ja oli pakko nauraa tolle ensimmäiselle anolle :-DDDD

    VastaaPoista
  3. Heii näin sut yks päivä siel sun työpaikal ku kävin mun tätin kans siel, mutten uskaltanu tulla juttelee ku en viittin häiritä sua töissä : (

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa no oisit vaa tullu! :-)

      Poista
  4. Tosi kiva asu, etenkin toi raitatoppi on ihana! Niin kivaa kun voi taas alkaa käyttämään muitakin vaatteita, eikä aina niitä samoja talvitakkeja... :-)

    VastaaPoista
  5. ihana toi raitapaita ! ♥ ja muutenki ihana asu :)
    http://nellimari.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Vautsi, hyvältä näyttää :)

    VastaaPoista
  7. toi toppi näyttää tosi kivalta! :-)

    VastaaPoista
  8. ooi tuo asu näyttää tosi kivalta!:-)

    VastaaPoista
  9. Ihan sairaan kivat aurinkolasit! Muutenkin varsin mukiinmenevä asu:-)

    http://enjoy-the-moments.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. sä oot niin upee henna! :-) ja toi sun tukka sopii sulle mielettömän hyvin ♥

    VastaaPoista
  11. toi eka kuva on super ihana!

    VastaaPoista
  12. Aivan ihania kuvia! Ja toi laukku, tykkään hurjasti :)

    -Heli
    http://withasilverlining.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. toi laukku vetää nii sanattomaks ja niin aijon sen vielä itselleni kotiuttaa! oon kans tosi nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihana! Kiitos :)

      Poista
  14. Oon kateelinen hiuksistas! :)

    VastaaPoista
  15. ihana asu!! himoitsen varsinkin takkia ja laukkua ;-)

    VastaaPoista
  16. Auauauuu aivan upee asu Henna!! :)

    VastaaPoista