FAVOURITE JEWELLERY & SOMETHING NEW

torstai 18. huhtikuuta 2013

Juuri kun kerkesin viikko sitten kehuskella mun postaustahtia, niin tottakai se heti sen jälkeen hidastui :-D Pitikin mennä sanomaan. Blogitouhuja on hidastanut kouluhommat, kun mulla on reilu kuukausi vain aikaa suorittaa kaikki hylätyt pois ja onnistua pääsemään näytöistä läpi. Kiire tulee! Toinen asia on se, että mä en yksinkertaisesti jaksa miettiä mitään kivoja asuja, kun koulupäivät on niin stressaavia, ulkona on harmaata ja sataa koko ajan ja mulla on  kouluun matkaa vain 5min kävellen... Mutta ehkä tämä tästä!

Kuvailin äskettäin mun lempikoruja, jotka tällä hetkellä pääsevät aivan liian harvoin käyttöön.

Ja sitten ostos eiliseltä, jota olen jo kuukauden katsellut ja täällä blogissakin maininnut. Kyseessä on siis H&M:n aamutakki, mutta joka sopii mun mielestä tosi hyvin asuihinkin, koska ei ole liian pitkä! Mustaa, suuria ruusuja ja hapsuja<3 Ihan täydellinen. Hintaa taisi olla 30€

Mulla on ilmeisesti joku älytön kukkakuosi-villitys iskenyt, kun on verhot sitä kuosia, aamutakki, tilauksessa tulevat kukkahousut ja Seppälästä eilen löytyneet täydellisen väriset kukkahousut, jotka käyn ehkä huomenna ostamassa. Pitää varoa ettei lähde lapasesta...

12 kommenttia:

  1. ootko kauppikses =)?

    VastaaPoista
  2. Ihania koruja! Varsinkin nuo kaikki sormukset oioi ♥ :)

    VastaaPoista
  3. Mistä tilasit kukkahousut? :) Ne seppälän housut näytti sun instagramissa niin hyviltä että pakko mennä metsästämään itekki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M:ltä tilasin semmoset vaaleat kukkahousut, muttei ne oo yhtä kivat ku ne Seppälän! :)

      Poista
  4. Miten sul on varaa shoppailla ? Jos et käy töissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä saan tästä blogistakin rahaa :-) Rahan riittävyys riippuu aika pitkälti siitä, että mihin sen käyttää

      Poista
  5. olispa mulla yhtä hyvä tyylitaju kun sulla! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanasti sanottu, kiitos!<3

      Poista
  6. Ihania asusteita! Olispa mullakin noin kivoja :)
    http://inspirationmania.blogspot.fi/

    VastaaPoista