FRIDAY OUTFIT

perjantai 19. huhtikuuta 2013

Tulin heittämään tänne tämän päivän asua, jollainen on täällä ennen jo nähtykin, mutta tällä kertaa eri kenkien ja laukun kanssa :-) Mikään ei vaan voi näyttää huonolta noiden kenkien kanssa! 
Juurikasvu alkaa olla jo semmosissa mitoissa, että pitäisi päästä värjäämään se pois ja muutenkin jatkamaan tätä vaalennus operaatiota. Harmi vain kun luottokampaaja on kuukauden Helsingissä, niin pitää odotella vielä jonkun aikaa... Kaupan värejä en enään halua/uskalla käyttää mm. sen hajun takia mikä käy mulla tosi pahasti henkeen, mutta oon miettinyt niitä uusia Olia-värejä. Luin, ettei niillä saa vaalennettua tukkaa, mutta onko kellään siitä kokemuksia? 

Tänään on suunnitelmissa leffaan menoa Aatun kanssa ja ennen sitä haen kaksi pakettia postista. Kivaa perjantaita kaikille! :-)



poncho: Cubus / huivi: GinaTricot / laukku: Chicnova* / housut: GinaTricot / kengät: Ellos / takki: H&M

*saatu blogin kautta

27 kommenttia:

  1. ihanat vaatteet!

    VastaaPoista
  2. Tosi ihanan näkönen tuo Poncho! :)

    VastaaPoista
  3. aivan ihana asu! nuo kengät on aivan upeat :-)

    VastaaPoista
  4. kuinka usein värjäät sun hiuksias? tuntuu että sun hiukset kasvaa=tyvikasvua tulee älyttömän nopeesti :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun tukka kasvaa ihan hirveetä kyytiä.. Värjään aivan liian harvoin juuri kasvua, kun ottaa huomioon miten nopeasti sitä tulee :-D Onneksi nyt kun on vaaleampi tukka niin ei juurikasvu näy niin selkeästi :)

      Poista
  5. näytät ku oisit laihtunut ihan hirveesti.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. katoin samaa, jalkas näyttää tosi kaposilta ku ne oli ennen ihan täydelliset :p

      Poista
    2. En oo laihtunut yhtään, ehkä päinvastoin :-) Tiedättekö mikä sen tekee että mun jalat näyttää kapeammilta näissä? Korkokengät. Yleensä ootte tottunut näkemään mut matalapohjaisissa kengissä ja ero on oikeasti huomattava, varsinkin kun mulla on vielä kierot jalat, joten reidet ei mene millään yhteen vaikka kuinka yrittää. Eli ei en ole laihtunut :)

      Poista
  6. kiva asu!♥ oon seuraillu sun blogia pikkase yli vuoden ja jos nyt suooraan sanon niin tää on pikkasen huonontunu. ite toivoisin enemmän ''perus'' postauksia, semomsia missä ei olis vaan asukuvia tai semmosia kollaaseja(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Luitko sen parin viikon takaisen postauksen, jossa kerroin vähentäväni lifestyleä täällä blogissa? Jos et niin kertaan tähän. Eli päädyin siihen päätökseen, koska tajusin miten monet ihmiset mun juttuja ja kuvia lukee ja arvostelee ja se oikeesti alko vähän pelottamaan :-D Toinen asia oli se, että mä haluan tehdä tätä sillä kaavalla, minkälaisia blogeja mä itse tykkään lukea ja saan inspiraatiota. Mä oon kuitenkin about 4 vuotta kirjoitellut eri nettiosoitteissa tosi henkilökohtaisiakin ja niiin arkipäiväisiä juttuja, että ne ajat on jo takana päin :D Tottakai täällä tulee olemaan lifestyle-juttujakin paljon, mutta enään en koe sitä niin kiinnostavaksi aiheeksi itselleni kirjoittaa :-) HUH tulipa pitkä vastaus!

      Poista
  7. moikka! :)
    mun kaveri värjäs just noilla olia väreillä, hän on blondi mutta muistaakseni juurikasvua yritti värjätä blondilla ja lopputulos oli harmaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm harmaa ei kuulosta hyvältä... :-D

      Poista
  8. kateeks kay kun oot niin laiha ja taydellinen! :0 ihana asu muuten ;) pitakaa hauskaa leffassa :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höpöhöpö kiitos! :-D Hih pidettiinhän me :-)

      Poista
  9. ihana ihana ihana asu!!!! :) ihan täydelline! ja kaunis oot niiku aina ! :)

    VastaaPoista
  10. värinpoisto tietenkin sit ennen väriä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kyllä vaalentunut ihan kaupan perus vaaleilla hiusväreilläkin tosi hyvin! :-)

      Poista
    2. faktahan on että väriä ei voi vaalentaa värillä :)

      Poista
    3. Niinhän sitä aina sanotaan mutta aika hyvin mulla tuli vaaleita raitoja ihan Garnierin vaalealla raitavärillä :)

      Poista