SUNGLASSES

perjantai 5. huhtikuuta 2013

Tää on niin perus mua :-D  Nyt mulla on käynyt sama, mikä kävi viime syksynä ja talvena takkien kanssa ja takkien jälkeen kenkien kanssa, mutta nyt aurinkolasien kanssa. Oon ostanut nyt kahden kuukauden sisään neljät aurinkolasit ja löydän koko ajan vaan lisää kaikkia kivoja! Joskus kaksi vuotta sitten mun mielestä mulle ei sopinut minkään malliset aurinkolasit, mutta se taisi johtua vain siitä että en sovittanut ja ostanut oikean mallisia. Näiden lisäksi multa tottakai löytyy joitain vanhoja aurinkolaseja, mutta niitä en enään ikinä pistäisi päähäni, paitsi pilottilasit, jotka on hävyksissä. 
Ja nyt mun on pakko hehkuttaa näistä uusista laseista, koska pelkäsin ihan törkeenä että on ihan huonon malliset tai liian pienet. Nää on täydelliset! :-D Jyrää nuo mun aikaisemmat Cubuksen ykköslemppari lasit ja siirtyy aurinkolasien kuninkaaksi mun silmissä. Hitusen isommat kuin ne Cubuksen ja siksi juuri hyvät mun naamalle. Jos innostuit näistä niin tässä on suoraa linkkiä niihin!* 
Löytyykö lempparia? :-)

*mainoslinkki

18 kommenttia:

  1. Ihania arskoja, toi Cubuksen on mun lemppari :--)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi5/4/13 21:09

    siis onks noi kukalliset cubukselta vai oasapilta ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi5/4/13 21:32

      etteks te voi vittu lukea näitä tekstejä kokonaan? luulis että jos sua oikeesti kiinnostaa niin vaivautuisit ees muutaman rivin tekstiäkin lukemaan. Hennahan just hehkutti noita uusia kukkalasejaan ja laitto jopa linkin suoraan niihin?

      Anna mun kaikki kestää.
      http://www.oasap.com/sunglasses/27692-vintage-floral-print-sunglasses.html

      Poista
    2. Anonyymi5/4/13 22:53

      veikkaisin et eka ano meinas kun noi oasap.com- tekstin alla ja nää alemmat cubuksen lasit on samanlaiset? tai ainaki lähes

      Poista
    3. Mulla meni nyt vähän ohi :-D Tossa ekassa kuvassahan on mun mielestä ihan selkeesti kirjotettu ihan tohon kuvaan että mistä mitkäkin on ja en ymmärrä että miten noi voi sekottaa keskenään?

      Poista
  3. noi osapanin sytytti mun sydämmen, oih ♥

    VastaaPoista
  4. Cubuksen yksilöt on kyllä mun lempparit :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi6/4/13 10:20

    Mun mielestä sulle ei sovi tommoset pytöreet :/ MUTTA se on vain mun mielipide :)

    VastaaPoista
  6. Haha ostin just viikko sit noi lasit cubuksesta ja oon nii rakastunu, aiettä :-) Mut noi oasapin lasit kyl oikeesti sopii sulle hurjan hyvin ! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyl ihanat! Kiitos:-)

      Poista
  7. Anonyymi6/4/13 17:14

    noi kaikki on kyllä tosi ihania ja sopii sulle varmasti tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  8. Nyyh oon yrittäny ettii noitacubuksen täykkäriaurinkolaseja ainaki kolmest cubuksesta mut niit ei löydy enää mistää, mistä sä löysit noi sun?

    VastaaPoista
  9. En saa liitettyä jostain syystä tätä vastausta tohon oikeeseen kohtaan, mutta ehkä sä huomaat tämän :-D
    Kouvolan Veturin Cubuksesta löysin, mut voihan se olla ettei niitä enää ole myynnissä!

    VastaaPoista