HYVIN PYYHKII

keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Moikka! Tänään vähän eri tunnelmat, kuin edellisessä postauksessa, sillä nyt on viimeinen näyttö tehty ja enään yksi koe perjantaina. Enköhän mä pääse kahden viikon päästä vetäsemään sen valmistujaismekon päälleni! Työhaastattelu meni eilen hyvin ja huomenna saan tietoa pääsenkö sinne. Jänskättää vähän, koska melkeinpä kaikki työntekijät on jo kuulemma valittu. Toivottavasti onnistuin hurmaamaan sen miehen niin hyvin, että se saa minutkin mahdutettua jollekin kojulle :-D

Mulla on kamalasti postauksia koko ajan tulossa tänne ja tuntuu että on inspiraatiot kirjoittamiseen sunmuuhun ihan huipussaan, toivottavasti ei haittaa! Eilisenkin kuvat odottelee pääsyään ihmisten ilmoille, mutta ne saakoot vielä odottaa hetken.

Mun motto taitaa olla nykyään 'harjat on luusereille'... Mutta eihän se kesällä haittaa, eihän? ;)
paita: Sheinside* linkkiä tässä! / shortsit: DIY / aurinkolasit: Cubus / kaulakoru: h&m / kello: Glitter / rannekorut: h&m

*blogin kautta saatu

33 kommenttia:

  1. mulla on toi sama paita toppina! toi pitkähihanen on paaaljon kivempi kyl :-)

    VastaaPoista
  2. vitsssi noi sun hiukset on nyt ihanan väriset ja muutenki sairaan kivat!!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään, vaik haluisinkin näitä taas vielä vaaleammiksi! :-D

      Poista
  3. mihin kioskille oot töihin menossa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Marjamyyntiä :-)

      Poista
    2. herralan marjatilalle?:) ....

      Poista
  4. Mulla on nykyään sama motto :D mut sun hiukset näyttää tosi hyvältä noin !!

    VastaaPoista
  5. Oi että sun hiukset on ihanan väriset!

    VastaaPoista
  6. mageet kuvat! tää on nii lemppariblogi että joka päivä voisit postaa vaiks 10 kertaa jos postauksii riittää.. eikun valmistujaisii oottelemaan<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iih kiitos paljon, tosi kiva kuulla! :')

      Poista
  7. Kaunis! Ihanat hiukseet ♥

    http://inspirationmania.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. ihanat hiukset !! ja oot niin yli kaunis muutenki :)

    VastaaPoista
  9. Tosi ihana värinen tukka sulla :-) mut edelleen mua vaivaa toi sun tukan sotkuisuus :( kuvat olis paremmat jo sun tukka olis vaik nätisti jollai donitsinutturalla tai siistilä ponnarilla :/ en tiiä ehkä oon vaan liian hiusperfectionisti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no makunsa kullakin, kun mä taas en tykkää itselläni liian siisteistä kampauksista :-D Tai siis semmosista kireistä nutturoista ja päätä myöten suoristetusta tukasta. Tykkään pitää mun tukan suht luonnollisena ja mun hiustenlaittotaidoilla ehkä parempikin niin, haha.

      Poista
  10. voitko pistää linkkiä noihi aurinkolaseihin!!! oon ettäny tollasia ihan superpitkään! :))

    VastaaPoista
  11. http://cubus.com/fi/Naiset/Valikoima/Valikoima/Accessories/Sunglasses/7129225/71292251/ nuo!!?

    VastaaPoista
  12. Sun iho on ihanasti päivettyny! :---D ja toi hiusten vaalennus on kans menny ihan nappii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purkista on vielä suurinosa tästä rusketuksesta :-D Kiitos paljon!!

      Poista
  13. Ihania kesäkuvia ja sun hiuksethan on aivan ihanat, oikee pitkät kutrit ja mieletön väri! :) Hauskaa kesänalkuu sulle! :) x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iih kiitos paljon! :') Samoin myös sinulle!

      Poista
  14. Saitko töitä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saan tietää vasta kesäkuussa :/ eli työnhaku jatkukoon...

      Poista