INTERIOR INSPIRATION

tiistai 21. toukokuuta 2013

Pitkästä aikaa sisustusjuttujen parissa! Mun läppärin 'sisustus'-kansio alkaa olla siihen malliin täyttynyt, että ajattelin jakaa bloginkin puolelle muutamia inspiraatio-kuvia sieltä.

Tää mun kämpän sisustaminen on vähän jämähtänyt paikoilleen... Ideoita sekä halua tehdä ja toteuttaa kaikenlaista on kova, mutta työttömänä ei kamalasti sisustusjuttuja (saatika mitään muutakaan) ostella. Parveke odottelisi myös jotain kalusteita, mutta siinä on vaikeutena vielä tuo typerä malli. Leveä kuin mikä, mutta syvyyttä tosi vähän. Pari ideaa mulla kyllä on parvekkeen varalle ja niistä voisin joku päivä höpistä tänne blogiinkin :-)

Ps. sisustushullut hoi, linkkailkaas teidän lemppari inspiraatio-sivustoja!
Kuvat: Täältä ja osa Googlesta

16 kommenttia:

  1. samoja piirteitä kun mun sisustusunelmissa, valoisaa, valkoista ja neutraaleja värejä :-) musta tää postaus oli tosi kiva, lisää tämmösiä! terveisin kolmen viikon päästä muutto ensimmäiseen kämppään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mäki tykkään :-) Oi, onnea tulevaan muuttoon!

      Poista
  2. Ootkos tutustunut pinterest.comiin? En ainakaan huomannut sulla sivupalkissa pinterestiä niin päätin heittää tän sitten tähän, tsekkaa vaikka oma sisustus kansioni pinterestistä jos yhtään tuntuu siltä että ei ole mitään hajua mikä tämä pinterest on. Kutkuttaa ainakin meikäläisen sisustushermoja <3 http://pinterest.com/ainomariam/the-place-where-i-wanna-live/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sieltä onki suurin osa näistä kuvista ja on mulla tunnuksetkin sinne, mutta tosi harvoin sitä tulee käytettyä! Vois ottaa taas vähän ahkerampaan käyttöön sen :-D

      Poista
  3. niin ihania :D rakastan kaikkia valkosia sisustusjuttuja! onks muuten kouvolas päin kalliita vuokrakämppiä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samma här! Ei täällä mun mielestä kauheen kalliita vuokrat näissä oo. Aika keskustastakin saa jollain reilu 400€ kämpän, ni ei oo kauheen paha :-)

      Poista
  4. Mua on alkanut nyt himottamaan mustavalkoiset kuviot, esimerkiksi Indiskassa nähty geometrinen sisustustyyny kummittelee edelleen mielessä. Niillä vois saada vähän terävyyttä tähän mun sisustukseen, joka tuntuu tällä hetkellä kovin harmoniselta.

    Mutta kas, kun ei ole tosiaan sitä budjettia! ;) Opiskelijan elämä on kivaa ja sillä viisiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo-o, ei oo mitään herkkua opiskelijanbudjetilla sisustusjuttujen suunnittelu! :-D

      Poista
  5. noi sängyt vikoissa kuvissa, UNELMA.

    VastaaPoista
  6. Voi, että tälläset sisustuspostaukset puree muhun just tällä hetkellä. Mulla ois ens viikolla muutto ekaan omaan kotiin ja voit vaan kuvitella miten innoissani oon asiasta ollut. Vielä kun pankkitilin saldo ois pohjaton, ni pääsis kaikkia sisustusunelmia toteuttamaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muistan hyvinki sen innostuksen kun muutto läheni! Sanos muuta... Lottovoittoa tänne suuntaan vaan :-D Ja onnea tulevasta kodista!

      Poista
  7. Hei,

    onko sänkynne itsetehty vai ostettu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos tarkoitat näissä kuvissa näkyviä, niin nämä on netistä löydettyjä kuvia, eli ei ole mun oma sänky :-)

      Poista
  8. Ooooooot iihana ja inspiroiva ihminen!

    VastaaPoista