LOVE THIS PURSE

sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Mä oon aina ollut tosi huono ostamaan laukkuja, vaikka laukku kuitenkin on semmoinen, jota kantaa mukanaan lähes joka päivä. Ikinä en netissäkään mene laukkuja selaamaan, vaan mielummin katselen vaatteita, kenkiä, takkeja, asusteita... Mitä vaan muuta paitsi laukkuja :-D 

Nyt blogiyhteistöiden myötä olen alkanut selaamaan enemmän myös niitä laukkuja. Aikasempi laukku, minkä yhteistyön kautta sain, oli se Chicnovan hapsulaukku. Kovassa käytössä on ollutkin, kun vihdoin multakin löytyy kiva sellainen!

Tämä uusin on siis Oasapi:n* yhteistyöstä saatu. Halusin omistaa tälle kokonaan ihan oman postauksen, koska olen niin ihastunut siihen ja vihdoin mulla on täydellinen kesälaukku! Väri, koko ja sen monikäyttöisyys. Kuten sanottu, laukut ei ole mun alaa, joten yllätyin tämän saapuessa perille, kun huomasin tästä löytyvän kolme eri kantotapaa (näin jälkeenpäin tätä tuotetta Oasapin sivuilta katsoessa tosin huomasin, että nimessäkin jo lukee että 3way..)! En tiedä kuinka yleistä tämmöinen monipuolisuus laukuissa on, mutta olkoot tai ei, tämä saa kuitenkin kunniamaininnan.
Kuten kuvasta näkyy, niin tässä on kaksi erillistä pikkutaskua, mihin ainakin itselläni mahtuu mainiosti lompakko, passi, kännykkä, avaimet ja huulirasva ym pientä. Suora linkki tuotteeseen tässä ja tätä löytyy myös mustana. Saattaa olla, että innostun tilaamaan tämän myös mustan värisenä...

1. Olkahihna
2. Clutch
3. Rannehihna
*Tuote saatu blogin kautta

29 kommenttia:

  1. Miksi kuljetat passia mukana? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikilla ei ole ajokorttia?

      Poista
    2. Mulla on kyllä ajokortti, mutta se lensi viime vuonna vahingossa takkaan :-D En oo viittinyt hommata uutta, kun en ajele enään kauheesti autolla ja saan kohta kuitenkin sen kakkososan kortin

      Poista
    3. Sellanen pikkujuttu että sinä ET SAA kakkososan ajokorttia/pysyvää ajokorttia jos sulla ei fyysisesi sitä pinkkiä muovinpalaa ole jonka oot autokouluun ykkösvaiheen jälkeen saanut. Ne ei anna sulle uutta jos et anna vaihdossa sitä vanhaa korttia.

      Eli mars poliisiasemalle tilaamaan ajokortin kaksoiskappaletta!

      Poista
    4. Mulle ittelle tuli uusi kortti postitse. Ni mulla on molemmat kortit voimassa tällä hetkellä.

      Poista
    5. Hyvä taas tulla pätemään, jos ei asiasta mitään tiedä.. Mä olen kyllä käynyt poliisiasemalla tästä puhumassa ja mulle sanottiin ettei sitä tarvitse tähän väliin hommata, kun en edes autolla nyt ajele.

      Poista
    6. ano 21:45

      sun täytyy lähettää se vanha kortti takasin, niinhän siinä uuden kortin mukana tulleessa lapussa lukee :)

      ja henna, kun viet kakkosvaiheen lappua laitokselle, sulla täytyy olla väliaikainen kortti mukana, ihan näin vasta käyneenä vinkkaan :)

      Poista
    7. Luitko yhtään tota mun edellistä kommenttia? :-D Kävin poliisiasemalla ja kysyin, että tarviiko mun hommata tähän väliin sitä korttia uudestaan ja ei tarvitse. Tuskin ne siellä poliisilaitoksella mulle valehteli..

      Poista
    8. luin ja kyllä mä uskon että ne valehteli sulle...........

      Poista
  2. Toi on kyllä tosi hieno! Itse käyttäisin ehkä useimmiten clutchina..

    VastaaPoista
  3. Upee laukku!

    VastaaPoista
  4. Voi kun kiva, just tonmosta oonkin etsiskellyt :D!

    VastaaPoista
  5. Ehkä täydellisin laukku mitä oon koskaan nähny ! ♥

    VastaaPoista
  6. mistä toi paita on? :)

    VastaaPoista
  7. Hei vähänkö kätevä ! Oon itekki etsiskelly jotai ton kokosta laukkua tässä, oiskohan tää nyt se oikea.. :-)

    VastaaPoista
  8. Jouduitko maksamaan mitään tullimaksuja tosta, kun nykyäänhän se tulliraja on tosi alhanen :( tekis hirveesti mieli tilata mutta en haluais mitään kaameita maksuja sinne tulliin maksaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä madallettu ihan järjettömän alhaiseksi se raja.. Mutta ei mulla ole siltikään tullu ikinä tulleja, vaikka olen tämän vuoden puolella tilannut yli 40 eurollakin ympäri maailmaa! Eli rohkeesti vaan tilaamaan, ellei sitten ole jostain 100€:n tilauksesta kyse, koska silloin nyt luulisi jo heräilevän siellä tullissa :-D

      Poista