POSTAUSTOIVEITA?

sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Iltoja! Viikonloppu on mennyt aikalailla blogihiljaisuudessa viikonlopusta nauttien, sillä nyt viedään kahta tiukkaa viimeistä viikkoa koulussa, kun on aikaa suoritella nollat pois ja päästä nykyisistäkin aineista läpi. Kaksi valmistujaismekko-ehdokasta on tulossa mulle postissa ja toivon että jompikumpi nappaa! 

Ja postauksen päälimmäisin syy: olisiko teillä minkäänlaisia postaustoiveita? Minkälaisista postauksista tykkäätte multa eniten lukea tai mimmoisia haluaisitte täällä näkyvän? 

Alkuviikosta olisi tulossa vaatekaapin kulmakivet-postaus, mutta mitä muuta? Joku kommentoi muutama päivä sitten, että miten yksitoikkoiseksi mun blogi on mennyt, kun postailen niin paljon samanlaisia asukuvia, joten se pisti mut vähän miettimään enemmän, että minkälaiseksi minä haluaisin tätä blogia vielä muuttaa. Olen iloinen siitä, että vihdoin kirjoitan tätä tällä haluamallani tavalla, ei niin lifestyle-painoitteisesti, kun sitä life-style bloggailua tuli harrastettua semmoset 5 vuotta. Mä en vaan saa siitä jokapäivisistä ruoka-annoksista ja hölmöilykuvista poikaystävän kanssa enään mitään irti ja on jo todella pitkän aikaa turhauttanut tehdä semmoisia postauksia. Ehkä sen takia tässä tuli pieni spurtti noiden asukuvien kanssa, kun vihdoin pääsin niiden vauhtiin! :-D 

Ja nyt kun aloin päästä vauhtiin tässä kirjoittamisessakin, niin haluan sanoa tässä samalla pari asiaa yhteistöistä. En ole tainnut saada yhtäkään kommenttia, joka kyseenalaistaisi sitä, että mainostanko tuotetta vain koska hyödyn siitä. Ja se on musta ihanaa! Koska jos mä olen viitisen vuotta bloggaillut ilman palkkioita tai blogin kautta saatuja tuotteita, niin miksi mä nyt, kun vihdoin saan jotain tunnustusta muultakin taholta kuin lukijoilta, periaatteessa heittäisin pois sen, minkä eteen mä oon viisi vuotta vilpittömästi tehnyt töitä? Kyllä mä haluan edelleenkin pitää tämän sillä tasolla, etten mainosta mistään turhasta joka ei minua kiinnosta, vain koska hyödyn siitä jollain tavalla. 
Jokunen aika sitten huomasin blogin tilastoissa linkin, joka johti Demi.fi-sivustolle. Siellä oli puhetta siitä, miten älyttömäksi blogimainostus on mennyt ja muutamien muiden blogien seassa siellä oli se minun postaukseni Libressen pink ticket-kilpailusta. Jos postausta yhtään luki, tai oikeastaan edes otsikkoa, niin olisi ymmärtänyt että mä en mitään siteitä ja tamppooneja siinä mainostanut, vaan itse kilpailua, kun mielestäni New Yorkin matka ja muutaman sadan euron lahjakortti Nellylle on aika hyviä palkintoja... :-D

Nyt taisi jäädä se postauksen päälimmäisin syy ihan varjoon kun aloin vaahtoamaan.. :-D Mutta ehdotuksia kehiin hopihopi!

23 kommenttia:

  1. Jonkinlainen meikkipostaus olis ihana!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehnyt yhden meikkipostauksen, joka löytyy kauneus-tagin alta. Siinä esittelen tuotteet, joita käytän joka päivä, joten en varmaan toista tee :-)

      Poista
  2. Anonyymi5/5/13 21:23

    asukuvia! sulla on ihana tyyli ja ois vaikkapa kiva nähdä miten sun tyyli on muuttunut vuosien varrella ja kuulla mistä oot saanut inspistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää ois tosi kiva idea, mutta mulla ei oo asukuvia oikeestaan yhtään yli kahden vuoden takaa :/ Mutta voisin koittaa etsiä ja yrittää toteuttaa jonkulaisen postauksen siitä :)

      Poista
  3. Anonyymi5/5/13 21:39

    Saiksä mitää siit et mainostit sit kilpailuu sun blogis?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain :-) Kaikissa, missä kerron tekeväni yhteistyönä, saan jonkinlaisen palkkion vastineeksi.

      Poista
  4. Kevät/kesä outfits postaus olis tosi kiva! Mahollisimman erilaisia kuoseja ja tyyejä ja kuvia mitkä on hyvin otettu erikaisilla taustoilla ja eripaikoissa. Ja nii silleen et kuvii olis paljon!:)
    Videopostauksiikii on iloseurailla:) esim jotaa kevään suosikit juttui ois kiva katella:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai siis joistain viime kesän ja tämän kevään asukuvista yhteispostaus? Oon aatellut, että voisin joku päivä koota viimeisimpiä asuja samaan postaukseen, mutta en nyt oo varma tarkoititko juuri sitä :-D

      Poista
    2. Tarkennetusti siis, eli tämän vuoden kevät/kesälookkeja! Ja asut olis kivoja ihan liioteltuina ja reippaasti asusteita käyttäen:)

      Poista
  5. Semmoinen "Päivä kanssani (kuvina)" tyylinen postaus ois ihan superi ! Ja vaikka joku lista tm postaus missä kertosit vaikka mitkä pienet asiat tekee iloiseks taaai viikon lopussa lyhyt kuvakooste kuluneesta viikosta :)
    Sun blogi on nyt jo ihana ja toivottavasti joku noista yllämainituista idiksistä nappais! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Päivä kanssani vois olla kiva toteuttaa! Tuli hyviä ideoita, kiitos:)

      Poista
  6. Anonyymi5/5/13 22:07

    jooo meikki- tukanlaittovinkkejä ehdottomasti ! ois kiva nähä myös jotain erilaisia videoita aina joskus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon maailman laiskin ja huonoin laittamaan hiuksia.. Yleensä vaan harjaan, enkä edes näytä niille mitään rautaa, joten hiuspostauksesta ei olis teille mitään iloa! :-D

      Poista
  7. Anonyymi5/5/13 22:08

    Päivä kuvina tai videona, himotuslista eli mitä kaikkee haluisit saada, kuvaa kaikki sun bikinit, kerro sun kesäsuunnitelmia

    VastaaPoista
  8. Anonyymi6/5/13 14:06

    VIDEO!! :) tai 'tänä kesänä aijon'

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisko jotain aihetta, mistä siinä videopostauksessa puhuisin tai tekisin? :)

      Poista
  9. Anonyymi6/5/13 15:33

    Esittele sun laukut tai lempparivaatteet. Videokin olis toooosi kiva vaikka myday :)

    Koska muuten selviää se kenkien voittaja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voisin! :) Odottelen Footwaylta sähköpostia, mutta tällä viikolla luultavasti!

      Poista
  10. Anonyymi6/5/13 17:25

    yritä tehä edes kerran viikkoon tai kerran kahteen viikkoon sellanne päivä kuvina postaus:) tai päivä videonaki ois huippu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitää kattoa, että miten usein noita päivä kuvina-postauksia tekisi, kun aika monet niistä tuntuu tykkäävän! :)

      Poista
  11. Oi että, löysin vasta sun blogisi ja tää on aivan ihana :-) Oot todella kaunis! ♥

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista