THESE I NEED FOR SUMMER

tiistai 28. toukokuuta 2013

Mä oon vähän jäljessä kesähepeneiden ostossa. Ulkona on ollut jo pitkän aikaa lämpösiä säitä, mutta jotenkin mä en vaan vieläkään voi tajuta miten nopeasti kesä tuli ja puen aina ihan liian paljon päälle :-D Mulla ei ole edes aurinkorasvaa ja meikitkin täytyisi uusia. 

Kaikkein päälimmäisimpänä mielessä tällä hetkellä on kuitenkin polaroid-kamera. Mä olen koko sen ajan, kun oon täällä asunut, miettinyt, että mitä mä näille super-korkeille seinille oikein laitan. Sitten näin eräässä ruotsalaisessa blogissa polaroid-kameran ja se oli siinä! En mä mitään kokonaista isoa seinää aio tällaisilla kuvilla täyttää, mutta tohon pienemmälle seinäkaistaleelle. Muut seinät odottavat vielä täytettä...

Ja uskon, että nuo espadrillot aiheuttaa varmasti joissain inhoa ja tottahan se on - aika rumathan nuo ovat! Mutta varmasti niin käytännölliset ja ihanat kesäkengät. Innostuin ihan luonnottoman paljon noista läskipohjaisista versioista! Nyt siellä ruudun toisella puolen joku espadrillojen sekä läskipohja-kenkien vihaaja varmaan oksentaa :-D

25 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kollaaseja ja kesäjuttuja oi ! <3

    VastaaPoista
  2. paljonko tollanen polaroid- kamera maksaa? nimittäin täällä myös yks joka sellasen haluais omistaa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ebaysta löytyy 15-27000€ haitarilla :-D Vaikea sanoa, että onko ne halvimmat sitten ihan leluja, mutta pitää tilata kokeiluun..

      Poista
  3. itekki miettiny tota polaroid kameraa mut sitku löysin jostai nettikaupast satasella + se filmi ni jätin vaa miettimiseks.. ja noi espadrillot <3! täytyis kans ite käydä ostaa sellaset valkoset. niin täydelliset kesäkengät. elloksella on noita alessa alle kympillä. sieltä siis jos ei muualta löydä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ebaysta löytyis paaljon halvemmallaki :-) Mut en tiedä kuinka hyviä sitten.. Niin on!! Joo ja mä löysin tänää H&M:stä ihan kivat kans!

      Poista
  4. Polaroid ois kyllä niin siisti!

    VastaaPoista
  5. mistä sä bongaat noita ihania vaatteita!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Polyvorella on nää tehty :)

      Poista
  6. Nahkapaita kesäksi? :D ei varmaan ole ainakaan turhan kuuma tai hiostava tuolla auringonpaisteessa.. Tekonahkakin on yhtä hiostavaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä usko että tommonen minitoppi kamalasti hiostaa.. :) Suomen kesät ei muutenkaan oo todellakaan 24/7 mitään kuumaa hellettä, joten uskon että ihan hyvin tommosta pystyy pitää!

      Poista
  7. ihania kaikki ! sulla on just niin TAYDELLINEN tyyli oikeesti! :)))

    VastaaPoista
  8. oksensin :D

    VastaaPoista
  9. Mistä kaikki biksut :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nelly.fi
      riverisland.com
      dorothyperkins.com
      conleys.de
      kohls.com

      :)

      Poista
  10. mistä toi pinkki reppu! :)

    VastaaPoista
  11. pääsitko herralan marjatilalle töihin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo vielä kuulunu mitää :)

      Poista
    2. Anonyymi1/6/13 19:50

      Mullakin oli haastattelu herralalle viikkoa ennen vappua ja lupas ilmoittaa vapun jälkeen, mutta vieläkään ei ole mitään kuulunut :/

      Poista
  12. Mistä toi pinkki hame?:)

    VastaaPoista
  13. Koneelle saa ladattua semmosen polaroid-ohjelman, joka muuttaa normikuvat tommosiks polaroideiks :) Ite tein sillä semmosen sydänkollaasin seinälle ja tykkään kyllä kovasti! Eihän se nyt sama oo, mut vähä halvempi :D

    VastaaPoista