VAATEKAAPPINI KULMAKIVET

perjantai 10. toukokuuta 2013

Tämän piti tosiaan tulla jo alkuviikosta, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Noita vaatteita kuvaillessa huomasin, että miten huono mun kevät/kesä-vaatetilanne on. Puuttuu farkkutakki, kesäpaitoja, maksihameita- ja mekkoja, farkku- ja nahkaliivi, sekä kaikennäköistä muuta mukavaa... Koko vaatekaappi (niin mikä kaappi?) alkoi näyttää ihan huonolta ja tekisi mieli uudistaa puolet sen sisällöstä. 

Mun tyyli on elänyt aikamoisia muuttumisen kausia tässä viimeisen vuoden aikana. Sen takia vaatekaappi ei tällä hetkellä miellytä sillä parhaimmalla tavalla, kun koko ajan muuttuu vain lisää ja tulee koko ajan kamalasti kaikkea uutta mitä haluaa. Loppumaton projekti toisinsanoen. Viime kesänä en tainnut hirveästi miettiä mitään vaatteita - biksut ja shortsit päälle vaan ja menoks. Sen kyllä huomaa nyt kesävaatteiden puutteena, kun tänäänkin meni sormi suuhun peilin edessä vaatteita valitessa ja valitsin sitten tuohon säähän liian kuumat vaatteet. Lottovoittoa tänne suuntaan, niin tietäisin kyllä mihin nekin rahat uppoaisi!

"I have enough clothes and shoes said no woman ever."
Ensimmäisenä, ja varmaan viime aikoina käytetyimpänä, karvaliivi Seppälästä. Tuntuu että tämä sopii kaiken kanssa ja saa kertaheitolla asusta mielenkiintosemman. Mulla löytyy tämä myös valkoisena, mutta se ei ole kertaakaan päässyt asukuviin. Se on jotenkin niin kookkaan näköinen, että on vähän ongelmia sen kanssa :-D
Perus v-kauluksiset t-paidat. Nämä tuskin selittelyjä kaipaa? Ostoslistalla ollut ihan liian kauan musta ja harmaa t-paita.
Hameita mulla on paljon (14). Yllättävän paljon siihen nähden, miten vähän niitä kuitenkin tulee käytettyä muuten kuin kesällä ja baarissa, mutta nyt alkaa varmasti näkymään paljon näitäkin!
Vuosi sitten käytin bleisereitä tosi paljon, mutta tukan värin vaihtuessa ruskeaan koin jotenkin ettei tämän värisenä ne sovi minulle. Viime aikoina olen yrittänyt saada näitä yhdistettyä asuihin, mutta en mä vaan osaa enään olla niissä. Kaksi erilaista vähän rennompaa bleiseriä mulla on ollut jo jonkun aikaa hakusessa, muttei ainakaan vielä ole napannut. Bleiseri on kuitenkin mun mielestä semmoinen, mikä on hyvä löytyä jokaisen kaapista. 
Shortsejakin mulla on aika paljon, mutta farkunväriset ja samanmalliset kuin nämä mustat on viime kesästä asti olleet hakusessa. En tykkää shortseissa käyttää niitä lantiomallisia, vaan tykkään näistä hitusen korkeampi vyötäröisistä. 
Housuja pitäisi mun mielestä kaikilta löytyä ainakin mustina, farkun värisinä ja sitten kuviollisena/värikkäänä. Mulla on kahdet erilaiset kukkakuosiset housut ja kummatkin tuo pientä haastetta kun kokoaa asua niiden ympärille, mutta ne on kiva lisä housuvalikoimassa.
Karvakaulus ja lierihattu. Molemmat saa asun saman tien näyttämään paljon paremmalta ja mielenkiintoisemmalta! 
Ja tottakai ne mukavat sekä lämpimät neuleet ja ponchot. Suomen oloissa lämpimiä ja mukavia vaatteita tuskin voi omistaakaan liikaa, kun kesäisinkin niille tulee käyttöä :-D 

Mitkäs on teidän kaapeissanne ne järkkymättömät peruspilarit, jotka pitävät koko homman kasassa?

13 kommenttia:

  1. Ihania!

    inspirationmania.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. mistä noi kukkahousut on? :)

    VastaaPoista
  3. ihana postaus!<3
    mistä ovat noi perus t-paidat ihanat!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!<3 Etummaisena oleva Cubuksesta ja alempi on h&m

      Poista
  4. Kun tilaat chicnovasta käytätkö paypalia vai luottokorttia?
    Jos käytät tota paypal juttua niin selitä sitä mulle vähäsen :D Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen heidän kanssaan yhteistyötä, joten en ole koskaan joutunut heiltä tilatessa maksamaan. Mutta yleensä tilatessa tuollaisista paikoista, käytän Paypalia, koska sen on turvallisempi kuin suoraan luottokortilla maksaessa. Netistä löytyy varmasti parempaa tietoa sen käytöstä, mutta siis siinä se sun maksama raha jää katevaraukseen ja lähtee vasta sitten, kun tuote on lähetetty :-) Joten suosittelen aina maksamaan sillä, jos ulkomailta tilaa ja siihen on mahdollisuus! +se on äärettömän helppo ja yksinkertainen!

      Poista
  5. Oon edelleenkin superkade sulle tosta ginan värikkäästä hameesta!

    VastaaPoista
  6. minkälaista paitaa käyät ton värikkään hameen kans :) ? oon ihan pulassa ku mul on itellä samanlainen kultamustavalkosena ja en osaa yhistä siihen mitää ! :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Johan oot vanhaan postaukseen eksyny! :D Mutta totaa, oon käyttäny ton hameen kanssa valkoista lyhyempi mallista villapaitaa sekä ihan perus valkoista v-aukkoista t-paitaa. Toi on niin näyttävä hame, että se kaipaa ihan semmosen suht basic paidan rinnallensa, mut sit kaulaan on kiva pistää myös joku vähän näyttävämpi koru tasapainottamaan sitä koko asua :-)

      Poista
    2. hahah ku tuli sun blogist mielee et joskus aaaikoja sitte oon siul nähny tollase paljettihameen ni oli pakko ettii! :D mut kiitos avusta :-) !

      Poista