LEFFA-ASUA

perjantai 7. kesäkuuta 2013

Tänään nukuin pitkään ja heräsin postimiehen ovikellon soittoon. Lähdin hoitelemaan asioita ja huomasin, että joku on pöllinyt mun pyörän kaikkien muiden pyörien joukosta... Se sitten siitä pyörästä :-D Äsken käytiin katsomassa Aatun kanssa Kauhea kankkunen 3, joka oli vähän tylsä. Ei mikään erityinen ja jossain vaiheessa kävi vähän pitkästyttämään, kun oli niin samanlainen kuin aikasemmat. 

Päälle heitin mahdollisimman mukavat vaatteet, joissa takaanta päin näytti varmasti siltä, ettei mulla olisi ollenkaan ollut housuja :-D Oli ihanaa pitkästä aikaa vetäistä jalkaan nuo Footwayn kengät sekä villaneule ja oli jotenkin tosi virkistävää, kun pitkästä aikaa myös satoi ja pystyi pukea vähän lämpöisemmät vaatteet päälle. Mitäs olette mieltä?


paita: Vila / laukku: BikBok / shortsit: GinaTricot / kengät: Footway*

*saatu blogin kautta

18 kommenttia:

  1. Anonyymi7/6/13 21:13

    Oot mua joku viis vuotta nuorempi, mut oot mun girl crush! Harvoin joku on samaan aikaan ihan mielettömän kaunis ja söpö:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana, kiitos paljon! :-D

      Poista
  2. Oi, tuo sun neule on aivan täydellisen ihana ♥

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Anonyymi7/6/13 22:06

    paljonko noi kengät makso?:) pystyisitkö linkata noi kengät sieltä footwaylta tai kertoo miten löytäsin ne paremmin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.footway.fi/52-03878-01-black.html

      Siinä :)

      Poista
  4. Ihan super kiva asu! Mä olin kans kattomassa sen Kauhean Kankkusen ja olin vähän pettynyt ku ei niillä ollut oikeastaan koko leffan aikana kankkusta :( Ykkönen oli paras! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo mäki petyin vähä ja mustaki ykköne oli paras :)

      Poista
  5. Kyllähän tuo asu nappaa! oot söpö!

    VastaaPoista
  6. ihanan rento asu! voi ku mullaki olis tuo neule mun vaatekaapissa, en varmaan ikinä riisuis sitä pois haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo toi on kyl tosi kiva ja vaatekriisien pelastaja :D

      Poista
  7. tykkään sun tyylistä ihan älyttömästi, rento mut silti tosi tyttömäinen :-) !

    VastaaPoista
  8. Milloin toi neule on ostettu? Ihan täydellinen <333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viime syksynä tais olla :)

      Poista