MAXI-SKIRT AND DENIM

tiistai 18. kesäkuuta 2013

Pitkästä aikaa asukuvia, joskin tuulisia sellaisia, tämän osoitteen alla! Innolla odotettu maxihame ja tekonahkaiset shortsit saapuivat toissapäivänä Oasapilta ja ai että mä tykkään näistä! Shortseista kuvaa myöhemmin, kunhan pääsevät päälle asti. Mulla oli kamala valinnanvaikeus tämän hameen kanssa, kun värivaihtoehtoja oli niin monia... Sähkönsinisenäkin tämä olisi meinaan ollut ihana! Ehkä ensi kerralla... 

Ja vinkkinä vielä, jos joku kiinnostui tästä hameesta*, niin siellä kun on S ja M kokoa, niin ainakin 165cm tai sitä pidemmät kannattaa valita toi M. Itsellä ainakin olisi S-koko ollut ihan liian lyhyt ainakin omaan makuun. Muuta eroahan noiden kahden koon välillä ei ole, kuin 4cm pituusero, mikä tuli ainakin mulle vähän yllätyksenä :-D Mutta mitäs ootte mieltä asusta?

Ps. kiitos tosi paljon kaikille, jotka laitoitte niitä kokemuksia ja matkavinkkejä edelliseen postaukseen! Kaikki ollaan Aatun kanssa luettu, joten yhteinen kiitos kaikille<3

farkkuliivi: H&M / t-paita: H&M / hame: Oasap* / kengät: K-Kenkä / laukku: BikBok / kaulakoru: H&M

*tuote saatu blogin kautta

21 kommenttia:

  1. ihana asu !! ihan sun näkönen :--)

    VastaaPoista
  2. Hei sori tä kysymys, mut toivon et vastaat! Mutta siis teen itsekkin Oasapin kanssa yhteistyötä, ja oon miettinyt jo jonkun aikaa, että missä vaiheessa se heistä tehty/heihin liittyvä postaus kuuluu laittaa sinne nettisivuille (my posts kohtaan siis)? Tai milloin sä laitat sen? Kun oon miettinyt et onko sit parempi laittaa vasta mahdollisimman myöhään jotta kommenttimäärä ois suurempi, kun siihenhän täytyy laittaa myös ne kommenttien määrät? :-) Toivottavasti ymmärsit ja vastaat pian. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai vastaan! Mä laitan yleensä seuraavana päivänä postauksen teosta sen sinne, kun silloin ylensä on tullut jo suurinosa kommenteista mitä siihen on tulossa :-) Mä oon kans miettinyt tota ja tuntuu kans että se kommenttien määrä vaikuttais jotenki, mut sama summa sieltä on kuitenki aina tullu - oli sitten 5 kommenttia tai 20 :D Et en sitte tiiä mikä siinä ratkasee..

      Poista
    2. Joo, mäkin oon toiminu yleensä noin! Oon aina miettinyt tota ja koittanut aina vaihdella sitä mut mikään ei oo ikinä muuttanut sitä summaa niin kai se on sit ihan se ja sama. Kiitos kun vastasit! :-)

      Poista
    3. Siis saatko sä oasapilta rahaa ku teet postauksen niitten vaatteista?vai mitä?

      Poista
    4. En saa rahaa, vaan he laitavat mun tunnukselle niiden sivustolla tietyn summan, millä voin valkata ja tilata seuraavan kuun yhteistyövaatteen :-)

      Poista
  3. Ihana asu ja tosi kiva toi hame! :)<3

    VastaaPoista
  4. näytätpä super blondilta vikassa!! niiiiice

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ku valo tulee ikkunasta siihen mallii :D Oiski ton väriset..

      Poista
  5. Oi, tuo hame on ihan täydellinen ♥

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. oi toi vika kuva on tosi blondi! sopii hyvin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ku valo sattuu just osumaa :D Kiitos!

      Poista
  7. ihana toi hame! niiiiin nätin värinen voivoi

    VastaaPoista
  8. salpausselän kadulta ? Kauppiksen risteys ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeei oo ku oma kotiristeys ;)

      Poista
  9. Aivan ihana tuo hame :o Onko tuo Oasap siis ihan luotettava sivusto, tuli mieleen että jos itekkin tilais tollasen? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joo luotettava, eli tilailemaan vaa! :-)

      Poista