HAPPY BIRTHDAY FOR ME

tiistai 23. heinäkuuta 2013

Apua miten vanhaksi mä tunnen itseni, kun ekaa kertaa ikinä mä en oottanut innolla synttäreitä päiviä laskien, netistä booliohjeita selaillen ja juhlien vieraslistaa kaverin kanssa rustaten! Nyt en ollut uhrannut ajatustakaan niille ja oon viettänyt koko päivän vaan yksin löhöilyasussa asioita hoidellen, dataillen, telkkua toljottaen ja kipeillen - mulle on iskenyt joku älytön flunssa/kurkkukipu/räkätauti... Tästä ei saa tulla tapa, koska mun mielestä jokainen ikävuosi on juhlimisen arvoinen ja juhlinnalla tarkoitan muutakin kuin vaan niitä kakkukahveja. Koskaan ei voi tietää mitkä synttärit jää viimeiseksi, niin mun mielestä ne on aina juhlittavan arvoisia! 

Noh kohta lähden Amarilloon syömään jotain pientä ja viikonloppuna sitten suunnaksi Kotkan meripäivät parhaassa seurassa, niin eiköhän siinä ole tarpeeksi juhlistamista tälle 19-vuoden välipysäkille! Lötyykö teistä muita meripäiville tulevia? :-) 

16 kommenttia:

  1. Onnea!!:)

    VastaaPoista
  2. Tosi paljon onnea! : )

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä meripäivät on jotenkin vain... Tai siis siellä on humalaisia ihmisiä JOKA puolella, joka vuosi! Ja jotenkin nähty juttu :DDD En osaa selittää mitä tarkotan :) MUTTA onnea!

    VastaaPoista
  4. ootko perjantain tulos vai vast la kotkaan? :p nimimerk. siellä päin töissä :--D

    VastaaPoista
  5. Meettekö ihan baarii, vai puistoo? Voin sanoo että baariin ei kannata mennä( siellä ei ole ketään...):D Ja mitä meinasit laittaa päälle(shortsit, pitkäthousut..)? (: Kenen kaa oot lähössä sinne? :DD Kuvia odotelessa!
    -kotkalainen...

    VastaaPoista
  6. onnea!:) tosi nättejä kuvia!

    VastaaPoista
  7. Paljon onnea!:) ja oot tosi kaunis!!

    VastaaPoista
  8. Paljon Onnea! :) ps. tosi tosi ihana neule!! saako kysyä mistä se on peräisin?

    VastaaPoista
  9. hei, mullaki oli eilen synttärit!:D ja onnea vähän myöhässä!:)

    VastaaPoista
  10. Joo mä asun muutaman askeleen päässä meripäiväalueesta haha! Mut hei, ei siellä ylihinnoitelluissa kaljateltoissa kantsi majailla vaan suunnaksi ISOPUISTO!! Siellä aina parhaat meiningit :-)
    ps. onnittelut! :)
    pss. saatan tulla morjestaa jos puistossa törmäillään ;)

    VastaaPoista
  11. myöhäset onnittelut!! :) ja menossa todellakin merkkareille kun kotkassa täällä asutaa ;)

    VastaaPoista
  12. Anonyymi - Kiitos! :)

    Anonyymi - Kiitoskiitos :)

    Emilia - Kiitos<3

    Venla - Kiitos! :)

    Anonyymi - Aijaa, itse oon ollut vaan yhden kerran viime vuonna ja siksi ei oo mun mielestä nähty juttu :-) Viime vuonna siellä ainakin oli kivaa!

    Anonyymi - Tänään olisi tarkoitus, mutta tuli muutamia muuttujia matkaan.. Eli saas nähdä pääseekö edes sinne asti!

    Anonyymi - Tottakai jos meripäiville tullaan niin puistoon mennään ja muikkuja ostamaan! :-D Hölmöähän sinne olisi tulla baariin. Mutta enää en ole varma tullaanko edes, mut jos tullaan niin shortsit tai hameen heitän päälle :)

    Annika - Kiitos! :)

    maria - Kiitos paljon :)

    Emmi - Kiiitos :)

    Anonyymi - Kiitos kiitos! :) Vilasta about vuosi sitten, eli ei taida löytyä enää..

    Juulia - Onnea sullekki vähä myöhässä! :)

    Anonyymi - En mä viime vuonnakaan missään kaljateltoissa oleskellut vaan ihan siellä puistossa oltiin :-) Kiitos paljon!

    Sara - Kiitos! :)

    VastaaPoista
  13. Hirrveeesti onnea :--) Mulla sama, että ennen oon odottanut innolla synttäreitä, suunitellut boolia ja jne, mutta nyt kun marraskuussa mittariin tulee huimat 21vuotta, niin voisin jopa nukkuu sen päivän yli haha :---D Mä en haluu vanhentua! Vaikka aina mä varmaan lapsenmielisenä pysyn... :--D

    VastaaPoista