KUULUMISIA JA UUTUUKSIA

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Tänä aamuna oli kamalin pyörämatka pitkään aikaan... Tai varmaan ikinä :-D Tuuli oikeesti niin kovaa, että yhdelläkin suoralla pätkällä mä poljin varmaan paikallaan kovan vastatuulen takia. About 5km työmatka kesti semmosen reilu puolituntia, vaikka eihän tuo edes ole mikään pitkä matka (eipä t. "mä en enää ikinä polje veturiin!!"). Nyt pitäisi sitten vielä ruokakauppaan polkea ja kiinnostus nollassa tämänpäiväisten könkelöintien jälkeen... Annan varmasti tosi urheilullisen kuvan itsestäni, haha. 
Tämän päivän työasuna toimi eilen Seppälän aleista ostettu ihanaihana neule olkapääyksityiskohdilla, valkoinen toppi, mustat housut ja mustat kengät. Oli ihan syksyfiilikset niissä vaatteissa :-D Mun on pakko varmaan käydä hamstraamassa valkoisena tää sama neuletakki, ellei ne kerkeä loppua! Ja oli muuten alaston olo, kun yleensä mulla on ranne täynnä kultaisia koruja, mutta nyt en päässyt helistelemään niiden kanssa, koska mulla ei oo just yhtään hopeita koruja jotka olis sopinu ton olkapääyksityiskohdan kanssa. Kultaset korut on aina vaan niiin paljon nätimpiä!
Maanantaina herkuteltiin äipän ja iskän kanssa ravuilla ja katkarapu/tuorejuusto/punasipuli-leivillä<3

Yhteistyön merkeissä Chicnovalta* saadut pinkit shortsit. Nettisivuilla nää näytti enemmän korkeavyötäröisemmiltä, kuin mitä oikeesti on, mutta ainakin kotishortseina hyvät. Mulla on joku etten osaa enää käyttää shortseja tai hameita lantiomallisena, ellei just oo kotipöksyt :-D Tyhmä minä kun en tajunnut mittanauhalla mitata pituutta, kun siellä tiedoissa se kuitenkin lukee.. Tästä suoraa linkkiä, jos joku kiinnostui!
Haha, älkää häiriintykö sensuroidusta silmästä.. Oli aika äkänen silmän kurtistus menossa. Mutta siis, kaulakoru-hässäkkä on myös saatu Chicnovalta*! Heti näyttää perus musta kauluspaita paljon paremmalta ja mielenkiintosemmalta, kun on tommonen kasa kultaista kaulassa :-) Suoraa linkkiä löytyypi tästä.
Hain tänään töiden jälkeen postista Nellyn paketin, mistä löytyi mm. nämä shortsit ja hame. Mä oon oikeesti ihan mainosten vietävissä, kun en voinut vastustaa lisäalennusta valmiiksi alennetuista tuotteista, vaikka vasta tilasin sen aikaisemman paketin aletuotteita... :-D Noh, vaatteita ei voi olla koskaan liikaa (mun 27 neliöinen kämppä tosin voi olla kyllä eri mieltä..)!

*saatu blogin kautta yhteistyössä Chicnovan kanssa

12 kommenttia:

  1. Oijoi, ihania nuo viimeisen kuvan shortsit ja hame!! ♥

    VastaaPoista
  2. Ihana tuo neule! :))

    VastaaPoista
  3. hahah ihana toi selitys sun pyöräilystä! :-D ja noi vaatteet on kaikki hirmukivoja,
    omaan silmään pisti eniten noi nellyn shordet :)

    VastaaPoista
  4. Älä huoli, itekki oon aina ihan kuollu 5,2 km reissun jälkeen :D Eikä miun pyörässä oo ees vaihteita... Voi vitsi noi kiharat on ihanat, kumpa itekki voisin tehä:) miun hiukset vaa on niin kovin kuivat ettei näytä hyvältä:( Miten oot muuten mainostanu tätä blogias? Kun siulla noita lukijoita (mukaanlukien ite:D) on noin paljon.

    http://www.steptolove.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama mullaka ei mitää vaihteita oo.. :D Kiitos paljon! En oo mainostanu missään. Ainoastaan joskus oon pari kertaa linkannu semmoseen "linkitä blogisi", mutta ei niitäkään voi mainostukseksi niinkään laskea kun en oo tainnu päästä postaukseen asti sillei :)

      Poista
  5. ihana neule!paljonko se maksoi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! 20€ kun oli 50% alessa:)

      Poista
  6. ihana neule mahtaakohan niitä olla vielä seppälöissä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kouvolan Seppälöissä ainakin on! Keskustassa taisi olla enemmän kuin Veturissa :)

      Poista