KUULUMISIA

torstai 11. heinäkuuta 2013

Viimeisen tunnin aikana mun pään sisällä sinkoilleet ajatukset ovat olleet tätä luokkaa: lisää GossipGirliä vai blogihommat? Ehkä vielä yksi GG... Kunnes muutaman ylimääräisen jakson jälkeen siirryin läppärini eteen. Te muut kanssabloggaajat; tiedättekö sen, kun blogi repsahtaa sen verran pahasti ja vieläpä pitkäksi aikaa, niin sen jälkeen on todella vaikeaa palata siihen normaaliin postausrytmiin ja alitajuiseen "muista ottaa kuvia kaikesta vähänkin kivasta"-ajatteluun? Mulla on nyt meinaan menossa sellaiset kamppailut tällä hetkellä :-D

Toki siihen vaikuttaa myös se, ettei poikaystävä toimi enää hovikuvaajana ja etten enää vain lomaile, vaan käyn myös ihan päivätyössä. Mulla kun sattuu olemaan niitä vuoroja tällä hetkellä enimmäkseen niin, että menen töihin puolen päivän aikoihin ja tottakai unikekona nukunkin mahdollisimman pitkään ja sitten pääsen joskus iltapäivällä tai illalla kotiin. Siinä menee hetki, ennen kuin totun tällaiseen rytmiin ja opin mahduttamaan tämän blogin taas mukaan siihen :-) Nyt muutamia kuvia viime ajoilta ja lisää kuulumisia:
Poikaystävä muutti nyt sitten samaan osoitteeseen mun kanssa, joten viime aikoina on saanut kyllä järjestellä ja sumplia säilytysratkaisuja oikein kunnolla. Vaikka tästä kämpästä olenkin tykännyt, niin kyllä mä innolla ootan jo isompaan kämppään muuttoa, missä molempien tavarat mahtuu olemaan ilman kaikenmaailman säätöä. 
Mun ostoksista huomaa, että mä alitajuisesti odotan jo syksyä... Mä kyllä tykkään syksystä, koska rakastan neuleita ja ponchoja!

Ette arvaakkaan miten koukussa mä oon näihin kahteen: Louisiana BBQ ja GossipGirl. Tehtiin viime viikolla poikaystävän kanssa täytettyjä ciabatta-leipiä ja ostettiin toi BBQ testiin, koska ollaan molemmat ihan hulluna siihen... Ja arvatkaa mitä kävi! Tuli melkein samanmakuista (ellei jopa parempaa), kuin mun lempparipatonki Picnicissä, eli se kanaBBQ! Ja koska tällä hetkellä jääkaapista ei löydy aineksia patonkien tekoon, niin syön ruisleipää ton BBQ-soossin kanssa, niiiin hyvää<3
Lempikukkia: pioneja<3

31 kommenttia:

  1. missä päin kouvolaa asut? :) kuin iso sun kämppäs on? :-) ite just muutan parin viikon päästä kouvolaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Melkein käpylässä ja 27 neliöö :) Nonni tervetuloo vaan!

      Poista
  2. aaaaa apua onnee yhtesestä kämpästä:):) oon nii ilone :DDD :)

    VastaaPoista
  3. Mistä oot löytäny ton GG:n? :)

    VastaaPoista
  4. Apuaa onks toi jo kuudes tuottis?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vain! :D Oon ahminu nää ennätysvauhtiin..

      Poista
  5. Voitko joskus esitellä sun kengät ja milloin käytät mitäkin :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm en mä tiedä saako niistä kauheen hyvää postausta, kun suurinosa niistä mitä eniten käytän on jo kuitenkin näkynyt moneen kertaan täällä asukuvissa :/

      Poista
  6. muutitteko yhteen osaks sen takia että nyt kela maksaa teijän vuokran?xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää kommentti kuulosti vähän tökeröltä :-D Aatun muutosta tänne ollaan puhuttu jo melkeinpä siitä asti kun itse tähän muutin ja vielä kaksi kuukautta sitten luulin, ettei sotilasavustusta edes saa ellei oo asunu vähintään 3kk yhdessä ennen intin alkua. Toisin kuitenkin oli ja tottakai otetaan se hyöty irti, kun ei aatulla ole puoleen vuoteen mahdollisuutta töihin. Ja kela ei maksa koko vuokraa, vaan Aatun osuuden vuokrasta.

      Poista
    2. anteeks ei ollu tarkotus kuulostaa ilkeeltä!:( ihan vaan mietin tässä huvikseni:)

      Poista
  7. mistä toi ihana kukallinen hihaton on mikä on ekassa kuvassa :) ?

    VastaaPoista
  8. Aivan ihania ostoksia!! Ponchot on superkivat :)

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. voisitko tehä postausta resepteineen sun lempiruuista, kuten siitä kanapatongista? sun postausten perusteella ainakin meillä on aikalailla samoja lempiruokia haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin mä ehkä tehäkki ku semmosten perään aina välil huudellaa! :D Mut ne ei oo kyl mitää erikoisii, koska en oo mikää älytön keittiöintoilija..

      Poista
  10. ooiii miten ihanaa!! onnea yhteenmuuttamisesta :))

    VastaaPoista
  11. Hei mistä sä löydät noin ihakia ponchoja?? Oon yrittäny ettiä ja ettiä mut ei satu silmää :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nellyltä on toi ruskee poncho! Mulla sattuu silmiin aina sillon ku en eti haha.. :D Mut kyl niitä on pilvin pimein netti täynnä!

      Poista
  12. Mä tiedän ton tunteen, kun ei ole aikaa ja jotenkin pitäis mahduttaa kaikki samaan päivään, kuvaamiset ym - hankalaa! Onnee kuitenkin muutosta :) ps. pionit on munkin lempikukkia! :-)

    VastaaPoista
  13. Ihanan näkönen toi sun vaaterekki kengähylly sydeemi, aloin miettii jo miten hylly asettuis mun vaaterekin päälle ;)

    www.the-perfectillusion.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. Aivan ihana blogi! Following! Rakastan miten laitoit kengät hyllylle! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    VastaaPoista
  15. Ihania kuvia!:) ja tykkään sikana tosta vaaterekistä ja kenkähyllystä. Täytyy vielä kehua, että oot oikein mukavan olonen tyyppi!

    VastaaPoista