OBSESSION WITH SKIRTS AND SHORTS

tiistai 23. heinäkuuta 2013

Hain äsken postista yhteistyökumppaniltani Oasapilta* tulleen paketin, josta paljastui shortsit. Siinä sitten kotiin päästyäni innoissani sovittelin niitä peilin edessä ja olin survomassa niitä muiden shortsien joukkoon kaappiin, kunnes huomasin miten täynnä mun shortsilaatikko oli! Tein siinä samalla pienen tilannekatsauksen hamelaatikkoon ja päätin omistaa shortseilleni ja hameilleni ihan oman postauksen aikani kuluksi. 

Viime aikoina oon enemmän kiinnittänyt huomiota alaosiin ja mekkoihin, kuin paitoihin. Netissä selaillessa eri nettikauppojen tarjontaa mä kyllä klikkailen paitojankin uusiin välilehtiin tarkempaa tarkastelua varten, mutta loppujenlopuksi sieltä lähtee kassan kautta sitten ne söpöt shortsit tai täydellinen mekko. Tätä menoa mä oon pulassa syksyllä, kun vaatekaappia koristaa kaikki muu paitsi lämpimät vaatteet...

Laskin, että shortseja löytyy 18 kappaletta ja hameita 16, joten suosiolla päätin kuvata vain lempparit ja eniten käytössä olevat. Tilauksessa on vielä tulossa skortsit (mikä näiden suomenkielinen nimitys on??) ja hame.. Ehkä olisi korkea aika rajoittaa niiden jälkeen :-D 

Löytyykö muita hulluja alaosa-hamstraajia??
*saatu blogin kautta yhteistyössä Oasapin kanssa

8 kommenttia:

  1. Mitkä on skortsit?

    VastaaPoista
  2. Ihania hamosia ja shotseja! Ite oon kans alkanu varsinkin alennusmyynneistä hamstraamaan hameita, harmi vaan ku niitä tulee käytettyä niin vähän :D

    VastaaPoista
  3. Oijoi, nuo raitashortsit on niin kivat!! :)

    VastaaPoista
  4. Hei, hyvää synttäriä!!! :)

    VastaaPoista
  5. oi kuinka kivoja noi kaikki:-)

    VastaaPoista
  6. mä taas hamstraan ihan järkyttävästi paitoja :D mutta hei ihania alaosia!! (:

    VastaaPoista
  7. Anonyymi - Shortsit, missä on kuitenkin edessä kangaskappale, mikä saa ne näyttämään hameelta :)

    Julia - Jep mun on nyt pakko alkaa opetella ujuttamaan talvipukeutumiseenkin enemmän näitä... :-D Ja ne alennusmyynnit on niin petolliset näiden kanssa...

    Reetta - Eikö!!

    Anonyymi - Kiitos! :)

    Emilia - Kiitoksia :)

    Lottahh - Kunpa mäki alkaisin taas löytää enemmän kivoja paitoja... :D

    VastaaPoista