STRIPES

torstai 25. heinäkuuta 2013

Heipsan! Tänään näin yhtä kaveria ekaa kertaa koulujen loppumisen jälkeen ja käytiin Picnicissä syömässä herkkupatongit (moneskohan kanaBBQ tää oli mulla..) sekä Coffarin terassilla istuskelemassa. Tein myös yhden alelöydön ylläriylläri Seppälästä taas! Siitä puljusta on muodostunut mulle nyt joku ihmeellinen neuleiden hamstraus-kauppa. Joka kerta kun oon viime aikoina sinne mennyt, niin aina sieltä on jotain lähtenyt mukaan ja viikon sisään kolme neuletta. Mutta hyvä vaan, koska niitä mun vaatekaappi kaipaileekin syksyn varalle (ja myös Suomen kesän sääolosuhteisiin..) :-D

Saatiin napattua myös asukuvat ja näissä näkyy paremmin päällä nuo uudet shortsit. Älyttömän mukavat jalassa, kun ei kiristä mistään, vaan ovat ihan kuin yöhousut olisi jalassa! Miltä nuo vähän näyttääkin.. ;-D Mitäs tykkäätte?

Ps. mulla ei oo jostain syystä pariin päivään toiminut toi kommentteihin vastaaminen. Onko muilla samaa ongelmaa tai tiedättekö miten sen saisi pelittämään? Aloin pelkäämään, että sähläsinkö mä sen html-koodin kanssa jotain, kun vähän muokkailin ulkoasua... 


neule: Seppälä / t-paita: H&M / shortsit: Oasap* / laukku: Chicnova* / kengät: K-kenkä

*saatu blogin kautta

10 kommenttia:

  1. Mikä sulla on käteen käynny? :< Käytätkö kenties ir? :D

    VastaaPoista
  2. vitsi noi sun hiukset on ihanat :)

    VastaaPoista
  3. Ei vitsi miten ihana asu taas :> !

    Olisi mahtii jos tsekkaisit mun ja ystäväni blogin!
    thosedizzydays.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. wää taas niin ihana asu!!:)

    VastaaPoista
  5. Kommentointi ei edelleenkään toimi normaalista, joten vastaan näihin nyt näin :)

    Anonyymi - Poltin kiharrusraudalla reilu viikko sitten kivan vesikellon siihen ja nyt se alkaa olla paranemaan päin :-D Käytän ir.

    Enni - Kiitos! :)

    Roosa - Kiitos paljon :)

    Emmi - Hihi kiitos :-)

    VastaaPoista
  6. oot niin superkaunis! tosi ihana toi asu, rakastuin noihin shortseihin täysin :)

    VastaaPoista
  7. MIstä ostit aatulle sillo sen valkosen neuleen? :)

    VastaaPoista
  8. Ninni - Kiitos paljon!:)

    Emilia - Eikös!:)

    Anonyymi - H&M :-)

    VastaaPoista
  9. Vautsi upeen näkönen asu! Tolleen kivasti yhdisteltynä noi shortsit on tosi siistit :D

    VastaaPoista