TALLINN TRIP #2

sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Palaillaanpas vähän vielä sinne Viron reissuun. Eilen illalla tajusin, että oon ihan unohtanut postata kännykkäkuvia Virosta, kun niistä kuitenkin löytyi muutamia kuvia hotellihuoneen ulkopuoleltakin :-) Ruokakuvia suurin osa ja mun maha alkoi kurnimaan entistä kovempaa näitä katsellessa...  Taitaa olla kokkailujen vuoro heti tämän postauksen jälkeen. 
1. Mun eka kerta Vapianossa, eikä kyllä jäänyt viimeiseksi! Jättikatkarapu/pinaatti-pasta<3 2. ja 3. hotellihuoneessa rentoilua ja nautiskelua 4. Vapiano
1. Chillailu-kuvia hotellihuoneessa 2. Vapiano 3. En muista tämän ruokapaikan nimeä, mutta löytyy siis Virusta ja sai itse koota salaattiannoksen monista eri vaihtoehdoista. Löytyi myös mm. pizzaa, ihania jälkkäreitä, keittoa, jotain pasta/nuudeli-juttuja jne. 4. Hotellihuone<3
1. Pakollinen "perillä ollaan"-kuva 2. Takastulomatkalla Helsingissä 3. Illalla tuli kamala sormiruokahimo,  eikä jaksettu lähteä etsimään ruokapaikkoja, joten suunnattiin vastapäisen Virun Amarilloon. Ranskalaisia, mozarellatikkuja sekä jalopeno poppersseja<3 4. Että mä rakastan tota hotellia<3

18 kommenttia:

  1. missä hotelissa olitte :D

    VastaaPoista
  2. kivoja kuvia:) Näin sut eilen vekaralla! sul oli ihanat vaatteet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai säki olit kattelees sotamiehii! Kiitos paljon:)

      Poista
  3. Tosi kivoja kuvia nääkin! :))

    VastaaPoista
  4. Oi että, tallinnaan haluaisin itekki just nyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullekki kelpais nyt toi hotellihuone ja poikaystävä kainaloo..

      Poista
  5. vitsi tuli kamala nälkä kun noit kuvia katteli :D pakko käydä hakee jotai ruokaa!

    http://emma-whatmybrown.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. tosi kivoi kuvia taas!

    VastaaPoista
  7. paljonko virossa maksoi tollanen perus vapianon pasta? meinattiin mennä kaverin kanssa ku oon kuullu että se on niin halpaa muttei sit uskallettu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm olisko ollu toi mun pasta ja juoma jonku 8€? Ja toi oli vielä niit vähä kalliimpia pastoja eli aika halpa!

      Poista
  8. mistä noi ihanat 3. kuvan housut on? :-)

    VastaaPoista
  9. mulla tuli nälkä noita ruokakuvia kattoessa.. :-D oot hirmukaunis henna! ♥

    VastaaPoista