AUTUMN OUTFIT

lauantai 31. elokuuta 2013

Arvatkaa kuka on iloinnu koko päivän tosta säästä?! Vihdoin ne mun oottamat syksykelit saapui ja pystyin heittämään päälle ton Seppälästä ostetun ihanan takin mikälie (hintalapussa nimittäin luki bleiseri, hmmm..) ja tuli jopa kylmä! Eihän toi siis mikään paksu ole ja hihatkin on puolipitkät, mutta silti. Ihmettelin kyllä niitä shortseissa ja topissa vielä hiihteleviä että miten ne vielä tarkenee... :-D 

Värjättin toissapäivänä kaverin kanssa mun juurikasvu ja olin napannut sokokselta taas uuden värin kokeiltavaksi, kun pari aikaisempaa oli aikamoisia pettymyksiä. No nyt oli kyllä paljon tehokkaampi tapaus kyseessä, mutta vetäs vähän ehkä turhankin vaaleaksi ja kellertäväksi. Liian vaalea tukka kun näyttää mulla mun mielestä vähän tyhmältä. Noh, enköhän mä tämän kanssa nyt sinnittele jonkun aikaa, kunnes uskallan taas vetää jotain uutta väriä päähän. Mulla nimittäin on nyt jonkun verran hiukset kärsineet tästä vaalentamisesta, että ihan hirvittää ettei kohta oo enää mitään mitä värjätä! :-D Hiuksista nyt kuitenkin asukuviin:


takki: Seppälä / t-paita: KappAhl / laukku: BikBok / housut: GinaTricot / kengät: Footway*

*saatu blogin kautta

12 kommenttia:

  1. ei toi tukka mun mielestä oo liian vaalea :-) ja ihana takki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvissa se ei oo läheskään niin vaalea, kuin luonnossa, mutta kyllä mä nyt kun sain hopeashamppoolla keltasuutta pois niin alan tuntea oloni enemmän minuksi :) Kiitos!

      Poista
  2. ihana asu! sun tukka on niiin kivan värinen<3

    VastaaPoista
  3. Upea asu, noi hiukset on just ihanat!

    http://inspirationmania.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ihana toi takki! ja noi kengät <3

    VastaaPoista
  5. sulla on aina niin upeita asukokonaisuuksia! tekisiksä joksu jonku inspis-postauksen? sun tyyli-ikoineista ja joitain inspiskuvia :-)
    http://f0rtun3.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voisin tehäkki tässä nyt lähipäivinä! :)

      Poista
  6. Anonyymi4/9/13 21:01

    mitkä kengät tarkalleen sulla on tässä? oon pitkään metsästäny siroja maihareita mutta en oo löytäny vieläkään :i noi ois täydelliset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.footway.fi/52-03878-01-black.html :-)

      Poista