AUTUMN WANTIES

sunnuntai 18. elokuuta 2013

Syksy on kyllä ehdottomasti mulla se lempparein vuodenaika! Poikaystävä pitää mua ihan hölmönä, kun viimeisimpinä sadepäivinä oon ollut yhtä hymyä ja hokenut vaan, että kunpa nää kelit jatkuisi. Musta on maailman ihaninta, kun voi pitkästä aikaa käyttää kunnon neuleita, suuria kaulahuiveja ja pitämällä koko illan parvekkeen ovea auki voi mennä nukkumaan lämpöisten peittojen alle viileässä kämpässä. 
Tänään siirtelin neuleita rekille aitiopaikalle ja laitoin kesähepeneitä laatikoiden alimmiksi. Syksyllä mä saan niin paljon enemmän irti pukeutumisesta, itsestäni ja syksyllä tuntuu aina siltä, kuin kääntäisi uuden sivun elämässä. 

Syksypäissäni kokosin nyt sitten pari kollaasia tämän syksyn "pakko saada"-vaatteista. Tätä varten kolusin yhteistyökumppanini Sheinsiden vaatteista tursuavaa sivustoa, mikä kuuluu yhtiin lemppari nettikauppoihin. Ja syynä siihen ei ole se, että teen heidän kanssaan yhteistyötä, kuten joku varmaan meinasi epäillä ;D Löysin heidän sivustonsa meinaan jo ennen yhteistyön alkuamme ja olin sieltä kerennyt omalla rahalla tilaillakkin, kunnes koitti tilaisuus yhteistyöhön. Eniveis, tässä omat poiminnot tälle syksylle heidän sivuiltansa:
1. täältä 2. täältä 3. täältä

1. täältä 2. täältä 3. täältä (tämä onkin jo matkalla mulle<3)
1. täältä 2. täältä 3. täältä

Ps. mitä ootte mieltä bannerista ja nimestä? Mä oon meinaan vihdoin tyytyväinen tohon simppeliin ratkaisuun :-)

6 kommenttia:

  1. mikä fontti sulla on tossa bannerissa? :) näyttää kivalta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alempi fontti on Signerica medium ja ylempi on muistaakseni perpetua titling :-)

      Poista
  2. wau toi neon keltanen takki on UPEA, hyvin valittu<3 voipi olla että klikkailin itteni tonne sivuille kiitos tämän, heh.. loppukuu makaroonilla wuhuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on neule, mutta sanos muuta! Ihana väripilkku ja mallikin on täydellinen :-) Haha blogeja on vaarallista seurata..

      Poista
  3. mun lemppariksi osottautui toi "ruusu"paita, oon nimittäin ettinyt tollasta varmaan puoli vuotta! :-D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep se on super söpö! Unohdin kirjoittaa tuohon tekstiin, että sekin on matkalla mulle<3

      Poista