GRAY LOVE

maanantai 26. elokuuta 2013

Tänään pääsin pitkästä aikaa kiertelemään vaatekauppoja kunnolla ajan sekä rahan kanssa! Silloin Virossa käydessä taisin viimeksi shoppailla ihan kunnolla vaateliikkeissä ja sen jälkeen lähes kaikki hankinnot ovat tapahtuneet netin välityksellä. Kaupat on täynnä ihania syysvaatteita puhumattakaan nettikaupoista, mitä mä yritän tässä nyt parhaani mukaan vältellä, etten tuhlaisi vaan enempää...

Oonko mä muuten maininnut täällä blogissa, että lähes aina kun shoppailen uusi vaatteita, niin kotona huomaan kaikkien olevan joko samaa väriä tai muodostavan lähes kokonaisen asun? Niin mulle kävi taas tänään, nimittäin kaikki vaatteet on harmaan eri sävyisiä. Nahkaa, harmaata ja mustaa<3 Miltäs näyttää? Kuvia näistä päällä tulee varmasti lähiaikoina, kunhan säät suosii (eli on viileämpää..).

KappAhl 9,95€ / Cubus 19,95€ / Seppälä 59,95€

29 kommenttia:

  1. Ihana tuo Cubuksen paita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vaan! Oon kaipaillu sellasta vähän lyhyempää pelipaitaa mut toi ajaa melkeinpä saman asian :)

      Poista
  2. Ihana toi teeppari!! Ja toi rekki on niin söpön näkönen ku vaatteet menee värin mukaan! Aw:D

    VastaaPoista
  3. toi takki on niin magee, oh! :-)

    VastaaPoista
  4. Aah rakastuin tohon t-paitaan!

    VastaaPoista
  5. ää ihania vaatteita! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki oon ihan fiiliksissä näistä<3

      Poista
  6. Pääskö Aatu puolella vuodella? :) Hassua kun ei aluksi tajua mihin blogiin on tullut uus postaus, kun ei oo tottunu tähän nimeen vielä! :) Hyvä nimi on kuitenkin mun mielestä, kivan simppeli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just eilee sai tietää ja pääs!!!! Oon niin onnellinen nyt koska oli niin pienet mahollisuudet toho puolee vuotee :D Haha kiiitos!

      Poista
  7. Voisikko tehä semmotteen postausen mis on sun KAIKKI vaatteet kuvina ja kaupat?:) Eli vaatepostausen, vaikka erissäki kelpais.. part 1, part 2.. :) Tykkään sun blogista muuten tosi paljon!

    hennajanette.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm en mä usko että mä kaikkia alan kuvaamaan, kun oon kuitenki tehny sen vaatekaapin kulmakivet, missä näkyy osa ja muutenkin kaikki eniten käytössä olevat ja kivoimmat vaatteet täällä varmaan onkin näkynyt asukuvissa ym :-) Kiitos kuitenki ehdotuksesta!

      Poista
  8. toi kapphalin teeppari on kyl tääl 18e :o

    miten oot saanu ton viivan otsikon alle?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KappAhlissa on kampanja jossa nuo teepparit on 9,95€ :) Ainakin pitäis olla! terveisin kappahlin työntekijä

      Poista
    2. Joo kyl se täälläki on normihintasena sen hintanen, mut nyt se on ollu jossain tarjouksessa ton 9,95€ :) HTML-koodiin piti lisätä joku pätkä, mutta nyt en millään enää löydä sitä mistä mä sen pätkän löysin, kun silloinkin etsin varmaan tunnin sitä...

      Poista
  9. Niin ihana toi cubuksen paita! :-)

    VastaaPoista
  10. ihanan näköisiä uutuksia! : )

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. Voi että pitää varmaan mennä itekkin ostamaan tuommonen KappAhlin paita! Rakastuin! :) Ihana blogi oli pakko jäädä seurailemaan <3

    http://inkaeinka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on tosi hyvä päälläkin, joten mäkin tässä suunnittelen ton ostamista muissakin väreissä! Kiitos paljon, ihana kuulla<3

      Poista
  12. Todella ihania juttuja :) Oon nyt itekki syksyllä hurahtanut täysin samoihin juttuihin ja väreihin ku sie :)

    VastaaPoista
  13. Ihana blogi sulla ja ihania vaatteita! Miten oot hei saanu tuon viivan tekstin otsikon alle? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä en tiiätkö yhtään muista miten mä siinä onnistuin :/

      Poista