INTERIOR INSPIRATION

sunnuntai 25. elokuuta 2013

Melkein viikon hiljaiseloa ollut taas ja mä revin kohta hiukset päästäni. Hovikuvaajan puuttumisen lisäksi mulla on vieläpä inspis ihan kateissa ja koska nykyään oon yhä tarkempi postausteni laadusta ja en julkaise mitään, mihin en ole tyytyväinen, niin blogihiljaisuuden ainesosat ovat valmiina. Kovasti olen yrittänyt muista blogeista ja netistä muutenkin imeä inspiraatiota itseeni, mutta eihän se pakottamalla tule. Ehkä pitäisi vaan olla koko ajan miettimättä tätä postausten puutteellisuutta ja odottaa, että ajatus lähtisi taas kulkemaan ihan itsestään. Eniveis, halusin ilmoittaa teille tämän, että tiedätte mun oikeesti yrittävän postata, mutta tällä hetkellä ei vaan aivot toimi :-D 

Vaikka ajatus ei postausten kanssa kuljekkaan, niin se ei tarkoita sitä etteikö mulla muuten olisi pää täynnä ajatuksia ja ideoita. Viime päivinä oon taas selannut älyttömästi sisustusjuttuja ja keksinyt monen monta juttua, mitä tänne asuntoon tahtoisin. Mielessä on pyörinyt myös ihana keskustassa oleva kaksio, joka kuulostaa niiiin hyvältä, että haluaisin muuttaa sinne... Ollaan Aatun kanssa ajateltukkin, että jos satutaan Kouvolaan vielä jäämään, niin niihin asuntoihin olisi ihana muuttaa. Harmi vain, että siihen kyllä menisi vielä ainakin puoli vuotta... 



Kuvat: pinterest.com

2 kommenttia:

  1. Tee päivä kuvina postaus :) siihen et oikeestaa tarvi ketään toista kuvaamaan sun puolesta ja se olis ihan mielenkiintonen :) ihan perus aamusta iltaan asti kuvaisit melkeepän kaiken "eka kuva heräämisen jälkee" "aamupala" ymsyms ja sit loppuis siihen "vika kuva ennen nukkumaan menoa"! Siin olis sulle yks idea! Tai sit tekisit postauksen vaikka susta sun "elämästä" mis olis kaikkii kuvii vuosien varrelta miten oot muuttunu! Tai joku kolme neljävuotta sit olevii kuvii! Jotai tommosta ei niin tavallista asupostausta tai wanties kuvia ni olis oikein kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mä oon tässä miettinykki ja pitäny tehäkki monta kertaa ku niin monet sitä aina toivoo, mutta se kuvaaminen aina vaan unohtuu jossain vaiheessa päivää! :D Mut tällä vikkolla kyl voisin kuvailla joku päivä. Totaki on pyydelty, et olis vanhoja kuvia, mut pitää nyt kattoo saisko niistä mitää järkevää aikaseks :) Kiitos ehdotuksista!

      Poista