LEATHER IS THE NEW DENIM

tiistai 20. elokuuta 2013

Otsikko lainattu Victoria's Secretin instagram-kuvasta. Lausahdus pitää mun mielestä kyllä niin paikkansa. Nahkahousut näyttää paljon paremmalta ja mielenkiintoisemmilta, kuin farkut ja olen alkanut sisustuksessakin yhä enemmän mieltymään nahkaisiin tyynyihin ja sohviin. Joku siinä nahkassa vain viehättää ja luo kaikesta mielenkiintoisemman näköistä :-D

Toinen asia, mihin olen sekä vaatteissa että sisustuksessa mieltynyt yhtä enemmän, on musta. Kaikkeen sopiva luottoväri, mitä minä olen aika pitkälti välttänyt näihin päiviin asti pukemasta montaa sen väristä vaatetta samanaikaisesti. Se kammo on nyt kumottu ja päälleni on eksynyt yhä useammin monta mustaa vaatekappaletta samaan aikaan. Kaksi kertaa jopa täysin kokomusta! 

Mustasta ja nahkasta päästäänkin uuteen skater-malliseen tekonahkahameeseeni, mustaan sellaiseen tottakai. Valkkasin sen yhteistyökumppanini Chicnova:n* sivuilta muutama viikko sitten ja siinä välissä huomasin ainakin H&M:n nettisivuille rantautuneen samankaltaisen hameen ja paljon muitakin nahkaisia juttuja. Nahka taitaa siispä onnekseni olla tänä syksynä pinnalla ainakin siinä liikkeessä! Mitäs te ootte mieltä nahkasta vaatteissa tai sisustuksessa?
*saatu blogin kautta

26 kommenttia:

  1. tosi kivan näkönen :) munki on tänä syksynä pakko kotiuttaa nahkahousut ja tollanen hamekkin olisi ihan täykkäri! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vielä ne nahkahousut ostoslistalla.. Tänään just kattelin muutamia vaihtoehtoja, mutta jänskättää niiden tilaaminen kun on kuitenkin semmosta matskua, että mitenhän sitte istuu.. :-D

      Poista
  2. aivan törkeen kiva! mä oon ettiny ton tapasta nahkahametta keväästä lähtien - tuloksetta, kohta pitää turvautuu näihin ulkomaalaisiin nettikauppoihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilailemaan vaan! Ja eiköhän H&M:n liikkeisiinkin tuu niitä nahkahameita, mitä niiden nettisivuilla on :)

      Poista
  3. minkä kokoinen kämppä sulla on? :-) ja paljon siinä on vuokra kuukaudessa? Kyselen siks, ku vertailen mistä sais halvimpii kämppii, et mihin kannattaa muuttaa opiskelemaan. Niin ja vaikuttaako vuokraan mahdolliset remontit, onko uusi talo yms. mikä voisi vaikuttaa vuokran hintaan? :) Kiva, kiitos jos jaksat vastata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on 27 neliöinen ja en mielelläni kertoisi vuokran suuruutta blogissa, ymmärrät varmaan :) Oikotien sivuilla kuitenkin löytyy tälläkin hetkellä avoimia kämppiä täältä, niin sieltä voit varmaan myös vertailla! Mulla tässä on rempattu veski ja lasitettu partsi vähän ennen kuin muutin, mutta en usko sen ainakaan kamalasti vuokran hintaa nostaneen, kun ei ole kuitenkaan kamalan kallis vuokra :-) Toivottavasti musta oli edes jotain hyötyä!

      Poista
  4. Näyttää kyllä niin hyvältä, että! Tyylitajusi ♥
    Itse rakastan nahkaa muiden päällä, aina niin tyylikkään näköistä, mutta jotenkin en vaan osaa itselleni pukea (paitsi tietysti kengissä, takeissa ja laukuissa). Kai sitä voisi lähteä vähäisellä liikkeelle metsästämällä jostain paidan tai housut nahkaisilla yksityiskohdilla :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) Pienestä lähdet liikkeelle niin kohta huomaat jo vaatekaapin pursuavan nahkavaatteita, haha!

      Poista
  5. Mä oon jo jonkin aikaa pienessä mielessäni haaveillut just ton tyyppisesta nahkahameesta :-) Pitäs vaan uskaltautua hankkimaan tuommonen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskallaudu vaan, tää on ihana!

      Poista
  6. mistä toi neule on? :-)

    VastaaPoista
  7. Indipiroit mua tosi paljon! Ja ootan aina sun asu postauksia :) jatka samaan malliin! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iih ihana kuulla! Yritän jatkaa, vaikkakin nyt on tullut taas pari päivää taukoa :D

      Poista
  8. Ite ostin kirpparilta 2€ nahka legginsit ihan heräte ostoksena :D syksyllä tooosi lämpöset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvän löydön oot näköjään tehny! :)

      Poista
  9. Sulla on ihana blogi, mutta mennyt selkeesti alaspäin aatun inttiinlähdön jälkeen :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep nykyään tulee postauksia ihan liian harvoin ja mua turhauttaa ihan älyttömästi, mutta niin siinä vaan käy kun ei oo poikaystävää kuvaamassa aina asuja ja nyt on jotenkin muutenki inspis ihan nollissa kuvailujen suhteen :/ Tänäänkin oon yrittäny ottaa täältä kämpästä kuvia, mutta tuntuu ettei nekää onnistu tai sitte ne on jo täällä nähtyjä. Usko pois, mä kyllä kovasti yritän, mutta jostain syystä ei vaan ajatus kulje. Tänään yritän kuitenkin jotain postausta saada aikaiseksi :)

      Poista
  10. vau miten upea hame! :)

    VastaaPoista
  11. Ihana toi hame, love it!! :)

    VastaaPoista
  12. oot kaunis ja seksikkään näköinen. silmät putoo päästä ku näkee noin kauniin niasen.

    VastaaPoista