ORANGE DRESS

keskiviikko 7. elokuuta 2013

Tämän vuoden aikana oon kerryttänyt mekkokaapissani olevien oranssien mekkojen määrää neljällä - ennen sen ollessa pyöreä nolla. Mulla ei ole yhtäkään muuta oranssia vaatekappaletta, kuin nuo mekot ja yksi huivi, sillä vaatteissa en muuten niinkään pidä siitä väristä. Mekoissa se jotenkin vaan osaa aina viehättää :-D Kaikki niistä ei tosin ole täysin oransseja, vaan jotkut ehkä enemmän jopa korallin värisiä, mutta samaan oranssiseen kategoriaan minä ne silti pistän. 

Uusin oranssi tulokas on yhteistyökumppaniltani Sheinsidelta* saatu yksiolkaiminen rönsyilevä mekko. Jos joku muu innostui tästä ja on mun kanssa suht saman kokoinen tai vähän isompikin, niin suosittelen tilaamaan M-kokoisena. Tää mun on S-kokoa ja muuten suht hyvän kokoinen, mutta kiristää aika paljon tosta kainalon kohdalta. Mekon löydätte tästä!* Mitäs ootte mieltä? :-)
* saatu blogin kautta

38 kommenttia:

  1. Anonyymi7/8/13 15:07

    aika kivan näkönen! ei ihan mun väri, mutta sopii sulle (:

    VastaaPoista
  2. Anonyymi7/8/13 15:10

    Moikka! Ihana mekko mut hei millon meinasit pitää tota?:) voisko sun mielestä käyttää baarissa esim yhistämällä tohon vaikkapa kivan vyön tai jakun tms vai onko liian hieno livenä? Mietin vaa ku baarivaatetust haluisin päivittää et oisko tos semmonen yksilö hehe(: kiitti jos vastaat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyttäisin tota ehkä enemmän jossain synttäreillä/juhlissa, mutta kyllä mä voisin kuvitella baariinkin toi päällä meneväni :-) En ehkä ihan perus perjantaina, vaan nimenomaan jos on jotkut juhlat/synttärit olleet ja siitä sitten jatkoille baariin. Vyö tosta tosiaan tekisi ehkä enemmän baariin käyvän, mutta on niin kauhean lyhyt malli, että vyö varmaan nostaisi tota liian lyhyeksi :-D Eli lyhyesti sanottuna ei mun makuun mikään ykkösvalinta perus baari-illalle :)

      Poista
  3. Hmm ei oikeestaan mun makuun lainkaan :o tai siis toi kirkuva väri + outo yläosa + näyttää vikas kuvas aika lyhyeltä toi mekko, nii en saa siitä mitenkää nättiä mun silmissä :-D Mut kiva jos sä tykkäät, erilaisuus onki rikkautta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan, erilaisuus on rikkautta! :-)

      Poista
  4. Ihan älyttömän ihana mekko, sopii tosi hyvin ja tykästyin väriinkin tosi paljon! Hienosti otettu kuvat (: VAU!

    VastaaPoista
  5. Ihana! Toi röyhelö on jotenkin tosi kiva vaikka yleensä en niistä kauheasti innostu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas oon ihan innoissani tällä hetkellä kaikesta rönsyilevästä ja röyhelöstä :-D

      Poista
  6. Ihana mekko! (:

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Aivan ihana! Sopii sulle tosi hyvin. :-) muutenki on kiva että on välillä erilaisia kuteita ku aina ne samat h&m yms :-)

    VastaaPoista
  8. oooh! aivan ihana mekko :)♥

    VastaaPoista
  9. ihan mieletön mekko!!

    VastaaPoista
  10. Anonyymi7/8/13 20:03

    Eikä mikä mekko! <3 Aivan mielettömän upee sun päällä ja muutenkin! ;)

    VastaaPoista
  11. aivan ihana! upee toi väri :-)

    VastaaPoista
  12. aivan täydellinen! mä oon ettinyt ton tapasta ties kuinka kauan, oih rakastuin :-D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sit vaan tilailemaa! ;D

      Poista
  13. Ihana väri !! Toi on kyllä niin sun näköin mekko ku voi vaa olla ;)

    VastaaPoista
  14. ihan älyttömän ihana mekko, mäkin haluan! :)

    VastaaPoista
  15. Anonyymi8/8/13 14:02

    Mun mielestä viimeinen kuva ei tee oikeutta mekolle näyttää siten raskaus mekolta muuten aivan lumoavan ihana mekko!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niinpä vähän näyttääki! :D

      Poista
  16. Tää on jotenki tosi upee mekko! oon hairahtanu myös oransseihin mekkoihin ja viimeistään enskesälle on pakko saada omaksi sellanen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii oranssit mekot jyrää!!

      Poista