INSTA-LATELY

tiistai 3. syyskuuta 2013

Puhelinkuvia pitkästä aikaa! Viimeksi näitä oon postaillut heinäkuussa, joten olikin jo korkea aika läntätä nämä viimeaikaiset kuvat tänne. Mitään erikoista en oo viimeisen kuukauden aikana tehnyt. Katsonut älyttömästi täykkäreitä ja juuri aloitin katsomaan Greyn anatomiaa. Tätä se teettää, kun ei ole työvuoroja, kaverit töissä tai kouluissa ja poikaystävä on kolme viikkoa kiinni :-D 

Kämppää mä oon myös kovasti järjestellyt, sillä vaatteiden mahtumisen kanssa on ollut aika paljon ongelmia, kun nyt täällä on sen toisenkin osapuolen vaatteet. Bongasin siispä Torista viikonloppuna samanlaisen Ikeasta ostetun vaaterekin, kuin mikä mulla jo on, ja eilen kävin sen sitten Kotkasta hakemassa. Nyt mahtuu paaljon paremmin vaatteet olemaan ja musta on muutenkin paljon kivempi, kun vaatteet roikkuu, eikä rypisty viikattuna. Vaatehuone olis kyllä ihana, sitten kun täältä pois muutetaan...

Instagram @hennakaarinaa
1. Eilisen illan herkuttelut 2. Lähdössä ulos 3. Täykkäreitä 24/7 :-D 4. Piti laajentaa toisen vaaterekin verran näiden huikeiden säilytysmahdollisuuksien ansiosta. Nyt tää kämppä alkaa muistuttaa enemmän vaatehuonetta, kuin kahden ihmisen asuntoa :-D
1. Päivän asua 2. Kasvissosekeittoa mmmm<3 3. Silloin, kun vielä tarkeni shortseilla 4. Iihhana reppu
1. Kouvolan sanomissa pikku haastattelu 2. Namijätskiä 3. Kaksi uutta kelloa, jotka saapui tänään! Rakkautta<3 4. Oottelemassa poikaystävää käymään iltavapailla
1. Iran kanssa 2. Picnic ja mun lempparipatonki<3 3. Word 4. Kohta kolme viikkoa oltu erossa... Pisin aika ikinä, mutta mikä ei tapa, niin vahvistaa!

28 kommenttia:

  1. aivan ihana kuva tuo viimeinen teistä kahdesta! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älyttömän vanha kuva, mutta edelleen mun lemppari<3

      Poista
  2. Voii miten suloinen kuva tuo viimeinen teistä kahesta :--)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania kuvia! :) Oon itsekkin aikonut ostaa tuon vaaterekin vanhan tilalle, se on ihanan siro! :)

    http://eerika-justthinkaboutit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä parhaita (ja varmasti myös yhtiä halvimpia) :-)

      Poista
  4. aaa, aivan ihana toi reppu!! :-)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi3/9/13 15:42

    oliks sulle tehty siis millanen työsoppari hm:lle? ku mä oon kanssa ollu heijä listoillaan ja tehny aluks just kuukauden hommii ja sit ne vaa loppu :O onks sul määrätty tunti/vko? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla se soppari on töihin tarvittaessa kutsuttava :) Harmittaa toi työtuntien puute ihan älyttömästi, kun oon tykänny siellä niin paljon olla :/

      Poista
  6. Ihanasti noi rekit on laitettu sävy sävyä menemään:D ja kemgät ihanasti ylhäällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha se on kunnon päähänpinttymä mulla.. :D

      Poista
  7. oi toi vika kuva teistä on mielettömän söpö :-) ja muutenkin hurjan ihana postaus, mä tykkään sun puhelinkuvista!

    VastaaPoista
  8. Sulonen tuo ihan viimenen kuva! Tosi ihana postaus, mä tykkään kännykkäkuvista :)

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Anonyymi3/9/13 18:40

    makeita kelloja! Mistä oot tilannu/ostanut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi maapallo-kellot on Ebaysta ja toi kultanen Glitteristä joskus aikoja sitten :-)

      Poista
  10. Moikka! :-) Ei nyt liity aiheeseen oikeen, mutta sulla on tosi kiva ulkoasu blogissa! Oisin tosi kiitollinen jos haluisit kertoo, et miten oot saanu ton viivan tohon otsikon alle? :-) Kiitti jo valmiiks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joku muukin kyseli sitä vähän aikaa sitten ja yritin muistella ja etsiä sitä, mistä sen ohjeen löysin, mutta se oli silloin niin monen mutkan takana, etten enää muista sitä :/

      Poista
  11. Anonyymi4/9/13 03:18

    toi valkonen kello on kyllä aivan super!!! <3 kelpuuttaisin samallaisen vaikka heti omaankin ranteeseen! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee se kyllä on ihana! :)

      Poista
  12. Anonyymi4/9/13 23:23

    "Only dead fish GO with the flow." WORD :)

    VastaaPoista
  13. Mistä noi vaaterekit on ostettu? :)

    VastaaPoista
  14. Noi vaaterekit on kyl tosi ihanan näköset. Ittellä on samainen rekki mustana ja rekkinä se on ihan täydellinen ja varsinki hinta oli aika täydellinen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep noi on kyllä parhaita rekkejä hinnan ja ulkonäön puolesta! ;)

      Poista