PERFECT FUR VEST

tiistai 24. syyskuuta 2013

Tänään meni iltapäivä taas Vero Modalla valkkaillessa tämän syksyn lemppareita heidän mallistostaan. Mä tykkään enemmän leikkiä materiaaleilla ja asusteilla, kuin väreillä, joten päälle vetäsin karvaliiviä lukuunottamatta koko mustan asun. Nahkaiset shortsit, villaneule ja karvaliivi<3 En olisi millään halunnut riisua tota liiviä ja shortseja enää pois päältä, mutta joku päivä käyn ne vielä ostamassa itselleni. Mitäs ootte mieltä?

Tänään on ollut myös ihan järjettömän kylmä! Ei se mua yhtään haittaa - mähän oon syksyn perään pidemmän aikaa jo huudellutkin - mutta tuli pienenä shokkina, kun tajusi lämpötilojen huitelevan jo jossain 10 asteen viileämmällä puoliskolla. Mun nuhakin siinä taas sitten paheni, kun kylmässä räpsittiin näitä kuvia ja poljin sitten vielä kotiin reikäisessä villapaidassa... Kotiin päästyä otin pitkän tauon jälkeen viime talvena ostamani teekannun sekä teet esiin ja lueskelin blogeja lämpimässä sängyssä. Syksy<3






*postaus tehty yhteistyössä Vero Modan kanssa

18 kommenttia:

  1. mä oon ihan rakastunu karvaliiveihin! just ostin dubaista ensimmäisen itelleni, oh ♥

    VastaaPoista
  2. Toi karvaliivi on ihana! Ite oon tota monta kertaa hypistelly mut vielä ei oo tarttunu mukaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on kyllä ihana<3 Vähän hillitympi ku mun kaks muuta :)

      Poista
  3. nainen sä olet täydellinen ja toi asu..!

    VastaaPoista
  4. aaw, rakastuin tuohon karvaliiviin ja kenkiisi!! :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon rakastunu niihin<3

      Poista
  5. mitä kokoo noi sun kengät on? :) ne on ihanat!

    VastaaPoista
  6. vitsit että noi kengät on upeet :-)

    VastaaPoista
  7. Ihana liivi!! Paljon tolla oli hintaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 50€ jos oikein muistan :-)

      Poista
  8. Hei ihana toi karvaliivi! Oon yrittäny ettii just tommosta, muttei oo osunu silmään missään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eiku vaa VeroModaa sitte! :)

      Poista