HOUSUVINKKI

maanantai 28. lokakuuta 2013

Aattelin tulla vinkkailemaan teille näistä mun tämänhetkisistä luottohousuista, sillä tiedän siellä ruudun takana olevan monen monta ihmistä, jotka ovat vannoneet Dr. Denimeiden nimeen! Mä olin monen muunkin tapaan aikeissa ostaa niitä Dr. Denimin supersuosittuja pöksyjä, kunnes tuli mahdollisuus yhteistyöhön Kouvolan keskustan VeroModan kanssa ja he sitten tarjosivat mulle mustia "Just jute"-pöksyjä. Olin vähän epäileväinen, koska ennenkin Dr. Denimeitä käyttäneenä tiesin niiden olevan maailman parhaat farkut mitä maailmasta löytyy niin edullisella hinnalla. Noh, yllätyin kuitenkin positiivisesti näistä pöksyistä, koska ne tuntuu päällä yhtä mukavilta, kuin Dr. Denimit, sekä istuu täydellisesti! 

Mulla oli joskus Dr.Denimin mustat sekä farkun väriset plentyt ja muistan niissä olleen huonoa ainoastaan se, että ne oli älyttömän ohuet (minkä vuoksi helposti menevät myös rikki) ja niitä täytyi kiskoa usein ylemmäs. Näitä "Just jute"-housuja ei tarvitse lähellekkään niin usein olla kiskomassa ylöspäin :) Toinen parempi juttu näissä on se, että on kestävämpää materiaalia sekä vähän paksummat, kuin Dr. Denimit. Näissä on käytetty myös juuttikangasta, joka tekee housuista kestävämmät ja estää housujen lörpähtämisen. 

Eli tiivistettynä suosittelen käymään kokeilemassa VeroModassa näitä pöksyjä, jos on uusille housuille tarvetta! Hintaa näiltä löytyy 39,95€, eli samoissa hinnoissa pyörii niiden tässä postauksessa paljon jauhettujen Dr. Denimeiden kanssa :-D Laitan vielä muutamat kuvat, missä mulla on jalassa nämä housut:





*housut saatu yhteistyössä

61 kommenttia:

  1. vitsi mua alkoi älyttömästi kiinnostaa noi housut! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä oikeesti ihan tosi hyvät! :)

      Poista
  2. Ihan pakko saada!! :D

    VastaaPoista
  3. itse ennen dr. denimeihin vannoutuneena vihaan nykyään kyseisiä housuja, varsinkin mustia joissa se väri ei säily ei sitten ollenkaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äläs! ne on tosi hyvät mut maailman ärsyttävintä ku hajoo saumat ku ne hankaa yhteen. ostin zaran housut ja voi juma ne on niin hyvät! että vanon zaran housujen nimeen:)

      Poista
    2. Joo mullakin silloin niistä lähti kulumaan se väri aika nopeasti... :D

      Poista
  4. Ite oon ihan vannoutunut Dr. Denimeille, mutta tän postauksen myötä pakko kyllä käydä kokeilemassa noitakin!! Kiitos paljon vinkistä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että oli hyötyä! :)

      Poista
  5. Noita pöksyjä on kyl pakko mennä sovittamaan! Mulla on just tällä hetkellä ollut käytössä Dr. Denimit ja ärsyttää miten haaleaks ne on menneet ja joutuu tosiaan kokoajan kiskoon ylöspäin :( kiitos suuresti siis vinkistä! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on niissä Dr. Denimeissä tosi ärsyttävää :-D Onneks löyty nyt nää, ku nää on vähän niinku paranneltu versio Dr. Denimeistä mun mielestä!

      Poista
  6. Jes tätä on odotettu, täytyykin heti huomenna poiketa farkkukaupoille! Mäkin aina vannoan itselleni miten en aio enää Denimejä ostaa, mut koska en oo vielä kertaakaan törmänny edes melkein yhtähyviin mustiin farkkuihin, oon aina lopulta kiikutellut ne tyhmät Dr Denimit kassan kautta kotiin :-D Kiitos tästä vinkistä, oon koittanut jo H&M, Cubuksen ja Ginan kaikenmallisia farkkuja mut en oo mihinkään ollu tyytyväinen, katotaan jos nyt vihdoin onnistais! :-)

    http://essi-bltn.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis se on tosi vaikeeta löytää hyviä housuja... Hihii toivotaan että istuu sunkin jalkaan nää! :)

      Poista
  7. TÄÄ TULI NIIN TARPEESEEN! Mullakin menee hermo noihin Dr. Denimeihin, mutta kuitenkin tarvist jotkut yhtä mukavat..nuo kuulostaa ihan täydelliseltä ratkaisulta! Kiitos vinkistä <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana kuulla et tuli tarpeeseen! :)

      Poista
  8. Mikä noissa on pienin koko? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä löytyy ainaki xxs/xs, joten luulisin sen olevan pienin :)

      Poista
  9. Rehellisesti, Dr.Deminit vai noi VeroModan farkut? Luotan kyllä sanaas, mutta koska nää on yhteistyön kautta, niin välillä bloggaajat mainostaa ja kehuu ehkä vähän liiaksikin tuotteita.. Mutta nä tosiaankin sai mun kiinnostuksen heräämään, kai näitäkin sitten on käytävä sovittamassa! Olin just huomenna menossa deminit ostamaan, joten hyvään saumaan ilmesty tää postaus.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ikinä kehu mitään tuotetta hyväksi, jossei se sitä mun mielestä ole, enkä ala valehtelemaan vaan siksi, että se on saatu :D Enkä mä nytkään liioitellut, vaikka kovasti näitä hehkutinkin. Eli rehellisesti nää VeroModan housut on paremmat mun mielestä, kuin Dr. Denimit :)

      Poista
  10. mistä Dr. Denimeitä saa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mm. Nelly.com ja Carlings :)

      Poista
  11. Luojan kiitos, tää postaus tuli kreivin aikaan! :-D Ajattelin viikonlopuksi käydä kiikuttamassa uudet Dr.Denimit kotiin, vaikka mulla alkaa ottaa nuppihin se kun mustista lähtee väri niin pirun äkkiä ja aina kuluu puhki haarovälistä :--D Noita on pakko käydä sovittamassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo kannattaa käydä kokeilemassa! :)

      Poista
  12. Ihan btw, millä muokkaat sun ig kuvia kun ne on niin tarkkoja ja valoisia? :o vai saaks koneelta ladattua ig:seen kuvia? :3 ja paljon Dr. Denimit maksaa/ mikä kauppa myy niitä, oon vaan lukenu blogeja joissa ihmiset hehkuttaa niitä..? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin nelly.com ja Carlings myy Dr. Denimejä :) Niitä saa 45€-65€ pöksyistä riippuen! Ja käytän instakuvien muokkaamiseen pääsääntösesti VSCOcam:ia.

      Poista
  13. Ostin tommoset pöksyt ja ensimmäisen pesun jälkeen olivat harmaat. Niin on käynyt toki Dr.Denimienkin kanssa.. Ärsyttää kun mistään ei tunnu löytyvän mustia housuja jotka pysyisivät myös mustina ensimmäisen pesukerran jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmaat ekan pesun jälkeen?? Onkohan sulle sattunu joku sunnuntaikappale tai jotain, kun mäkin oon kuitenki kaks kertaa näitä jo pessy eikä oo menettäny väriä ;o Eikä myöskään mun kaverilla... Ompas tyhmää :/

      Poista
  14. Noi housut on Piecesin, ei vero modan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tajusin itekki tossa just kun viikkailin niitä takaisin kaappiin ja lapussa luki Pieces.. :D Pitääpi korjata!

      Poista
  15. Tiiätkö onko noita farkkuja muun värisinä ku mustina? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://pieces.com/Just-Jute-leggings/pc-justjute,en_GB,sc.html?forcecountry=FI Tuolta löytyy luultavasti kaikki värit! :)

      Poista
  16. ohhoh! pakko käydä kattelee noita, ite oon meinaan aina käyttänyt noita dr.denimejä mutta ärsyttää niissä just noi samat asiat että ne hajoo tosi nopeesti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se niissä on kyl et kuluu tosi nopeesti... Mä en onnistunu niitä rikki saamaan, mutta muuten alkoi jo lörpsähtää ja olla tosi kuluneet :/

      Poista
  17. millaset noi on edestä, onko ihan "farkun" näköiset niinkun dr. denimit elikkä vetskarit ja napit jne? en halua semmosia leggareiden näköisiä mitä noi piecesin housut tuppaavat olemaan.......hyi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis on kaikki takataskut, etutaskut ja vetskari, eli ei oo just niitä kauheita, mitä Piecesillä ainakin joskus on ollut :-D Ja näissä on ihan oikeat noi taskut, eli ei mitään valetaskuja, niinkuin joissain Dr. Denimeissä on ne etutaskut.

      Poista
  18. Tuli tuosta farkkujen pesusta mieleen, että jos ostaa tarpeeks hyvät farkut (myöski esim. dr denimit), ni niitä ei tarvi pestä ollenkaa, vaan tuulettaa :) Jokainen farkkuasiantuntija on sanonu, ettei farkkuja kande pestä ollenkaa. Tottakai eri asia, jos niille on kaatunu jotai kastiketta tai muuta, mikä ei pelkällä vedellä lähe pois..

    Ite oon kans vannoutunu dr. denimeitte käyttäjä, mutta oon ite huomannu sen saman, että ne hajoaa niin helposti, ettei jaksais joka kuukaus käyä uusia ostamassa. Näitä pitää siis käyä iteki testailemassa! Mut tosiaan, jos ostaa tarpeeks kireet (vaikka nyt ne dr. denimitki) ni ei ne ainekaa miul oo lörpähtäny mitekää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niihän se on, ettei mielellään kannattais pestä yhtään niitä housuja, ellei jotain likatahroja tule! :) Sillon, kun vielä käytin pari vuotta sitte mun Dr. Denimeitä, niin en tienny tosta, ettei housuja kannata pestä just yhtään ja se vaikutti myös aika paljon siihen, miten nopeesti ne kulu ja meni huonoksi.. :/ Kannattaa käydä koklailemassa, koska ite oon ainaki ollu tähän asti ainakin tosi tyytyväinen näihin!

      Poista
  19. Oih noi näyttää istuvan ainakin sulle todella hyvin! Pitää itsekin mennä varmaan tsekkaamaan... Asiasta kukkaruukkuun. Kun sä silloin joku aika sitten teit postauksen paypalista? (noloa jos nyt erehdyn bloggaajasta..:D) Mutta se oli mun mielestä tosi selkee ja kätevä! Joten ajattelin että kun oon (ja varmasti muutama muukin) täysidioottiurpo tilatessaan vaatteita netistä. Varsinkin jos toimitus tulee ulkomailmata PUHUMATTAKAAN eu:n ulkopuolelta..Käääk. En ymmärrä niiden nettiliikkeiden "info" sivuilta niitä selityksiä yhtään että paljon se nyt tulee maksamaan ja paljonko se tulli maksu on ja tuleeko edes sitä ja onko lisäksi vielä joitain muita maksuja kuin se pelkän tuotteen hinta. Oisin super kiitollinen jos haluisit jeesata meitä maalaistolloja kun kumminkin itsekin tilailet netistä kaikenlaista? Mutta noworries YMMÄRRÄN täysin jos et halua, koska varmasti se veisi jonkin aikaa ja ei ehkä olisi se lemppari postausidea, mutta ehdotampa nyt kumminkin:-)

    VastaaPoista
  20. Et erehtyny bloggaajasta ja kiva kuulla, et tykkäsit siitä! :-) Joo tilailen paljon monista eri paikoista ympäri maapalloa ja neuvon ihan mielelläni! Tosta on vaan vaikea saada postausta kasaan, kun kuitenki jokasella puljulla on ne omat toimituskulunsa sun muut maksuhärdellit ja ehdot. Oisko sulla jotain tiettyä liikettä, mistä olisit tilailemassa ja tarviisit apua? Tällei kommenttien välityksellä voin nimittäin auttaa niin hyvin ku vaa osaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tilasin just ebays ja maksoin pay palil ja sit ku olit kirjottanu sun siin postaukses et tililt pitäis lähtee se 1,50 mut mult ei lähteny vaan mul lukee et sielt on lähös 20€ niinku se mun ostos makso niin meneekö se raha nyt sille tyypille vaik en pistäny sit nelinumeroista lukua sinne pay pallin sivulle?

      Poista
    2. Hmm nyt en kyl osaa varmaks sanoa ;o Mut luulis sen sit menevän sille myyjälle, jos kerran tililtä on oikeenlainen summa lähdössä! Eli voihan se olla, et sun tapaukses se tilin vahvistusjuttu skippautu jotenki :-D

      Poista
    3. Noo ihan nyt näitä peruskauppoja varmaankin, mitäs niitä nyt on hmmm just esimerkiksi vaikkapa Asos, Sheinside..? Niin se mua siinä just askarruttaa, että mistä tiedän tuleeko sitä tullimaksua ja paljonko se tulee olemaan, että näkeekö sen tullisumman jo etukäteen jostakin. Esim riippuuko se siitä paljonko sitä tavaraa sieltä liikkeestä tilaa (eli paljonko tilaus painaa)? Ja tarviiko postikuluja maksaa muulloin kuin jos maksaa postiennakolla? hahah tunnen olon ihan tyhmäksi, mutta mä oon oikeesti tosi urpo kaikessa tommosessa:-D Eli siis tiivistettynä jos vaikka Asosin sivuilla on takki joka maksaa vaikkapa 50e niin paljonko se about lopulta tulee maksamaan kun siihen lisää ne tullit..postimaksut ym? Ja kiitos tosi paljon!:-)

      Poista
    4. Asos on brittiliike, joten tullimaksuja sieltä ei tule, koska se on eu:n sisällä :) Eli sieltä voit tilailla ihan huolettomasti niin paljon kuin haluat ja maksaa pelkästään sen tuotteen sekä toimituskulujen verran! Täältä löytyy lisää tietoa tullista: http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/netista_ostaminen/tullit_ja_verot/index.jsp

      "Arvonlisäveroa kannetaan, mikäli lähetyksen sisältämien tavaroiden arvo ilman postikuluja on yli 22 euroa. Mikäli lähetyksen tavaroiden arvo on yli 22 euroa, mutta 150 euroa tai alle, tavara on tulliton, mutta arvonlisävero kannetaan. Lähetyksen postimaksut sisällytetään kokonaisuudessaan maahantuonnin arvonlisäveron perusteeseen."
      Tossa pieni pätkä tullin sivuilta, joka kiteyttää tärkeimmät jutut :) Eli eu:n ulkopuolelta ku tilailee, esim. just tuolta Sheinsidelta, niin 22€ on se raja minkä jälkeen VOI tulla niitä lisäkuluja Suomen puolella. Mutta niitä ei tule aina. Mulla ei ole ikinä tullu niitä lisäkuluja (tulli ja vero) mistään mistä oon tilannu ja oon tilaillu ympäri maapalloa jenkeistä, kiinasta ja ties mistä.
      Ja toimituskulut riippuu ihan siitä paikasta mistä tilaat ja ne näet sen toimituskulun sieltä ostoskorista tai sitten siellä sivuilla lukee se jossain valmiiksi. Asoksella on ilmaiset toimituskulut tällä hetkellä.
      Postiennakko on yleensä se kallein vaihtoehto, joten itse yleensä tilaan joko laskulla tai maksan suoraan samantien. Laskulle tilatessa tulee about 3€ laskutuslisä ja suoraan maksaessa ei yleensä tulee mitään lisäkuluja siitä maksamisesta.
      Tullilaskuri löytyy täältä: http://tullilaskuri.net/

      Toivottavasti tajusit ja oli apua! :-)

      Poista
    5. Voi kiitos todella paljon! Todellakin auttoi:-)

      Poista
  21. Onks noi punteist tiukat esim jossain l koos koska yleensä kaikist(paitsi dr deminit) tommosis housuis ku ottaa isomman koon niin ne on lahkeista ihan läysät niin onks noi farkut poikkeus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä isompia kokoja mä en yhtään sillon katellut, joten en osaa sanoa :/ Kyl nää mun on ainaki tosi tiukat lahkeista ja en usko niiden pari kokoa isompienkaan ainakaan kamalan paljoa löysemmät olevan. Kannattaa varmaan käydä kokeilemassa, ni selviää! :-)

      Poista
  22. Voi hitsi, ehdin jo innostua näistä. MUTTA ovatkin piecesin ja niillä on yleensä aika isot koot... Dr.Denimeissä on se hyvä puoli että se xxs on oikeesti tosi pientä kokoa ja sopii mun tikkujaloille. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kantsii käydä ainaki sovittamas, nimittäin se koko xxs/xs on kyl oikeesti pieni ja jopa mulleki sopiva:) terv. toinen tikkujalka:D

      Poista
    2. Joo samaa mieltä toisen anonyymin kanssa, eli on oikeesti aika pienet ja napakat koot, eli kannattaa käydä sovittamassa :-)

      Poista
  23. Mäkin ostin noi housut, myyjä suositteli niin kovin ja joo istuhan ne tosi hyvin. Mutta sitten ku erehdyin ne pesemään nii kappas, niitten jousto lähti ja ne on iha löllöt..........

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en voi muuta ku ihmetellä tota, miten joillain lörpähtää tai menee harmaaksi ekan pesun jälkeen :-D Mulla ei oo ikinä käyny noin housuille, eikä käyny näillekkään, vaikka kaks kertaa oon kerinnyt jo pestä!

      Poista
  24. Just eilen meinasin taas ostaa dr denimit, mutta mietin että pakko ostaa välillä toisia farkkuja, noi dr denimit on niin pitkät mulle, tappijalat kun omistan. Mutta niistä tulikin mieleen, mäkään en koskaan pese niitä, ellei tuu isoja tahroja! Mä laitan ne pakastimeen aina yön ajaks, bakteerit kuolee ja hajut lähtee. Kuullostaa kyllä hassulta mutta toimii ja ei housutkaan kulu :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei joo pitääki kokeilla tota pakastamista! Mulla on muutamat housut, mitkä haisee inhottavan teolliselle vieläkin, vaikka oon pessy jo monet kerrat ja tuulettanu... :D

      Poista
  25. Millasel ohjelmal oot pessy noi housut? Mietin vaa ku noitten lapus on et pitäis pestä 30 asteessa, et voisko pestä silti 40 asteessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho mä en ees kattonu missä asteessa pitää pestä! :-D 40 asteessa mie ne oon pessy ja mitään ei käyny!

      Poista
  26. Anonyymi6/1/14 11:17

    Moi! Ootko huomannu että nuo housut jättäis väriä jälkeensä esim. jos istut vaalealla sohvalla, tai jos käytät valkosta paitaa joka on kosketuksissa housuihin? Oon monesti jo meinannu ostaa nuo housut, mutta huomasin ne hirveet varotuslaput niissä kiinni (voi jättää väriä jälkeensä vaikka olisi pesty jo useamman kerran, ei saa olla kosketuksissa vaaleiden tekstiilien kanssa jne.) nii pelkään, että niitten kanssa pitää varoa hirveesti :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo koskaan jättäny mitään jälkiä mihinkään vaatteisiin tai sohviin ym., joten ei tarvitse ainakaan sen ekan pesun jälkeen pelätä mun kokemuksien mukaan :-)

      Poista
  27. Anonyymi7/5/14 14:25

    Hei! Loistavat housut, mutta oletko saanut jollakin sen kamalan juutin hajun lähtemään? Olen pessyt omani jo monta kertaa ja aina vaan haisevat vanhalta säkiltä vaikka ehkä hieman haihtunut ihan uudesta. Mulla on kyllä käytössä hajusteeton pesuaine, koska en siedä hajuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää haisee mullakin edelleen vähän siltä ja sama juttu yhtien Cubuksen housujen kanssa myös... Miten ihmeessä sen hajun saa niistä lähtemään?? :D

      Poista
  28. Anonyymi7/5/14 21:28

    Voi ei, olen siis tuomittu kulkemaan haisulina, jos noita housuja haluan pitää... :D Toivottavasti ei haise muiden nenään ihan yhtä selvästi kuin omaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tiiätkö jos oot samanlainen kun mä, eli omistat tosi herkän nenän, niin muut ei sitä luultavasti edes haista! :-D Oon monesti kysyny Aatulta ja joiltain kavereilta, että haiseeko joku vaate tai housut sen mielestä oudolta, niin oon monesti ollut ainut joka haistaa sen! Eli ehkä oot samanlainen tarkkanenäinen, kuin minä ;-D

      Poista