RECENT PURCHASES

keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Moikka! Kuvakansiot ovat pysyneet aika tyhjillään nyt muutaman päivän ajan ja oon pitänyt taukoa myös Instagramista inspiraation puutteessa. Äsken tajusin mulla olevan muutamat viime aikojen ostokset, jotka voisin tänne kuvata, joten tuumasta toimeen! Mun alennusmyyntituuri on jatkunut jo tosi pitkän aikaa, joten näistäkin suurin osa on lähtenyt alennuslaput liehuen kassan kautta kotiin. Kotijuttujakin oon ostellut jonkun verran, mutta ne näkyy sitten siinä kämppäpostauksessa :-)

Viikonlopun aikana pitäisi kertyä taas enemmän kuvasaldoa, joten asukuvia ainakin on silloin tulossa! Oon ollut tämän viikon tosi mukavuudenhaluinen pinkissä veluurihupparissani, joten se selittänee asukuvien (ja kuvien ylipäätänsä) puutosta ;D Mutta mitäs tykkäätte ostoksista?
Sormukset BikBok ja Seppälä.


Vihdoin rento musta bleiseri Onlystä! Shortsit BikBokista.

Mun kuivalle iholle rasvoja ei ole koskaan liikaa! Uudet tulokkaat ovat Strawberries & Champagne ja Such a flirt. Lempparina säilyy silti edelleenkin Pure Seduction ja Mango Temptation<3

Hapsulaukku BikBokista ja tekonahkashortsit Seppälästä.

Ipsun kuoret Ebaysta.

Ohuet kangashousut Onlysta.

Ihana sulka kaulakoru BikBokista<3

10 kommenttia:

  1. mistä löydät eniten inspiraatiota sisustamiseen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietyistä ulkomaalasista blogeista, sisustuskauppoja/nettikauppoja/lehtiä selaillessa, välillä pinterestistä ja jopa ihan googlesta, instagramista jne... Oikeastaan ihan joka puolelta ja välillä päähän tupsahtaa ihan ilman mitään joku idea tai tavara, mitä alan sitten netistä etsimään :)

      Poista
  2. Ihan hullun kivoja juttuja! varsinki nuo sormukset ja housut :-)

    werablee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihania ostoksia, mutta kuinka sulla on varaa moiseen? Käyt siis töissä? Myytkö vanhoja vaatteitasi pois? Sulla on hulluna vaatteita ja uusia tulee jatkuvasti. Toivon että osaat luopua ja kierrättää niitä järkevästi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä hetkellä en käy töissä ja joko myyn vanhat vaatteet tai sitten esim. viimeisimmät pienet vaatteet vein h&m:n siihen kierrätystöntsään. Hmm ainoat mun mieleen tulevat epäjärkevät tavat kohdella vaatteita, kun niitä ei enää käytä on polttaminen ja roskiin heittäminen... Enkä mä todellakaan harrasta kumpaakaan, enkä usko kamalan monen muunkaan :D Eli kyllä, osaan kierrättää vaatteeni järkevästi.

      Poista
  4. oi ihana bleiseri!itekki oon ehtiny just tuollasta rentoo mallia pitkään. Paljon toi maksoi? :) sulla on upee blogi ja ihana tyyli!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli alennuksessa jonku 20€!! Kiitos paljon :)

      Poista
  5. ihania ostoksia ! (: mistä oot hommannut noi vs:n tuotteet ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nordicfeel.fi:stä tilasin viimeisimmät :) Siellä on tosi laaja valikoima!

      Poista