SISUSTUSHAAVEILUJA

keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Sisustushaaveiluja taas jälleen kerran! Selasin joitain vanhoja sisustuskollaaseja äsken ja vähän yllätyin, että mun sisustusmaku on pysynyt aika samana jo pitkän aikaa. Pukeutumisessa kun tyyli tuntuu liikkuvan koko ajan ja oon muutenkin niin helposti kyllästyvää sorttia, niin ajattelin automaattisesti sisustussilmänkin muuttuvan yhtälailla. Edelleenkin sisustuksessa toimii kuitenkin vaaleat värit, kultainen, vihreät kasvit ja pörröiset lampaantaljat. Mustaakin oon alkanut himoitsemaan joissain määrin. Ainut, mihin tunnun kyllästyvän koko ajan on matto. Tää asunto kun on niin kamalan pieni, niin matto tuntuu määrittelevän koko kämpän. Nyt haluaisin vaihtaa talja-mattoon, josta Aatu tosin ei oikein innostu... :-D Ehkä mä mietin sitä sitten uudestaan, kun neliöitä ja huoneita on enemmän, ettei sen tarvitse sitä koko aikaa katsella.

Suosin sisustuksessa aika samanlaisia juttuja, kuin pukeutumisessakin. Yksityiskohdat ja erilaiset materiaalit tekee asusta kuin asusta ja myös kodista paljon mielenkiintoisemman ja kauniimman! Kolahtaako teihin nää mun tämän hetkiset poiminnot?
Untitled #83
Untitled #84
Untitled #86
Untitled #85

6 kommenttia:

  1. Miten jollain voi olla noin samanlainen sisustussilmä ! Miinus vaan viherkasvit ku tapan kaiken mitä pitää muistaa kastella :DD Mut ihana kollaasijuttu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha nojoo kyllä mäki oon aika mestari tappamaan kasveja (etenki just niitä näteimpiä..), mutta koko tän reilu puoli vuotta täällä asustellessa mulla on ollut kolme vihreetä kasvia ja selvinny elossa (paitsi ton yhden kukan multa näyttää homeiselta?)!! Nää on jotain superkasveja selkeesti..

      Poista
  2. Ei vitsit, ihania juttuja! Mulla on ihan samankaltainen maku :-) Kaikki kultainen oi oioio!

    VastaaPoista
  3. Kiva kollaasi kivoilla yksityiskohdilla :-)

    VastaaPoista