INSPIRATION BLOG AWARDS

sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Heippa! Jotkut ihanat teistä olivat äänestäneet Henna's diaryn ehdolle Indiedaysin Blog Awardseihin inspiroivin muotiblogi-kategoriaan - suuren suuri kiitos teille<3 Nyt olisi siispä aika äänestää mun blogia täällä muotikategoriassa, jos ootte saaneet inspistä mun postauksista ja etenkin niistä asukuvista :-) Äänestämällä pääsee osallistumaan myös kilpailuun, josta viisi voi voittaa kahden hengen liput 16.11. järjestettävään Blog Awards gaalaan! Kiitos jo tosi paljon kaikille äänestäneille<3

4 kommenttia:

  1. Sun blogi oli ennen niin hyvä ja tykkäsin niin kovasti lukea ku postasit melkeenpä päivittäin, jamua harmittaa kvoasti kun taso on laskenut aika paljon. Monesti käy täälä "kyttäämässä" onko jo uutta postausta tullut ja kun ei ole ja tarpeeksi käynyt katsomassa melkeenpä jo alkaa unohtamaan koko blogin :S En sano tätä pahalla :) Olisi mukavaa jos voisit palata samaan vanhaan vvauhtiin :) ei aina tarvitse olla asukuvia tms vaan muitakin kuvia olisi mukava katsella välilllä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon sun kanssas samaa mieltä, vaikkakin blogin tason laskeminen ja postausten vähyys ei mun mielestä ihan sama asia olekaan.. :) Mulla oli suunnitelmissa tänään ottaa kuvia tai kuvata jonkinlaista my day-videota, mutta ulkona on sen verran synkkää ollut heti aamusta, ettei niistä kuvista saatika videosta tällei sisätiloissa taida mitään tulla... Mä haluaisin kyllä postata ja yritän kovasti nytkin ponnistella tän asian kanssa, mutta en halua kuitenkaan julkaista mitään, mihin en ole tyytyväinen. Musta on tullut niin nirso postausten suhteen, että se on ehkä suurin syy siihin, miksei nykyään tuu niin paljoa postauksia! :-D Mun pitää vähän petrata nyt kyllä tän blogin kanssa!

      Poista
    2. kun postauksia ei enään tuu niin paljon ni laskeehan se vähän sitä "yleistasoa" :s ota jotain muita kuvia kun vaan niitä asukuvia tms tai mitä vaatteita haluaisit :) Älä oo niin kriittinen niitten postausten suhteen vaikka ei ihan täydellisiä ole, kelpaa varmasti meille lukijoille paljon paremmin kun pekkä hiljanen tyhjyys :) Laita vanhoja kuvia itestäs! vaikka alkaen vauvakuvista ja sit aina tähän päivään asti tai jotain tai sitten vaikka "tarina" susta ja sun poikaystävästä tai 40 (outoa)faktaa susta tai jotain tämmöstä mukavaa pelkkää luettavaa jos niitä kuvia ei saa otettua! Kyllä se siitä lähtee taas rullaamaan, tsemppiä :)

      Poista
    3. Asukuvat ja muotijutut kuuluu tosi olennaisena osana mun blogii, mutta mä kyllä haluaisin enemmän vähän erilaisempiakin postauksia julkaista. Mulla on parit ideat odottelemassa valoisempia päiviä, kun ei tämmösessä pimeydessä yksinkertaisesti saa hyviä kuvia/videota sisällä :-D Vanhoja kuvia mulla ei tällä koneella kauheesti oo ja nekin mitä on, niin on täällä jo tainnut näkyä! Rakkaustarina-postauksen oon tehnykkin jo joku kaks vuotta sitten musta ja mun poikaystävästä :) Toi fakta-postaus kuulostaa kivalta!
      Niinhän se varmaan on, että teille lukijoille kelpais vähempi, kuin mitä mulle, mutta mä en vaan halua postata jos en ole tyytyväinen tai ei ole koko postauksessa mitään järkeä. En haluu julkaista mitään ns. turhia postauksia, jos ymmärrät :) Nyt on vielä pimeyden lisäksi sekin, kun oon tässä kuussa tekemässä asuntopostausta ja en halua paljastaa täältä kämpästä mitään ennen sitä, niin kuvien ottaminen sisältä on siksikin vähän hankalaa :-D Mutta ehkä tää tästä! Kiitos hyvästä kritiikistä :)

      Poista