SNEAK PEEK OF TOMORROW'S OUTFIT

perjantai 15. marraskuuta 2013

Ajattelin tulla nopeasti näyttämään pieniä paloja mun huomisesta Indiedays Inspiration Blog Awards-asusta. Mustaa, kultaa ja väripilkkuna ihanat violetit korkokengät! Saas nähdä miten jaksan kävellä ja seistä tommosilla 11cm piikkikoroilla koko illan, mutta kauneuden eteen pitää vähän kärsiä eiks se niin mene :-D Sunnuntaina saatte varmaankin nähdä asun kokonaisuudessaan mun päällä!

Nyt onkin jo superkiire laittautua tämän illan menoihin, joten palaillaan luultavasti sitten sunnuntaina! :-)



20 kommenttia:

  1. Näyttää todella hyvältä!

    VastaaPoista
  2. great stuff :)


    http://alice-fashionland.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. aatttelitko mennä sinne päivä tilaisuuteen ? mitä aattelit laittaa sinne päällesi ? :)

    VastaaPoista
  4. Oi vaude mitkä kengät. Noistahan sut sitten tunnistaakin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo jalkoja vaan bongailemaan! :D

      Poista
  5. ihanat kengät, vaikkei ihan mun tyyliset <3

    http://emma-whatmybrown.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihan rakastunu niihin!<3

      Poista
  6. ooh löysit ton lauku!

    VastaaPoista
  7. Näyttää super hyvältä! :)

    VastaaPoista
  8. Looks good! Pian nähdään :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Heidi! Jep kohta nähää :-)

      Poista
  9. waude! erittäin hyvältä näyttää ;)

    VastaaPoista
  10. Linkkiä kenkiin? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/keng%C3%A4t/juhlakeng%C3%A4t/nly-shoes-427/enchant-428501-39/

      Poista