TODAYS OUTFIT AND SOME THOUGHTS

torstai 14. marraskuuta 2013

Mulla on nyt joku ihme kriisi menossa tän blogin kanssa, joka on ollut itseasiassa meneillään jo jonkin aikaa. Halua ja aikaa löytyy postata vaikka kaksi kertaa päivässä, mutta jotenki mä oon tällä hetkellä ihan umpikujassa tän touhun kanssa. Ideoita löytyy erilaisiin postauksiin kyllä ja pääkoppakin on täynnä monia kivoja asuja puettavaksi, mutta jostain nyt silti kiikastaa. Eikä johdu pelkästään tosta ulkona koko ajan vallitsevasta pimeydestä ja harmaudesta, mikä toki vaikuttaa paljon sekin tämmöisen perfektionistin bloggaamiseen. Joku tässä nyt silti vielä kuitenkin mättää. Mä oon tässä pari päivää väsännyt semmosta kymmenen (tai enemmänkin, jos keksin) faktaa musta ja siinä on kivat kuvatkin jo valmiina. Kymmenen faktaakin oon siihen saanut rustattua, mutta jotenkin en vaan paina sitä julkaise-nappia silti. Tää on ihan uskomattoman ärsyttävää!! :-D Mulla on nyt jotain ihan outoja ongelmia tän bloggaamisen kanssa, koittakaa kestää ainakin hetki vielä...

Päättömät pölinät sikseen ja asukuviin!




takki: Ellos / huivi: GinaTricot / neule: Sheinside (löytyy täältä)* / kauluspaita: Cubus / laukku: Chicnova* / housut: VeroModa* / kengät: MartofChina*

*saatu blogin kautta

11 kommenttia:

  1. Mulla on tällä hetkellä samat tuntemukset bloggaamisen kanssa.. :-D outoa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla etten oo ainoo joka näiden ajatusten kaa painii.. :-D

      Poista
  2. Ääks, sun hiukset on menneet vaalentamisesta huonon näköisiksi :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän ne on ja sitä ei yhtään auta se, kun menin märillä hiuksilla nukkumaan, niin aamulla harjatessa oli tukka kamalemman näköinen, kuin yleensä nykyään :-D

      Poista
  3. Musta tuntuu et sillon ku kirjotit enemmän lifestyle-painotteisesti, olit jotenki innostuneemmin mukana postailemassa. Tai sit kuvittelen vaan omiani :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se siitä johdu, että postailen nykyään enemmän muoti-painoitteisesti :-) Ei semmonen samanlainen lifestyle-bloggaaminen olis mulle enää yhtään niin luontevaa,kuin joskus!

      Poista
  4. Voi vitsi sun tukka näyttää huono kuntoselta! :s en tarkota pahalla mutta en voinu kattoo näissä kuvissa mitään muuta ku tuijottaa tota :( se vanha oli paljon parempi ! sanon tän nyt rakentavana kritiikkinä ENKÄ TODELLAKAAN PAHALLA! koska tykkään sun blogista mutta voisit enemmän kiinnittää huomiota sun tukkaan näissä asukuvissa! asut ja kaikki on ihania mut sit on just näitä et ei voi tuijottaa muuta ku sun tukkaa ku et oo laittanu sitä mitenkään :s joskus kiinni ja joskus auki ja muitaki ettei se lähes aina vaan roiku (huonokuntosena) :( anteeks tuntupa pahalle kirjottaa noin mutta toivottavasti osaat ottaa ton hyvin :) Ja senkun vaan julkaset sen fakta postauksen! Varmasti hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se nyt huonossa kunnossa, kun tummasta oon vaalentanut blondiksi melkeinpä kokonaan kaupan väreillä vieläpä, eikä kauheena oo ylimäärästä pistää kalliisiin hoitaviin tuotteisiin rahaa. Tolle tukalle mä nyt en vaan voi kamalasti lähiaikoina mitään tehdä, koska tällä hetkellä ei tulisi mieleenkään peleillä millään suoristus- tai kiharrusraudoilla päivittäin, koska se vaan pahentaisi tilannetta. Tottakai jos niitä käyttäisin joka päivä, niin se ei näyttäisi noin pahalta silloin :-D Suoristettuna ei kuvissa varmaankaan edes huomaisi, että on kärsinyt noin paljon. Ja en ottanut pahalla tätä kommenttia, vaikka ehkä vähän kärkkäästi vastasinkin, mutta kun tää huonokuntoisuus nyt on ihan päivänselvä asia ja tottakai itsekkin sen huomaan ja se häiritsee mua varmasti enemmän, kuin ketään mun lukijaa :-D Sille mä en vaan just tällä hetkellä mahda minkään.

      Poista
    2. Ja näissä kuvissa mun hiukset on huonompi kuntoisen näköiset, kuin mitä yleensä, koska olin mennyt ihan märällä tukalla nukkumaan ja silloin aamulla harjatessa siitä tulee aina semmosta hamppua :-D Tätä kävi jo ihan hyväkuntoisenkin tukan kanssa, joten eilen oli semmonen "bad hair-day" :)

      Poista
  5. pystyisitkö linkittämään noi kengät,kun en löytänyt niitä ? (: onko toi matorofChina luotettava kauppa,kauan toimitus kestää ? :) sun blogi on aivan ihana ja inspiroiva !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.martofchina.com/modern-alligator-pattern-flat-black-martin-boots-with-rivet-g92808.html

      Ziinä! Joo on ihan luotettava kauppa ja mulla on aina toiminut kaikki yhteydenotot sun muut helposti ja nopeasti :-) Toimituksessa menee semmonen 6-10 arkipäivää yleensä. Voi kiitos paljon!:)

      Poista