TODAYS OUTFIT

maanantai 11. marraskuuta 2013

Heippa! Tänään kävin Iran kanssa keskustassa mm. hiusväri- ja meikkivoideostoksilla. Vihaan noiden molempien ostamista, koska mulla ei oo kummastakaan semmosta tuotetta, mikä olisi aina paras ja luotettavin. Ostin vaalean hiusvärin sekä suihkumyssyn raidotushupuksi ja estämään ettei sitä väriä osu päänahkaan. Näytän varmaan tosi viisaalta se päässä :-D Tänään värjäsin Iran hiukset (oon ylpeä miten taitava olin!!) ja huomenna värjäillään mulle raitoja. Toivottavasti tulee hyvää jälkeä!

Keskustassa ostoksilla hiippailin tosi rennossa asussa. Jalassa oli Nellyn aleista tilatut supermukavat legginsit/housut, joiden luulin kuvien perusteella olevan ihan kunnon housukangasta, mutta näähän onkin legu-materiaalia ja näissä on kivaa semmosta kohokuviota! Takataskut kuitenkin löytyy ja edessä nappi sekä vetoketju, joten vetäsin paksut sukkahousut alle, ettei alushousujen raja näy :-D Tykkään näistä ihan älyttömästi ulkonäön sekä istuvuuden puolesta<3
pipo: VeroModa* / takki: Only / huivi: GinaTricot / t-paita: GinaTricot / housut: Nelly / kengät: Footway* / laukku: BikBok

*saatu blogin kautta

20 kommenttia:

  1. Ku sulla on oasapilta se ruskee laukku niin onks se ollu hyvä ja kannattaaks semmonen hankkii?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.oasap.com/clutches/1491-vintage-3way-fold-over-clutch.html täs on vielä linkki siihen laukkuun

      Poista
    2. Joo on ollu kyllä hyvä ja monipuolinen, eli suosittelen kyllä, jos oot harkinnut sen hankkimistä :-)

      Poista
  2. Miten oot saanu blogitekstin otsikon alle tuon alleviivauksen? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä kysellään tosi usein, mutta mä en valitettavasti muista ollenkaan, miten mä sen tein... Kulutin aikaa googletellen ohjeita ihan älyttömän pitkään, että sain edes jonkinlaisen ohjeen :-D

      Poista
  3. Ei suihkumyssyy raidotus hupuksi, jos pelkäät pää nahkaas.. Jos teette ite ne reijät, väri saataa valua rei'istä--> päänahassa ja vaaleita läntejä päässä. Olisi kannatannut ostaa kerralla kunnon hyvä silikooninen niin menee kauveminkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerran oon ostanu kaupasta semmosen hiusvärin, missä on se huppu mukana ja siinä oli ihan onnettoman pienet ne reiät, eikä edes yritetty sen avulla tehdä. En mä mitään muita huppuja edes tiedä olevan :-D Ja mitä mä oon värjäilly muiden hiuksia kaupan väreillä, niin aika hyvin sen värin saa laitettua niin, ettei valu! Saattaa siinä nyt tietenkin vähän päänahkaankin väriä osua, mutta eiköhän suuremmilta roiskeilta välty ihan suihkumyssynkin avulla.. :)

      Poista
  4. Ymmärsinkö oikein että raidotat sun tukkaa siis sillä myssytekniikalla? Että vedät sen tukan sieltä myssystä? Ootko koittanu sitä ennen pitkällä tukalla! Itellä puolee selkää tukka ja ostin kaupan raidotus värin ja aloin värjää myssyllä.... Revin siinä sitten about 2h sitä mun tukkaa irti siitä myssystä ku vaalennus vetäs sen takkuun eikä ne enää tullu ulos niistä reijistä! Valehtelematta yli puolt raidoista jäi vaan kätee.... Jos ymmärsin aikomukses oikein niin harkitse :-///

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon myöskin kerran ostanu semmosen värin, missä on se huppu ja ne onnettoman pienet reiät siinä, eikä todellakaan jaksettu käyttää sitä :-D Suihkumyssyyn tehdään vähän isommat reiät, joten en usko jäävän ihan samalla tavalla jumiin ne hiukset!

      Poista
    2. Mulle on käynyt samalla tavalla :D Oli vielä suht isot reiät, mutta hiukset meni niin pahaan takkuun ja solmuun ettei huppua saanut enää mun päästä pois... Piti leikata huppu ja solmut auki ja sinne meni hiusten pituus!

      Toivottavasti sulla on parempi tuuri:D

      Poista
    3. Auts kauheeta! :-D Joo tänään värjäiltiin ja ei me jaksettukkaan alkaa pelleilemään sen suihkumyssyn kanssa, joten laitettiin ne raidat ihan vaan vapaalla kädellä tummempiin kohtiin!

      Poista
    4. Joskus kun vielä fledaani värjäilin, aloitin pesemisen se huppu päässä. Ja jollei hiukset tullut ulos, vedin sen hoitsikankin niin sitten ne tuli.

      Poista
  5. Pitkiä hiuksia ei saisi raidottaa myssyn kanssa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksi ei sais? :D

      Poista
    2. juuri tuon takuuntumisen takia ei saisi... :)

      Poista
  6. ihanat noi kuoret, mistä oot ostanu? :)

    VastaaPoista
  7. Ai siis semmosta liskomateriaalintyyppistä? Aika kivat!!

    VastaaPoista