ZEBRA JACKET

maanantai 18. marraskuuta 2013

Heissun! Tänään heräiltiin aamulla suht aikasin (10-11, heh) ja Aatu teki meille aamupalaksi puurot. Niin outoa, että se on nyt la-ke lomilla, kun koko sen inttiaikana se ei oo ollut arkipäivinä lomilla just yhtään ja saatika sitten alkuviikosta. Heräiltiin, syötiin ja laittauduttiin siinä sitten rauhassa ja lähdettiin keskustaan hoitamaan asioita ja käymään pitkästä aikaa Prismassa ruokaostoksilla! Käydään lähes aina Cittarissa tai ihan vain jossain K- tai S-kaupassa, koska Prismassa ei oo ikinä mitään tarjouksia ja se on niin jättisuuri :-D Prisma tuli kuitenkin päästä päähän talsittua ja tortillakamat päätyi koriin. Tämän postauksen jälkeen aletaankin varmaan niitä tekemään!

Sitten siihen tämän päiväiseen asuun. Postailin joskus pari kuukautta sitten jonkun kollaasin, missä oli kaikkia ihania gebardi-kuosisia juttuja ja kirjoitin siinä postauksessa, etten oo koskaan innostunut seeprasta samalla tavalla. Niinhän siinä nyt taas tietenkin kävi, että jossain vaiheessa sille vanhalle inhokille alkaakin lämpeämään :-D Tilasin siispä Sheinsidelta (löytyy täältä) ihanan seepratakin ja mä vaan tuijottelen tätä koko ajan roikkumassa tossa henkarissa. Mä niin tykkään tästä! Tässä on tosin se, kun on niin näyttävä jo itsessään, ettei kamalan monipuolisesti pysty yhdistelemään eri värien kanssa, joten tulee varmasti aika usein päätymään mun päälle koko mustan- tai valkoisen kanssa. Mitäs siellä tykätään seeprasta?
takki: Sheinside* / huivi: GinaTricot / neule: Zara / laukku: Chicnova* / housut: VeroModa* / kengät: H&M

*saatu blogin kautta

20 kommenttia:

  1. Ihana ja näyttävä takki!

    http://newlife-jnn.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana takkii:)♡

    VastaaPoista
  3. vinkvink, s-kaupoissakin on alennuksia jos omistaa s-etukortin!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. S-etukorttia mä en kyl joo omista mut ei niitä tarjouksiakaan kovin montaa näkyny siel kierrellessä! :-D Jotain jugurttia tais olla eurolla, mut ei sekään mikää suuri tarjous ollu...

      Poista
  4. Sopis varmaan nuden väristen housujen kanssa toi kans aika hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii no niidenki kans sopis joo :-) Mulla tosin ei oo valkosia eikä niitä nudejakaan pöksyjä yksiäkään...

      Poista
  5. Näyttää itseasiassa yllättävän hyvältä! Mä oon kans ollu aina vähän ennakkoluuloinen seeprakuosin suhteen mutta tää kyllä muutti mun mielipidettä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mäkii oon ollu pitkän aikaa sitä vastaan, mutta nyt mä oon kepillä kokeillu jäätä jo yhen seepratyynyn kanssa ja nyt heittäydyin vähän villimmäks ton takin kanssa ;D

      Poista
  6. toi takki on kyllä tosi kiva!

    VastaaPoista
  7. Hei kuule, olisiko millään mahdollista, että selittäisit mulle kuinka saan tuon pitkän viivan blogiotsikon alle? Olisin superkiitollinen! Olen etsinyt siihen ohjeita jo iät ja ajat.

    Ps. blogisi on yksi lemppareistani :-) oot hirmusöpö ja ihana tyyli, ihan munlainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota samaa kysellään multa päivittäin, mutta mä en valitettavasti muista ollenkaan, mistä sen ohjeen löysin ja miten se homma meni :/ Mulla meni itsellänikin ikuisuus löytää se ohje netistä...

      Kiiitos paljon! :')

      Poista
  8. Näyttää tosi hyvältä tuo takki, upea! :)

    VastaaPoista
  9. Anonyymi7/1/15 16:14

    minkä kokoinen tuo takki on? Itse arvon vähän noiden kokojen välillä kun olen kuullut että pieniä ovat... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. S-kokoa taitaa olla! Joo siis kannattaa ottaa koko isompi varsinkin sellasten tuotteiden kohdalla, mitkä on sellasta ei joustavaa matskua, niinku esim tää takki. Mulle parempi tästä olis ollu se M, koska tämän alle ei nyt meinaa mahtua oikeen mitään paksumpaa paitaa ja hihat on vähän liian lyhyet :-D

      Poista