DEAR SANTA...

sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Nyt olisi luvassa niitä jokavuotisia joululahjatoiveita. Ennen näihin keksi jotenkin paljon paremmin kaikkia juttuja, mutta nyt mun piti oikeesti kunnolla miettiä, että mitä juttuja sitä voisikaan tarvita/haluta. Joululahjat on muuten yks semmonen juttu, mistä huomaa vanhenneensa :-D Vielä ihan pari vuotta sitten se oli kaikkein kivointa vaan saada itse kaikkia lahjoja, mutta nykyään niitä on yhtä kiva myös antaa!

Käytännölliset ja tarpeelliset jutut on mun mielestä kaikkein kivoimpia antaa sekä saada. Semmosia, mitä toinen on kauan puhunut haluavansa tai tarvitsevansa, mutta ei jostain syystä ole semmosta saanut ostettua. Mä yritän välttää aina viimeiseen asti kaiken "turhan" ostamista lahjaksi, koska vaikka ajatus on aina tärkein, niin on se paljon kivempi aina tietää, että lahja päätyy varmasti käyttöön asti. Heti hyvänä kakkosena tulee sitten kaikki hemmottelujutut, herkut, lapaset, pipot, lahjakortit, hajuvedet ym., mitkä on aina kivoja!
Untitled #91
Sisustusjutut on aina kivoja ja tarpeellisia! Koristetyynyissä, valokuvakehyksissä, kynttilöissä, huonetuoksuissa ja lakanoissa on aika vaikea kenenkään mennä ihan vikaan, jos edes vähän tuntee toisen makua sisustuksen suhteen. Mun kohdalla etenkään Zara Homesta ostetuilla tuotteilla ei voi mennä vikaan, vink vink vaan ;-D

Untitled #92
Jouluna mun mielestä niiden tarpeellisten lahjojen lisäksi kivoimpia on kaikki "hemmottelupaketit". Rasvat, hajuvedet, kynsilakat, kuorintatuotteet, body mistit ym. Niillä ei voi kukaan epäonnistua! Lahjakorttikin on semmonen, mistä varmasti jokainen tykkää, kunhan on mieluinen kauppa kyseessä. 

Mun kohdalla näistä tarpeellisimpia olisi uudet skumppalasit, koska mä oon jostain syystä onnistunut rikkomaan jo kahdet tällaiset... Huomaa kyllä, että skumppa maistuu tai sitten oon vaan tosi kömpelö. Toinen on lämmin aamutakki. Mulla on kaksi semmosta ohutta aamutakkia, mutta talvella niitä ei tule juurikaan käytettyä. Oon yrittänyt kaupoilla käydessä katsella löytyiskö oikeanlaista tämmöstä, mutta kaikki on niitä älyttömän pitkiä! Jostain kun löytyis semmonen puoli reiteen asti ulottuva, niin ostaisin heti! Kolmantena mainittavana vielä uusi lompakko, koska nykyisessä on kolikkotasku ollut jo ikuisuuden rikki...

Mitä juttuja te ootte toivoneet itsellenne tai ostaneet läheisillenne? :)

10 kommenttia:

  1. Ihania sisustusjuttuja! Mistä toi hörselö tyyny on <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö ookki! Kaikki sisustusjutut on Zara Homesta :)

      Poista
  2. Noi sisustusjutut on tosi sulosia ♥ Mä ostin lähinnä kaikkee pehmeetä omille läheisille - yleensä aina ostanut vain kovia paketteja :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö vaan! Mulla on sekä pehmeitä että kovia paketteja läheisille tänä vuonna :p

      Poista
  3. ootko käynyt sovittamassa lastenpuolella olevia kylpytakkeja? saman tyylisiä kuin aikuisilla, ellei söpömpiä :D Ja halvempia! Ne nimittäin voi olla lyhkäisempiä...-.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viisas sinä!! Pitääki käydä katselemassa lasten puolelta niitä :)

      Poista
  4. aivan ihania noi sisustusjutut !! etenkin toi lamppu. ♥

    VastaaPoista
  5. mistä noi skumppalasit on? :-)

    VastaaPoista