GINGERBREAD EVENING

tiistai 3. joulukuuta 2013

Mä en oo koskaan ollu mikään älytön jouluihminen ja etenkään leipominen mihinkään vuoden aikaan ei oo kuulunu mun lempipuuhiin. Eilen illalla kuitenkin lueskelin postauksia ja monesta blogista löytyi jo kuvia itse koristelluista joulupipareista ja alkoi tehdä ihan älyttömästi mieli koristella itsekin! Tänään me sitten tehtiinki Iran kanssa historiaa ainakin mun leipomisten suhteen ja pari tuntia siinä sitten vierähtikin näitä väsäillessä. Mä en kamalasti edes tykkää joulupipareista, mutta kunhan on paljon kuorrutetta, niin sitten kyllä kelpaa!

10 kommenttia:

  1. Oot saanut siitä vihreestä jonkun maanantaikappaleen tai sitten et oo ravistanu tuubia ennen käyttöä. Mulla se vihree on aina ollu koostumukseltaan ja väriltään ym just sellasta kun kuuluukin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä siis nythän mä vast huomasin et nois vihrees ja sinises lukee et ne on geeliä eikä tommosta samaa ku toi pinkki ja valkonen! :-D Hyvä me...

      Poista
  2. Aivan ihania pipareita! Nams! <3

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Nice post. I like your blog. Thanks for sharing.

    VastaaPoista
  4. oi miten nätisti koristeltuja pipareita ! miksen mä ikinä onnistu läheskään noin hyvin... :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä ihan yllätyin kuinka onnistuneita noist tuli, koska mä muistan miten kotona joskus koristellessa niistä ei tullu mitään! :-D

      Poista