I LOVE JEWELRY

perjantai 13. joulukuuta 2013

Mä oon ihan toivoton korujen hamstraaja. Niitä ei vaan koskaan voi olla liikaa ja mä en voi vastustaa varsinkaan halpoja hintoja, kun on koruista kyse! Kuvasin aamulla kuukauden ajalta ostetut/saadut korut, mutta unohdin kuvata pari sormusta, yhdet korvakorut ja kaulakorun. Tapahtui näköjään joku jako, kun kaikki kuvaamatta jääneet oli ostettu Ginasta, Seppälästä ja H&M:stä ja nämä mitkä muistin kuvata on jostain Kiinasta tilattuja :-D Tosi kesäisiä koruja on vahingossa nähtävästi tullut hamstrattua tällei lumien ollessa jo maassa, heh... Kaulakorut ja sormukset ainakin menee sentään talvellakin!

Molemmat kaulakorut sekä siniset- ja pienemmät keltaiset korvakorut on Sammydressiltä yhteistyössä saatuja. Loput on Ebaysta kotiin klikkailtuja. Musta nää kaikki on ihan hurjan söpöjä ja en malta odottaa kesän tuloa, että pääsen käyttämään etenkin noita päivänkakkaroita!

Voisinkin muuten tehdä jossain vaiheessa postauksen mun korujen organisoinnista, jos kiinnostuneita vaan löytyy? 





16 kommenttia:

  1. Ihania! Ja tee ihmeessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin ens viikolla vaikka tehäkkin! :)

      Poista
  2. Ihania! Ihastuin varsinkin tuohon kultaiseen kolmion malliseen!

    ♥~ www.whenyourheartbeats.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Voitko tehä postauksen siitä miten teit sun sängyn päädyn?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä unohin valitettavasti räpsiä kuvia siinä tekovaiheessa, joten kamalan selvää selostusta mä en siitä pysty antamaan :/ Netistä kuitenkin löytyy hyviä ohjeita sen tekemiseen!

      Poista
    2. Olisi kiva jos pystyisit tekemään semmoisen postauksen jossa kertoisit vähän siitä. Esim. mistä sait materiaalit, ideat ja ajatuksia sen tekemisestä :)!

      Poista
    3. Nojoo voisin mä tehä joko sen kämppäpostauksen yhteydessä tai sitten sen jälkeen ihan erikseen jonkun pikkupostauksen! :)

      Poista
  4. Ei järkytys kuinka upeita koruja, woou!

    werablee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Millä hakusanoilla haet yleensä noita ihania koruja ebaysta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos mulla ei oo mitään tietynlaista mielessä, niin yleensä laitan jotain "golden bracelet", "golden earrings", "statement necklace", "colorful earrings" ym. eli ihan tommosia yksinkertasia :-)

      Poista
  6. vau !! muutenkin, kaunis ja inspiroiva blogi!=)

    VastaaPoista
  7. Ite haluisin kanssa niin paljon tilailla noita ebaysta mutta kaikissa taitaa olla nikkeliä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullakin nikkelikorut aiheuttaa allergiaa ja sen takii pidän mahdollisimman vähän aikaa niitä aina korvassa, ettei ala kamalasti sattumaan :) Onneks mun korvat kestää niitä sen pari tuntia kuitenkin!

      Poista