LIFE LATELY

tiistai 17. joulukuuta 2013

Huomenta! Mä heräilin tossa reilu tunti sitten ja ajattelin tulla mulle harvinaiseen tapaan postailemaan heti aamupäivästä. Instagramiin ja kännykän kätköihin on kertynyt aika paljon kuvia viime kännykkäkuva-postauksen jälkeen, joten nyt olikin jo korkea aika tulla purkamaan niitä tänne blogin puolelle :-)

Kävin eilen katsomassa Hobitin elokuvissa ja se oli mun mielestä paljon parempi, kuin se Hobitin ykkösosa. Elokuvateatterissa tosin leffan katsominen on iha eri, kuin kotona koneelta, joten siinä voi olla yksi syy miksi se ensimmäinen oli ehkä vähän pitkästyttävä. Toivottavasti se kolmonen tulee äkkiä!

Aatun kotiutumiseen on muuten enää kaksi päivää! En voi uskoa, että puoli vuotta meni jopa näinkin nopeasti. Vihdoin päästään yhdessä kunnon arkeen ja mun ei tarvitse enää nukkua yksin ja tuskastella ruokakaupassa, että mitä ruokaa sitä tekisi :-D Naurettiin vasta Aatun kanssa, et Roosalla on täällä paremmat ruoat kun mulla, kun on niin huono käymään ruokakaupassa yksin, haha...

Instagram @hennakaarinaa.
Ajankohtainen ostos, mutta minkäs mahdat, kun maksoivat alle 10 euroa. / Eilen saapui vihdoin pitkään haluttu takki! Aivan ihana ja yllättävän lämminkin! / Glögiä, pipareita ja kynttilän valoa<3 / Detailsseja asusta, jota ei keretty valoisan aikaan kuvata.
Söpöjä ostoksia. / Uusi ihana kaulakoru, joka pääsee sunnuntaina käyttöön, kun mennään mun porukoille syömään jouluruokaa ja viettämään joulua. / Glögiä part. 100000. / Pipareita.
Croko-kenkulit<3 / Pärstäkuva. / Parin kuukauden takainen asu. / Ensilumet<3
Aatun kanssa sunnuntaina ajelulla ja uudet termosmukit pääsi heti käyttöön! Mikään ei oo kivempaa talvella, kuin ajella lämpösen auton sisällä ja juoda kuumaa glögiä<3 / Metsästettiin tämmösiä mukeja Aatun kanssa ainakin kaksi kuukautta ja vihdoin löytyi söpöt (ja halvat!!) ihan sattumalta. Aatulla vihreä ja mulla valkoinen :-) / Rousku<3 / Pikkujouluherkkuja tyttöjen kanssa. 
Koruja ei voi koskaan olla liikaa. / Victoria's Secretin fashion show ja glögiä<3 / Ihana tekonahkainen rusetti-hiuskoriste, jonka oon hävittänyt tänne jonnekkin... / Roosan hyvän yön toivotukset :-*

26 kommenttia:

  1. Mistä noi termosmukit on ostettu? :----))

    VastaaPoista
  2. Miten meinaatte viettää joulun? Sunnuntaina menette sun porukoille, käyttekö myös Aatun porukoilla, entä missä olette aaton? Itsellä ainakin ärsyttäviä nämä juhlat, kun pitäisi revetä niin moneen paikkaan viettämään joulua jne. samaan aikaan, mutta kivointa olisi kuitenkin olla ihan kotosalla vaan oman murun kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mennään aattona Aatun porukoille ja vietetään koko päivä ja ilta siellä, mutta tullaan kuitenkin yöks kotiin :-) Meillä onneksi asuu molempien vanhemmat ihan 5min ajomatkan päässä toisistaan ja 15min ajomatkan päässä meistä, joten ei mitään kauheita ongelmia tää joulu tuota. Saas nähdä miten ens jouluna, jos ei asuta enää Kouvolassa...

      Poista
  3. mistä sä tilaat noita victorias secret tuotteita? :)

    VastaaPoista
  4. Voi mun miekkonen vasta lähtee armeijan leipiin :-( Ehkä mä sit kyselen sulta neuvoja jos tulee kauhee yksinäisyyden puuska :D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikää sulla se kauheus edessä :/ Haha kysele ihmeessä!<3

      Poista
  5. voih roosasta ja ennistä tulis kyllä niin hyvät kaverit ku ovat molemmat nuin hurjan söpöjä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no varmasti! :-) Joka päivä saa hymyillä tai nauraa ton hömpän ansiosta, kun se on niin tajuttoman söpö!! :D

      Poista
  6. Oooi ihania kuvia!!

    http://hennoaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Ihanan tunnelmallisia kuvia! Ja supersöpöjä noi sydämet tuolla :))

    VastaaPoista
  8. mistä toi ihana takki on ja paljon makso? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.choies.com/product/navy-shearling-biker-jacket Siinä olis linkkiä, mut näyttäis olevan täl hetkel loppuunmyyty :/ Noita kuitenki löytyy tuolt monissa eri väreissä!

      Poista
  9. Aivan ihania kuvia! tuo takki on upea :-)

    VastaaPoista
  10. Ihana kuvia! :) Rakastan Victoria's Secret <3 Suuria tunteita ja kauniita tuoksuja! ;D Bombshell Forever - tämä olkoon minun masennuksenvastainen lääkitykseni talveksi :)

    Pusuja ja haleja,
    Marentora :)

    VastaaPoista
  11. voistko linkata ton VS:ssän videon ku en ite sitä löytänyt? ja voisitko tehä postauksen sun lempi nettikaupoista ja sivustoja joista oot tilannu ja kokemuksia/suosituksia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm se on näköjään poistettu minkä mä katoin ;o Muutenkin kaikki mitkä osu silmiin, niin tuli vaan ettei voida näyttää. Ehkä se viel johonki tulee nähtäväks!
      Mun lempi nettikaupat on noita perus nelly, h&m, asos, bubbleroom, ebay yms, mitkä kaikki jo tunteekin, joten ei noista taida postausta saada oikein aikaseksi. Mut jos sulla on jostain tietyistä puljuista jotain kysyttävää ni vastaan kyllä ihan mielelläni, jos vaan oon sieltä sattunut tilaamaan joskus!

      Poista
  12. mistä toi kultareunainen peili!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jyskistä ostettu yli vuosi sitten ja ite oon kullannu reunat :)

      Poista
  13. onko sulla tallessa sitä postausta jolloin täytit 18v? :) kerroit ajatuksia mitä liitty täysikäsyyteen yms

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm mä selasin niiltä ajoilta äsken postauksia, enkä mä missään niissä pohtinut mitään täysi-ikäisyyteen liittyviä juttuja ;o En sitten tiiä jos oon kauheesti ennen tai jälkeen sen heinäkuun julkaissut. En ite yhtään muista, haha :-D

      Poista