BLACK AND BROWN

perjantai 3. tammikuuta 2014

Heippa! Vuoden ensimmäinen postaus ja tämä vuosi polkaistaankin blogin osalta käyntiin asukuvilla. Asu on eiliseltä takin vaihtoa lukuunottamatta, mutta kuvat räpsäistiin Aatun kanssa tänään, kun aamupäivällä ei ollut muutakaan :-) Sen verran hyvin viihdyin tässä asussa, että pakkohan se oli ikuistaa! 

Tilailin tossa reilu viikko sitten Nellyn aleista muutamat jutut ja niistä kaksi päätyi eilen päälle. Ihana uusi laukku ja vaalean ruskeat kengät. Mä en muista onko mulla koskaan ollut vaaleita korottomia kenkiä, mutta nytpä mulla on niitä kaksin kappalein! Toiset vaan niistä ei sovellu näille keleille :-D Jotenkin mustat kengät on vaan paljon helpompia ja etenkin, kun mulla ei ole yhtäkään ruskeaa laukkua saatika muitakaan ruskean sävyisiä vaatteita. Pitäisi ehkä alkaa metsästämään ruskeitakin laukkuja! 




takki: Sheinside* / huivi: GinaTricot / lapaset: GinaTricot / poncho: Nelly.com / laukku: Nelly.com / housut: Veromoda* / kengät: Nelly.com

*saatu blogin kautta

6 kommenttia:

  1. Oon etsiny pitkään tollasta tuuheen näköistä mustaa kaulahuivia! Nyt löytyi kiitos!(: Ihana asu muutenkin! ps. http://aboutmeroosa.blogspot.fi/2014/01/arvonta-dermosil-peitevoide.html?m=1 Arvontaa mun blogissa käy tsekkaa!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että vihdoin löyty! Kiitos :-)

      Poista
  2. Kiva asu (: ootko leikannu hiukset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Leikkasin joskus kuukausi sitten :-D

      Poista
  3. upee asu ja ihana laukku! (:

    VastaaPoista