INTERIOR WANTIES UPDATE

torstai 30. tammikuuta 2014

Mä oon ihan toivoton tän mun malttamattomuuden kanssa. Mä on taas jo toinen jalka oven ulkopuolella muuttamassa ja sisustamassa suurempaa neliömäärää. Tulee rankat puoli vuotta, kun en meinaa nytkään pysyä enää housuissani, vaan haluaisin jo kirjoittaa vuokrasopparin uudesta kämpästä, vaikka tiedän sen olevan tässä vaiheessa hölmöä. Tavaraakin mä oon tänne ostellut jo sen verran, että jopa uuden kynttilänkin kanssa joutuu miettiä, että minne sen pistäisi...

Se on jännä miten tänne nykyiseen kämppään muuttaessa ja näitä samanlaisia sisustusinspispostauksia väsätessä mulla oli vielä niiiin epäselvää kaikki isommat kalusteet ja se yleisilme. Nyt mulla on niin selkeät ajatukset päässä, että oikeanlaisten juttujen löytäminen on oikeestaan välillä jopa tosi haastavaa! Tai no jos miettii sitten niiden ihanien löytämistä Suomesta tai nettikaupasta, missä ei tule 100€ toimitus-ja muita kuluja, niin suorastaan mahdottomuus. Suomeen kyllä kaipailtais lisää erilaisia sisustuskauppoja, ootteko samaa mieltä?
Untitled #99
Oon alkanu himoitsemaan vaalean marmorisia juttuja tosi paljon. Ne tois semmosta kikkailemattomuutta ja puhdasta tyylikkyyttä kaikkien muiden mun haluamien yksityiskohtasempien kalusteiden sekaan. Oon myös ihan älytön vaasihullu ja löydän koko ajan kivoja vaaseja ja kippoja. 

Untitled #93
Haluan kaikki pöydät tulevaan kämppään lasisella tasolla. Ollaan tilaamassa tohon telkkaritasonkin päälle lasilevy, koska voin jo kuvitella miten paljon tyylikkäämmältä tuokin näyttäisi sen kanssa. Joku siinä lasissa ja lasisissa pöydissä nyt vaan viehättää! Suomesta vaan ei ainakaan tähän astisilla etsinnöillä ole löytynyt yhtäkään kivaa lasista pöytää, joten tämä voi jäädä joksikin aikaa vain haaveeksi... 

Untitled #98

Lamput, lamput, lamput. Mulla on pöytälampuistakin joku pakkomielle. Niitäkin tuntuu löytyvän kuin sieniä sateella ja tässähän on ihan valinnan vaikeus, että mikä lamppu olisi paras yöpöydille ja mikä mihinkin. Tällä hetkellä oon sitä mieltä näistä lampuista, että tuo ihana vaalea marmorinen lamppu molempien yöpöydille ja ananas-lamppu (mulla on pakkomielle ananas-esineisiinkin...) johonkin muualle kämppään. Molemmat on nimittäin saatava!

Untitled #97
Nämä on aikalailla niitä samantyylisiä pikku sisustusjuttuja, mitä tässä on nyt reilu vuoden verran katseltu. Ihania, ihania, ihania.Toi "kristallikasa" on tuikkukippo - ihan älyttömän kiva! Ja mites toi juttu, missä on kasveja sisällä?? Aivan älyttömän ihania nämäkin kaikki.

10 kommenttia:

  1. Lasipöydät on kyllä kivoja, mutta älyttömän vaikee pitää puhtaan näkösenä. En suosittele ainakaan ruokapöydäksi lasipöytää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se niissä kyllä on vähän huonoa ja sen takia ruokapöydäksi ollaan aateltu myös ihan valkosta tai jopa puistakin :-)

      Poista
  2. Hullun ihania nuo pöydät!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä vaan! Miksei Suomesta saa??

      Poista
  3. oiei, tuli kauhee sisustusinto ku katto näitä kuvia :-D mut kaikki lasiset pöydät on ihania ;__;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin paheni vaan näiden myötä... Eiks vois jo muuttaa?!

      Poista
  4. Voi kuinka ihania juttuja! Tiedätkö, mistä nuo pistoolilamput on? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa kollaasien alapuolella on aina noi pikkukuvat, mitkä on linkit noihin juttuihin! :) Mutta täältä Polyvoren mukaan niitä ainakin löytää - älyttömän kalliilla hinnalla...: http://www.occa-home.co.uk/flos-bedside-gun?utm_medium=affiliates&utm_campaign=linkshare&siteID=Hy3bqNL2jtQ-mFEftHSQ4Thp8vxmqzy_gw

      Poista
    2. Anonyymi2/2/14 12:21

      Alexa dagmaril on samat pistoolilamput et kannattaa kysyy silt et mist se on ne hankkinu!

      Poista
  5. Voi kuinka ihania juttuja! Tiedätkö, mistä nuo pistoolilamput on? :-)

    VastaaPoista