MY EVERYDAY PHOTOS

perjantai 24. tammikuuta 2014


Mutkien kautta vihdoin sain tämän kirjan käsiini! Mähän en ole lukenut moniin vuosiin enää yhtäkään kunnollista kirjaa ja joulun aikoihin mulla tuli kamala himo kokeilla taas kirjan lukemista, kun tätä tietokoneen ruutua ja telkkaria tulee töllötettyä vähän turhankin paljon päivässä. Ajattelin aloittaa ihan tämmösellä kevyellä "hömppä-kirjalla" ja nyt alun perusteella (oon lukenut 50 sivua) ei oo kyllä mitenkään erityisen mielenkiintoseksi vielä osoittautunut. Toisekseen mua häiritsee ihan älyttömästi lukea, kun tää on suomennettu jotenkin vähän juntin kuuloseksi... Mietin pitkään englanninkielisen ja suomenkielisen väliltä, mutta englanninkielisenä olisi jäänyt helposti kesken, kun pitäis sanakirjan kanssa lukea. Jos mä tästä nyt innostun enemmän, niin voisin seuraavan ostaa sitten enkuksi!

Oon rakastunut tähän Persunmallilta* saatuun takkiin... Etsin pitkään uutta nahkatakkia vanhan ja pieneksi jääneen tilalle ja vihdoin löyty tosi kiva ja vähän näyttävämpi sellainen! Ainut juttu, mikä mua tässä mietityttää on koko. Tää on sopiva, jos mulla on joku t-paita vaan alla, mutta mitkään ohuetkaan neuleet ei mahdu alle. Ajattelin ensin, että arpoisin tämän blogissa ja tilaisin itselleni sitten uuden, mutta en tiedä sitten kuinka paljon tämän kokoisia tyyppejä sieltä löytyy mun blogin lukijoista? :-D Persunmallin sivuilla (löytyy täältä) tämän koko on S, mutta sanoisin tämän olevan XS meidän ko'oista. Ilmotelkaas, jos sieltä löytyy tämän kokoisia ihmisiä, niin pistän pienen arvonnan tästä käyntiin!
Muutamia viimeaikaisia ostoksia. Mulla on jo ihan kevät- ja kesäasut mielessä ja mulla on jo pitkän aikaa ollut mielessä yhdistää joku violetti hame keltaiseen toppiin ja nudeihin asusteisiin. Mulla on suorastaan päähänpinttymä tästä ajatuksesta :-D Ajankohtaista taas vaihteeksi, mutta äkkiäkös se kevät on jo täällä!
Huomasitteko muuten iltalehdessä olleen jutun ripsienpidennysten vaaroista, mihin mua oltiin haastateltu? Jännitin ihan älyttömästi sen lehden ja etenkin sen kuvan näkemistä (ylläri sinänsä, että toisen ihmisen valitsema kuva on aina yksi niitä 10 huonosta siellä 100 muun hyvän kuvan seassa...), koska kyllähän iltalehdessä oman naaman näkeminen on aika paljon jännittävämpi juttu kuin vaikka Kouvolan sanomien! :-D

Musta on myös kiva, kun noista ripsienpidennysten ja rakennekynsien vaaroista on enemmän puhetta jokapuolella, niin ihmiset osaa nopeammin yhdistää mahdolliset oireet ja säästyy siltä pahimmalta! Musta tuntuu nyt jotenkin ihan hölmöltä ajatella, että miten tyhmä mä oon oikeesti ollut, kun en herkkäihoisena yhtään edes osannut ajatella, että hei haloo se on liimaa mitä laitetaan ihan mun silmän läheisyyteen. Noh, virheistä oppii ja varoittavia esimerkkejä pitää olla, että toiset osaa ehkä sitten olla viisaampia. 
Asukuvia ei ole kummemmin tässä parin viikon aikana täällä näkynyt ja tässäpä näkyy syy siihen. Viimeaikoina ei ole kauheesti tehnyt mieli pukeutua muuhun, kuin mahdollisimman lämpöiseen takkiin ja neuleeseen ja jalkaan oon vetässyt vaan kollarit tai farkut. Ehkä kerran tai kaksi kertaa viikossa jaksaa pukea vähän jotain kivempaa, mutta kuka hullu tuolla ottaa kuvia ilman takkia!! :-D Ei kyllä onnistu näillä pakkasilla mitenkään tältä tytöltä enää ulkona paleltuminen asukuvien takia, ellei sitten ole joku superkiva asu kyseessä...
Tänään ollaan syöty superhyvää revittyä possua coleslawin, leivän sekä BBQ-kastikkeen kanssa, käyty kävellen kaupassa, siivoiltu ja viimeisimmäksi meidän ilta näytti tältä. Mulle glögiä ja Marianne-cupcake, Aatulle kahvia ja Dumle-cupcake<3 Se tosin äsken lähti kavereiden kanssa ulos ja mä jäin kotiin näpyttelemään koneelle postausta. Rauhallinen koti-ilta siispä tiedossa hyvien herkkujen ja ruokien kera!

Ihanaa viikonloppua kaikille!<3

*saatu blogin kautta

34 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia :)

    VastaaPoista
  2. Nam, tuo vika kuva näyttää niin herkulliselta ! :p Ihana tuo sun vihree takki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi marianne oli kyl superhyvää! Kiitoksia :)

      Poista
  3. Ihana nahkatakki ja varmaa mahtuis mulle ;) Ja btw ihan hirvittävän ihana blogi!! Oon lukenu sun postauksia ties kuinka monta putkee ja ne on iha mahtavia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, ihana kuulla!! :)

      Poista
  4. Heii tosi ihana toi takki♥ ja olis mun kokonenki;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee pistän tässä tänään tai huomenna arvontaa pystyyn ;-)

      Poista
  5. Mulle mahtuisi myös tuo nahkatakki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Doodi pistetääs sitte arvontaa pystyy!

      Poista
  6. Visti, itse en ole vielä tuota marianne-muffinia kokeillut, pitääkin joskus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannatan!! En oo mikään älytön tollasten muffinssien ystävä, mutta toi oli tosi hyvää!

      Poista
  7. hei täältä löytyy XS kokoinen tyttönen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvontaa on tulossa piakkoin! ;)

      Poista
  8. löytyy xs kokoinen! laita vaan arvontaan :)

    VastaaPoista
  9. Täälläkin xs kokoinen ja aivan upee takki!!! :) ja mistä tollasia cupcakeja saa? Haluun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin toi kyllä on!! Ihan K-marketista löyty :-)

      Poista
  10. Tän tyyppiset postaukset on yhtii mun lemppareista, ja etenkin sun kuvii on ihana kattoo, kun ensinnäkin oot tosi kaunis ja vieläpä kuvaatkin tosi taitavasti!! Vautsiii:-)

    http://hennoaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ihanasta kommentista! Musta tuntu jotenki tyhmältä julkasta kaks samantyylistä postausta peräkkäin, mut mä taidan olla ainoa ketä se häiritsi :'D

      Poista
  11. Ihana nahkatakki, xs ois just sopiva kokona:)

    VastaaPoista
  12. Tän tyylisiä postauksia lisää Henna! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämmösiä postauksia on ollu nyt tosi paljon mun makuun ja mä jo kaipailen asukuvia ja kollaaseja... :-D Mut kyl näitä tulee olemaan varmasti paljon jatkossakin, kun näitäkin on kuitenki tosi kiva toteuttaa!

      Poista
  13. Täällä on kans yks xs-kokoinen pikkuruinen lukija :--) ihana postaus ja toi marianne-cupcake näyttää syötävän hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeii ihanaa, että teitä pikkusia on jo muutamat ilmoittautuneet! Se kyl oli tosi hyvää....<3

      Poista
  14. heei eikä! haluun niin tehä tollasen sängynpäädyn mut en saa ikin otettuu itestäni niskasta kii:D eihä siihe kauaa menny?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on yllättävän simppeli ja nopee tehdä! Mulla meni joku 1,5h varmaanki ja suurinosa ajasta meni nappien paikkojen mittaamiseen :-) Senku väsäämään vaa!

      Poista
  15. Tällaset postaukset on tosiaan hyviä, kun on enemmän infoa kuin vain "päivän vaatteet" tai jtn.
    Ainut vaan, että samankaltaiset otsikot ja kuukausittain toistuvat samisotsikot on pistäny silmään. Jotenkin huonontaa blogin ilmettä. D:
    Life lately, my everyday photos - jne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan tarkotuksella tämmösiin sekalaisiin lifestyle-postauksiin otsikoks aina yleensä jomman kumman noista, koska se on mun mielestä kivan selkeetä ja en tykkää lähtä kikkailemaan otsikoiden kanssa, jos ei postauksessa ole jotain erikoista otsikkoon sopivaa :) Nyt näitä sekalaisia lifestyle-postauksia vaan on tullut peräkkäin normaalia enemmän, joten kyllä muakin nyt häiritsee toi, että on samanlaisia otsikoita perä perään :D Asupostauksissa erilaisten otsikoiden keksiminen taas on paljon kivempaa ja helpompaa yleensä.

      Poista
  16. ihania kuvia :))
    http://petrajuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  17. Hei mistä toi sun ihana valkonen karvaviltti on? :-)

    VastaaPoista