GIRLY THINGS

torstai 6. helmikuuta 2014



Niiin pehmeä ja söpö neule<3 Näytän ihan vaahtokarkilta tämä päällä, haha! Edellisessä postauksessa sanoin haaveilevani vaaleanpunaisesta takista kevättalvelle sekä keväälle ja arvatkaapa vaan kuka nyt näkee pinkkejä takkeja vilistävän jokapuolella entistä enemmän. Mulle käy näin aina, kun alan metsästämään tai haaveilemaan jostain vaatteesta - selkeesti joku tutka menee mun aivoissa päälle!



Vihdoin, vihdoin, vihdoin! Marc Jacobsin "Daisy" on ollut monen monta vuotta yksi mun lemppari tuoksuista, mutta tähän päivään asti en ole sitä jostain syystä saanut ostettua (pihi hajuvesien ostaja ilmoittautuu...). Nytkään en tosin ostanut sitä perus Daisya, vaan tämän "Eau so fresh":in, kun löysin hyvästä alennuksesta! Nämä molemmat tosin tuoksuvat miltei samalta, eli taivaallisen hyvältä, joten olen enemmän kuin tyytyväinen<3




Suomen oloissa neuleita tuskin voi olla liikaa. Mun on myönnettävä, että mulla on ihan tajuton määrä neuleita sekä neuletakkeja ja topit sunmuut ovat jääneet vähän vähemmälle ostelulle tässä jo pitkän aikaa. Neuleet on vaan niin helppoja ostaa ja vetäistä päälle! Tämän neuleen sain yhteistyössä Mart of Chinalta ja neule löytyy täältä.*



Tilasin tossa viime kuun puolella netistä pari ihanaa juttua kotiin ja en mä enää malta olla tekemättä sitä kämppäpostausta tästä meidän pikkukodista :-D Päättämättä on tosin edelleenkin se, että otanko ihan kokonaisvaltaisia kuvia, missä hahmottaa kämpän koon ja missä on mikäkin, vai pelkkiä yksityiskohtia täältä vaiko video. Mikään erikoinen tää kämppä ei ole, mutta tykkään monistakin tavaroista ja pikkujutuista täällä, joten sinänsä details-kuvien muodossa voisi olla kivoin tämmöselle perfektionistille. Mitä ootte mieltä? 




Mä en saa näistä tarpekseeni. Niin hyvän tuoksuisia ja syötävän söpön näköisiä! Rasvat vaan tulee aika kalliiksi, jos näillä joka ilta rasvailee, mutta alun innostuksen (ihan ku en ois enää niin innostunut...) jälkeen oon rasvaillu näillä vähän hillitymmin. 

Ps. takkiarvonnan voitti tällä kertaa onnekas tyttö nimimerkillä Silja K ja takki on hänelle jo matkalle :-)

*saatu blogin kautta

25 kommenttia:

  1. Niin söpö tuo vaaleanpunainen neule! :)

    VastaaPoista
  2. ihana neule :) mistä oot ostellu noita vs:n tuotteita ? sullahan on noita purkkeja ihan hirmusesti. täällä yks kateellinen joka ei omista (ainakaan vielä) yhtäkään :(
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nordicfeel.fi-sivustolta oon noita tilaillut. Sinne vaan kuule tilailemaan, mutta varotan, että jäät varmasti koukkuun...! :-D

      Poista
  3. Anonyymi6/2/14 18:32

    Pystyykö noita vartalosuihkeitakin tilata vs:ältä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi6/2/14 19:16

      kannattaa tilata parfyymi.fi stä niin ei jää tulliin ja ei tuu niitä reilun kolmenkympin postituksia! :)

      Poista
    2. Mä tilasin ensin tuolta parfyymi.fi:stä, mutta sitten löyty nordicfeel.fi, jossa on (tai ainakin oli pari kuukautta sitten) laajempi valikoima :-)

      Poista
  4. Ihanan paljon noita vs:n hajuja ja rasvoja, oon kade..<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pieni kokoelma tullu joo kerättyä :'D

      Poista
  5. Mulla on kans ihan tajuttoman paljon neuleita, muttakun ne vaan on niin ihania ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne kyllä on<3 Niin pehmeitä, mukavia ja helppoja!

      Poista
  6. Anonyymi7/2/14 12:14

    paljos tolle hajuvedelle jäi hintaa? :) oi voi noi vartalotsydeemit näyttää kovin herkullisilta... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 59,50€ ja toi on 125ml :-) Herkulliselta tuoksuvatki!

      Poista
  7. The Daisy perfume is so cute. <3

    VastaaPoista
  8. ohmygoood ootko noi kaikki putelot tilannu itse :D niit on paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, en voi vastustaa niitä... :-D

      Poista
  9. Anonyymi8/2/14 17:43

    Millo asunto postausta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aattelin ehkä ensi viikolla kuvailla sitä joku päivä jos on tarpeeks valosaa! :-)

      Poista
  10. Anonyymi9/2/14 12:32

    mistä löysit ton daisyn alennuksella? haluun kanssa :D

    VastaaPoista
  11. Anonyymi9/2/14 20:59

    Mikä kamera sulla on? :) Onko se hyvä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Canon eos 550d ja oon kyllä tykännyt :-)

      Poista
  12. tee videolle toi kämppäpostaus :) ois kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se sinänsä olis, kun sillä sais parhaimman kuvan tästä kämpästä, mutta sit taas tavallaan yksityiskohtasemmat kuvat olis mun mielestä kivempia, kun täällä on mun mielestä enemmän semmosia kivoja pikkujuttuja ja semmonen kokonaisvaltanen postaus ei senkään takia niin houkuttele... :-D Saas nyt nähdä mihin päädyn!

      Poista