HINT OF PINK

maanantai 3. helmikuuta 2014

Mustaa, nahkaa, kultaisia yksityiskohtia sekä hieman vaalenapunaista kynsissä, korvissa ja neulepuserossa. Niistä mun tämänpäiväinen asuni koostui, kun käytiin hoitelemassa asioita. Pitkästä aikaa tarkeni muussakin kuin toppatakissa ja pääsin vihdoin ulkoiluttamaan uutta takkia, jonka sain yhteistyökumppaniltani Sheinsidelta.*

Vaaleanpunainen on vilahdellut tässä jo pitkin talvea muotiblogeissa sekä lehdissä aika paljonkin ja nyt mäkin oon päässyt siihen kelkkaan mukaan - sopivasti ennen kevään pastellikauden alkua! Muutamaan vuoteen en ole kaupasta raahannut yhtäkään vaaleanpunaista vaatekappaletta kotiin (kotivaatteita ei lasketa!), koska jotenkin en ole tykännyt siitä pukeutumisessa niinkään ja olen keskittynyt lähinnä niihin mustiin, vaalean eri sävyisiin ja satunnaisesti joihinkin muihin väreihin. Alennusmyynneistä kuitenkin löysin ihanan vaaleanpunaisen pörröneuleen ja ostoa ei tarvinnut kahta kertaa miettiä! Olen alkanut miettiä myös vaaleanpunaisen takin ostoa nyt keväälle ja en uskoisi sen olevan vaikea tehtävä vaaleanpunaisen värin ollessa ja oltua nyt pidemmän aikaakin kovaa huutoa.

Ps. kuvanmuokkaus-helppiä otetaan vastaan! Mä en tykkää yhtään tämmöisistä sinisen sävyisistä kuvista ja Photoscapella sekä Picasalla näiden muokkaaminen lämpöisemmiksi tuntuu aina mahdottomuudelta. Ei kenelläkään sattuis olemaan vinkkejä tähän, vai onko se vain vihdoin luovutettava tän kuvanmuokkausahdingon kanssa ja ostettava Photoshop...? :-D 


takki: Sheinside* / huivi: GinaTricot / neule: GinaTricot / housut: H&M / laukku: Nelly

*saatu blogin kautta

19 kommenttia:

  1. Ootko kokeillu Picmonkeyta?:) (http://www.picmonkey.com/) En tiiä, saako silläkään sellaista lopputulosta ku haluat mutta kokeile! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm en oo varma oonko kokeillu, mut vois lataa ton koneelle ja kattoo mimmonen! :)

      Poista
  2. Ootko koittanut säätää valkotasapainoa kuvaustilanteessa? :-) mä yleensä laitan valmiiksi sen jo vähän lämpimän sävyisiksi, vaikka ei saisi hehe :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rehellisesti sanottuna mä oon niin huono noiden valkotasapainojen sunmuiden käyttäjä... Netistä oon yrittäny opiskella itteeni viisaammaks mut menin vaa enemmän sekasin niitä lukiessa :'D Vois harkita jotai valokuvaamisen alkeet-kurssia... No ei, mut pitää kokeilla jos sillä sit sais vähän paremmaks!

      Poista
  3. kannattaa kokeilla pixlr expressiä jos et ole jo kokeillut :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mä oon pari kertaa käyttäny, mut ei silläkään tuu ihan haluttua lopputulosta :/

      Poista
  4. Really pretty! I always use Pixlr Express to edit, maybe you have to try that one? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks! :) I tried it but it didn't work for me :/

      Poista
  5. Kannattaa myös kokeilla ottaa kuvia raw muodossa, niitä voi sitten jälkeen päin muokata paljon enemmän kun jpeg muotoisia kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei vois kokeilla tätäki! :-)

      Poista
  6. Ääh toi takki on niin ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä vaan! Varmaan vuoden verran mun on pitäny tää tilata, mut aina jotenki on löytyny muka jotain kivempaa, haha :D

      Poista
  7. Voi vitsit kuinka hyvältä toi asu näyttää! Ihan supersöpö neule

    VastaaPoista
  8. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Anonyymi5/2/14 19:30

    kuka voitti takki arvonnan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, siis mä aina unohdan ilmottaa voittajan täällä blogissakin! :-D Voittaja on siis jo arvottu ja takki pistetty tänään hänelle postiin :)

      Poista
  10. Kannattaa ostaa photari, suosittelen! Saat sillä muokattua niiin paljon enemmän kuin photoscapella tai picasalla yhteensä. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mulla on joskus ollu se ja kyllä se voittaa nää nykyset ihan 6-0... Toi hinta vaan vähän kirpasee, auuts :-D

      Poista