LATEST PURCHASES

tiistai 11. helmikuuta 2014

Yksi kivoimmista (pinnallisista) jutuista, mitä mä ja varmasti monen monet muutkin rakastaa - ihanien juttujen löytyminen alennuksesta! Tässä reilu viikon sisään mä oon löytänyt tosi paljon kivoja juttuja ja lähestulkoon kaikki alennuksesta. Eipä näiden hinnat normaalistikkaan mitään pilviä hivo, mutta alennusmerkillä varustettu paita on silti huomattavasti mukavempi ostaa, kuin normaalihintainen, vaikka alennusta saisikin vain vaikka viisi euroa. Sillä viidellä eurollakin nimittäin sai jo nuo ekassa kuvassa näkyvät rannekorut, joten selvää säästöä siispä tuli silläkin pikkusummalla!

Löytyykö muita alennushaukkoja?




paita: Cubus 4,90€ (alessa) / housut: Nelly 37,95€ / rannekorut: H&M ja GinaTricot (alessa kaikki pari euroa/kpl)

Leopardikuosisista housuista mä haaveilin jo viime syksynä, mutta silloin ne jostain syystä jäi silti ostamatta. Nyt osui ihan vahingossa nämä silmiini ja klikkasin samantien ostoskorin kautta kotiin. Supermukavaa kangasta ja oon keksinyt jo monta asukokonaisuutta näiden ympärille!




ruutupaita: GinaTricot 5€ (alessa) / t-paita: Seppälä 3€ (alessa)

Mulla oli pari vuotta sitten aika paljonkin ruutupaitoja, mutta sitten ne jäi vähemmälle käytölle ja myin niistä kaikki muut paitsi yhden. Nyt vähän harmittaa, koska pari niistä oli tosi kivojakin ja niille olisi taas käyttöä. Nyt mulla kuitenkin on punertavan lisäksi vihertävä, joten nämä riittäkööt ainakin toistaiseksi. 

T-paita taisi olla kokoa XL, mutta se on just hyvän kokonen, sillä tykkään väljemmistä yläosista ja etenkin t-paidat on kivempia löysinä ja puolipeppuun ylettyvinä!



kengät: Nelly 26,95€ (alessa) 

En voinut millään vastustaa näitä! Syötävän söpön väriset ja tuon nilkkaremmin ansiosta pysyvät hyvin jalassakin. Tämän mallisia kenkiä ajattelin hamstrata keväälle ja kesälle vielä ainakin mustana ja nuden värisenä!




bleiseri: H&M 15€ (alessa)

Mä oon ihastunut jostain syystä nyt tosi paljon kokovalkoisiin asukokonaisuuksiin. Keväälle mulla on jo mielessä ainakin kaksi kokovalkoista asua ja en malttaisi oottaa, että pääsen toteuttamaan ne! Mun aivot on vaihtaneet jo vuodenaikaa...




vasemman puoleinen paita: Asos 34,75€ (alessa) / crop top: Asos 17,35€ (alessa)

Tuosta vasemmanpuoleisesta paidasta ei saanut millään järkevää kuvaa, mutta se on supersöpö! Crop toppeja oon alkanut nyt hamstraamaan, sillä tämän lisäksi oon tilannut muutaman myös Ebaysta, joita odottelen saapuvaksi. Tosi kivan näköisiä korkeavyötäröisen hameen- tai housujen kanssa!




vaalea toppi: GinaTricot 10€ (alessa) / musta toppi: GinaTricot 5€ (alessa)

Tätä vaaleata katselin jo normaalihintaisena ja oli niin hilkulla, että olisin ostanut tämän jo silloin. Onneksi en ostanut, sillä nyt sain sen puolet halvemmalla! Nää molemmat tuli kyllä niin tarpeeseen, sillä tämmösiä erikoisempia ja siistimpiä toppeja mulla on todella vähän. Vaalea on kokoa 38 ja on sopiva, mutta musta onkin vähän isompi (42) ja sen olkaimiin pitää joko sitoa solmut, jos päällä on vielä joku esim. bleiseri pitämässä ne piilossa tai sitten pitää leikkiä vähän ompelijaa.




bleiseri: H&M 15€ (alessa)

Toinen hyvä bleiserilöytö H&M:ltä oli tämä vähän erikoisemmalla kuviolla ja värillä varustettu tapaus. Tää päätyikin mun päälle jo viime lauantaina, kun oli äipän synttärit ja illemmalla vielä Coffarissa istuskellessa ja baariinkiin eksyessä. 





valkoinen neulepaita: Seppälä 8€ (alessa) / arkimekko: Nelly 24,95€

Neulelöydöt sai taas jatkoa, kun Seppälästä löytyi valkoinen suht perus vähän pidempi neule. Valkoisia mulla on normaalipituisina ennestään vain yksi ja sekin vähän kovia kokenut, joten tämä oli hyvä löytö!

Nellyltä tilattu harmahtava arkimekko oli myös hyvä löytö, vaikka alennuksessa ei ollutkaan. Täydellinen väri, maailman mukavinta materiaalia, pieni poolokaulus ja istuu hyvin päälle. Henkarissa ei näyttäydy tämäkään edukseen, mutta mustan hatun, mustien sukkahousujen (tai ilman), korkeiden korkojen tai vaihtoehtoisesti vaikka Converseiden kanssa tästä tulee varmasti yksi mun luottovaatteista!

35 kommenttia:

  1. ihania ostoksia!sun tyyli on nii upea :)

    VastaaPoista
  2. Siis ihania ostoksia!!!! voisin ottaa noista vaikka kaikki.. Upea tyyli sulla ja super hyvät löydöt ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja pakko viel sanoo et ite oon samanlainen alennushaukka, en osta lähes koskaan mitään normaalihintasena ;D aina ensimmäisenä selaan kaikki alet ja näin oon tehnykkin kaikki parhaat löydöt, niin sisutukseen ku vaatetukseenkin! ;)

      Poista
    2. Kiitos paljon! :-) Joo siis mullakin jotenki jo alitajunnassa se, että nettishoppaillessa etenki heti ensimmäisenä tsekkaan alennukset ja sit alan kattelemaa jotain uutuuksia ja muita! Mut niistä aleista kyl lähes aina löytyyki jotain, et ihan hyvä kattoo ensin ne ;D

      Poista
  3. ihania ostoksia! hyvin oot löytäny tavaraa alennuksista:)

    VastaaPoista
  4. mist saat inspiraatioo pukeutumiseen?entä millaset värit sopii toistensa kanssa yhteen?miten ees saa kivan asun?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eniten saan inspistä blogeista, kadulta, instagramista ja omasta päästäni, jos löydän kivan vaatteen ja alkaa samantien aivot raksuttaa! Mä tykkään leikkiä enemmän materiaaleilla, kuin väreillä ja yleensä jos mulla on joku erikoisempi tai värikkäämpi vaate, niin kokoan muun asun aika simppeliksi esim. koko mustaksi. Tällä hetkellä mulla on kuitenki mielessä kaksi väriyhdistelmää, mitkä sopii mun mielestä tosi hyvin yhteen: kokovalkoinen ja violetin sekä keltaisen yhdistelmä.

      Mun mielestä asu on silloin onnistunu, kun siinä on vähän jotain erikoista (yksityiskohtia, koruja, materiaali, leikkaus jne), se sopii kaikinpuolin kantajalleen ja kun se saa sun olon paremmaksi, kuin mitä ennen vaatteiden pukemista päälle :-)

      Poista
  5. Ooh superihania juttuja! Mäkin oon kuolannut leopardikuvioisten, nimenomaan vähän löysempien pöksyjen perään, mutta vielä ei oo ne perfectot tulleet vastaan :-( Sulla on kyllä älyttömän kiva tyyli, tykkään hurjasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Heidi! :) Nää on kyllä tosi kivat, suosittelen tsekkaamaan Nellyltä nämä!

      Poista
  6. ihania vaatteita! varsinki noi leopöksyt ahh <3 mutta mistä ihmeestä sulla on niin paljon rahaa kokoajan ostella ihan kauheesti kaikkea ? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vaan! Mulla on aika pieni budjetti tällei työttömänä jokaiselle kuukaudelle ja se on ihan vaan käyttökysymys, että mihin ne rahat haluaa käyttää, ei sen kummempaa :-)

      Poista
  7. aivan täydellisiä ostoksia <3 nuo nellyn kengät kyllä nauratti, mutta hyvällä tavalla - ihanan väriset kyllä kesäksi ja niistä tulee todella paljon mieleen karkit haha :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niin niistä tulee! :-D

      Poista
  8. apua! aivan täydelliset kengät ;o♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä supersöpöt<3

      Poista
  9. ihastuin tohon viimesen kuvan harmaaseen mekkoon, aivan ihana! kivoja muutkin ostokset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vielä paljon ihanampi päällä kuin kuvassa! Ja miten pehmeä se onkaan..<3

      Poista
  10. kivoja ostoksia (:

    http://miakaroliina.blogspot.co.uk/

    VastaaPoista
  11. Ihania vaatteita, sulla on kyllä kiva tyyli!

    Ja hei tota ku tilasin pari viikkoa sitten ekaa kertaa ebaysta, tilasin yhen korun ja paidan nii mietin että tuleekohan ne suoraan postiin vai postilaatikkoon? Luin ton sun ebay postauksen viime vuodelta ja aattelin että jos sä tietäisit! Siis että onko sulle yleensä tullu ne suoraan postilaatikkoon vai onko pitäny hakea postista? Kiitti jos pystyt vastaamaan :) Ja jos tulee suoraan postiin nii kait siihen tulee se lappu millä sen voi hakee..? hhhahha avuton oon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Mulle on tullu aika vaihtelevasti ne ovelle/postiluukusta ja sitten sinne ihan postiin. Aika usein semmoset missä on jotain koruja tai jotain muuta tosi pientä, mikä mahtuu postiluukusta sisään, ni ne tuodaan aamupostin mukana luukusta sisään, mutta välillä on tullu ihan pimpottelemaan jonku isommankin paketin kanssa. Ja tulee tottakai lappu tai muu ilmotus siitä, että on paketti postissa :-)

      Poista
  12. oh ihan superkivoja juttuja oot löytäny !!

    VastaaPoista
  13. Oi kuinka ihania uusija juttuja! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    VastaaPoista
  14. upeita vaatteita! :)

    VastaaPoista
  15. Ihania vaatteita!:-) Silmään pisti kuitenkin toi Seppälän alesta ostettu Creme -t-paita kun sehän on siitä mallistosta yöpaidaksi tarkoitettu.. :-D Tai kun itselläni on ainakin tuo sama t-paita yöpaitana!:-DD mutta näyttää se ihan kivalta jakunkin alla.... :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä ai on!! :-DD Haha nojoo hyvin se näyttää menevän ihan normaalipaitanakin, kun ei mulla ollut mitään käryä siitä, että toi olis yöpaita... Saatan saada vaan ehkä outoja katseita niiltä muiltakin, keillä on tuo yöppärinä ;-D

      Poista
  16. ihania alelöytöjä oot kyllä löytäny! :)

    VastaaPoista
  17. voisitko tehdä joskus meikkipostauksen sun meikeistä ja miten yleensä meikkaat:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niissä ei oo oikeestaan mitään nähtävää, mutta tätä aina välillä tulee joku kyselemään, joten voisin mä jossain välissä näyttää mun tämänhetkiset käytössä olevat meikit :-)

      Poista