MY EVERYDAY PHOTOS

maanantai 10. maaliskuuta 2014

Ihanaa viikonalkua kaikille! Joku on saattanut ehkä huomata, että Indiedays Inspirationin sivubanneri ja mainokset ovat poistuneet mun blogista pari päivää sitten. Mulla on ollut nyt jo pari kuukautta mielessä sieltä lähteminen, blogin uudistaminen sekä itseni kehittäminen bloggaajana. Tuntuu paljon uniikimmalta ja paremmalta bloggailla itsenäisesti, kuin Indiedays Inspirationissa, sillä siellä tuntuu nykyään olevan vähintään joka toinen suomalainen blogi. 

Sieltä lähtemisen jälkeen mulla oli seuraavana "TO DO"-listalla ulkoasun muokkaaminen ja etenkin uusi banneri. Banneri on nyt vihdoin pitkästä aikaa sellainen, kuin haluan ja ulkoasua tulen muokkaamaan tässä lähipäivänä lisää, joten älkää ihmetelkö, jos piilotan blogini joku päivä muutamaksi tunniksi. Viimeisenä mun listalla on itseni kehittäminen bloggaajana. Mulle se tarkoittaa sitä, että ostan vihdoin Photoshopin itselleni ja opettelen käyttämään sitä (osaan onneksi jo aika paljon käyttääkin sitä), parannan mun kameran käyttötaitoja ja pyrin postailemaan monipuolisemmin. 

Nyt mulla on paljon parempi fiilis tästä touhusta, kun sai karsittua turhia juttuja pois ja on selkeä kuva mielessä mun blogin tulevaisuudesta. En stressaa bloggailusta enää juuri yhtään ja oon löytänyt itselleni sen hyvän postaustahdin. Tälläistä tämän mun mielestä kuuluukin olla: stressitöntä, hyvää mieltä antavaa, luovaa, uniikkia ja inspiroivaa!




Ollaan Aatun kanssa jääty ihan koukkuun Criminal Minds:iin... Sitä löytyy Viaplaysta kahdeksan kautta ja voin kertoa, että me keretään tulla jo ihan vainoharhasiksi ja hulluiksi ennen sitä viimeistä kautta :-D Mä oon nähnyt nyt varmaan viikon ajan joka yö painajaisia ja yhden jakson jälkeen laitettiin tietokoneen webbikameran päälle laastarit, ettei ketkään voi tarkkailla meitä, haha! Pitäisi ehkä katsoa välillä jotain muuta sarjaa...




Kroisantit on kyllä parasta, mitä aamupalaksi voi syödä<3



Lakkasin pari päivää sitten itselleni kevätkynnet - söpöt mintun väriset! Oon ihan fiiliksissä tosta kovaa vauhtia lähenevästä keväästä ja paljaista kaduista.




Memberssillä oli jokunen aika sitten ihan älyttömän halvalla Nellyn Sugarfree-korkkareita. Alle 10€ pari, joten enhän mä tietenkään voinut vastustaa näitä, vaikka mitään unelmakenkiä jalalle nämä eivät ole. Nämä kuvissa näkyvät kaunokaiset on niiiin ihanan väriset!<3

18 kommenttia:

  1. ihana tää uus ulkoasu ! :-) ihanaa jos oot löytäny sulle sopivan tavan bloggailla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Laura! Joo tää on niiin ihana fiilis :-D

      Poista
  2. tuo uus banneri on niin hieno!sun tyyli on sen verran upea ja asut aina niin hienoja nii ois kiva jos postaisit asuja useemmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Varmasti tulee lisääntymään nyt kun mennään kevättä ja kesää kohti :-) Talvisin kun on aina niin kauheen mukavuudenhaluinen, haha!

      Poista
  3. Toi on kyllä totta että inspirationissa tuntuu nykyään olevan ihan hirveen moni... :/ Tosi ihana tä uus ulkoasu ja noi kengät on täyttä rakkautta samoin kun sinä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se oo mun mielestä enää oikein mikään kunnia olla siinä mukana, kun blogien laadukkuudellakaan ei tunnu olevan kamalasti väliä :/ Voi kiitos paljon!<3

      Poista
  4. Upee ulkoasu, tykkään ihan hurjasti ! :) Ja kuulostaa hyvältä sun tulevaisuuden suunnitelmat blogin suhteen !

    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mustakin nyt on just oikeanlainen suunta mun makuun :-)

      Poista
  5. Oi miten hieno toi uus banneri! Tykkään erityisesti tosta kun toi kuva häivyttyy tollai :-) Ja ihanan valoisia ja piristäviä kuvia tässä postauksessa! :-)

    VastaaPoista
  6. Vautsivau mikä banneri! Tykkäisin kyllä enemmän jos tuota selkeää rajaa ei näkyisi kuvassa, vaan sekin kohta olisi häivyttynyt nätisti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo muakin vähän häiritsee tuo rajan pieni näkyminen ja luultavasti vielä muokkailen tuota banneria vähän vielä paremmaksi :-) Paintilla ja Photoscapella on vaan vähän rajoittunutta nää muokkailut, mutta latasin tänään Photoshopin kokeiluversion, joten sillä ajattelin myös vähän fiksailla!

      Poista
  7. Toi uus banneri on sikamagee :-) Ihan sun näkönen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Olis aika huolestuttavaa jos ei olis mun näkönen... :-DD

      Poista
  8. pisteet kyä kotiin et uskalsit lähteä inspirationista! tosiaan tuntuu että siellä on ihan kaikki nykyään, niin mukava nähdä että osa bloggaajista kykenee vielä toimimaan täysin omillaankin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ei ollu yhtään vaikea päätös lähteä sieltä, kun en saanut itse juuri minkäänlaista hyötyä siellä olemalla :-D

      Poista
  9. äää! noi kengät :3 ♥

    VastaaPoista