BROWN TONES

sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Ruskean eri sävyjä sekä valkoista; niistä mä tykkään tällä hetkellä tosi paljon! Noita valkoisia housuja tulee kulutettua tällä hetkellä ehkä vähän liikaakin, mutta minkäs sille mahtaa, kun nuo saa kaikki asut, mihin olin jo mustien tai denimin väristen housujen kanssa kyllästynyt, näyttämään taas ihan erilaiselta. Toinen juttu tässä asussa, mikä sai kaiken näyttämään niin erilaiselta mun silmissä, on nuo ruskeat kengät. Suosin lähestulkoon aina mustia kenkiä, mutta vitsit miten hyvältä ruskeat kengät näyttääkään vaaleiden sävyjen kanssa!

Trenssin taas huusin joskus kaksi vuotta sitten huutonetistä, mutta se on jotenkin vain unohtunut kaapin perälle. Nyt se on kuitenkin taas esillä ja lyhennettynä mulle sopivamman mittaiseksi, joten eiköhän tämäkin vihdoin pääse ansaitsemaansa kulutukseen! 

Ps. toisiksi viimeisimmässä kuvassa näkyy mun perusilme - aika ilonen ja skarpin näkönen, haha!

IMG_8978 IMG_8970 IMG_9040 IMG_8979 IMG_9106

trenssi: huutonet || poncho: Nelly || housut: Seppälä || kengät: Brandos* || laukku: BikBok || huivi: GinaTricot

*saatu blogin kautta

16 kommenttia:

  1. Anonyymi6/4/14 11:52

    Oot tosi kaunis ja rakastan sun tyyliä! Se on niin samanlainen kun mistä itse pidän. Toi sun banneri on kans tosi kiva kun ei oo tommonen "laatikko" niinku useimmilla, vaan tollai sulavasti ilman rajoja, jos nyt ymmärsit.. :) Ja tykkään sun kuvista ja kaikesta! Yksinkertasesti oot mun lempi bloggaaja ja oottelen aina innoissaan, että millon on uutta postausta tulossa!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon illan piristyksestä!<3 Tämmöset kommentit antaa niiin paljon lisää puhtia tähän touhuun :-)

      Poista
  2. Voi miten ihana asu taas! Sun asupostaukset on kyllä ehdottomasti yksiä mun lemppareista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit miten ihana kuulla, kiitos! :-)

      Poista
  3. Anonyymi6/4/14 14:07

    anteeks jos on liian henkilökohtasta mutta käytkö töissä tai opiskeletko jotain tällä hetkellä, mitä? :) ja kuinka pitkä muuten oot, kun sulla näkyy usein noita ihanan pitkiä korkoja usein, mä ite tykkäisin käyttää korkoja tosi paljon mutta oon mielestäni kovin pitkä niihin, en tykkää huidella kavereita päätä pidempinä D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tällä hetkellä työtön ja välivuosi on meneillään, mutta syksyllä olisi tarkoitus lähteä opiskelemaan :-) Oon 165cm pitkä! Korkeat korot kuule jalkaan vaan - kyllä siihen pituuteen varmasti tottuu!

      Poista
  4. Ihana asu ja viel ihanammat kengät! ♥ Onks siitä kauan kun oot ne saanut ja minkä merkkiset ne mahtaa olla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) http://www.brandos.fi/sixtyseven/medina-73427-caili-brandy/a55692 näköjään löytyy vielä, vaikkakin enää vain 39-kokoa jäljellä!

      Poista
  5. Anonyymi6/4/14 17:55

    tee videoo?
    ekkö sä oo merkonomi? pääsitkö heti töihin kun valmistuit?ootko aatellu jatko-opintoja vai opiskeletko jo?
    Itte valmistun ens kuussa niin olisi kiva kuulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on yksi video ehkä tulossa tässä lähiaikoina :-) Millasta videota olisit kaipaillu? Joo valmistuin viime keväänä merkonomiks ja pääsin töihin about 2kk valmistumisen jälkee H&M:lle ja varamiespalveluun. H&M:llä kuitenkin väheni vuorot aika äkkiä 1-2 vuoroa kuukaudessa ja varamiespalvelustakaan ei enää kuulunut mitään, joten nyt oon ollu semmosen puoli vuotta työttömänä :-D Syksyllä olis tarkotus lähteä opiskelemaan lisää!

      Poista
  6. Tosi positiivisia postauksia oot lähiaikoina pistänyt tulemaan, tykkään! Haha toi perusilme, mulla on samanlainen :D Vieraan silmin näytän varmaan aina tosi tyytyväiseltä ja helposti lähestyttävältä... Ootko kertonut täällä blogissa, mihin oot hakenu opiskelemaan? Pidän peukut pystyssä että saisit opiskelupaikan :) Vaikka työtön välivuosi on taloudellisesti vähän ankeaa niin on se kuitenkin aika ihanaa ja vapaata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla et oot tykänny! :-) Joo siis perus helposti lähestyttävä, haha... Mulla oli tossa jokunen hetki sitten postaus missä vähän purin omia fiiliksiä jatko-opiskelujen ym. suhteen ja laitoin kaikkiin neljään liiketalouden. Mulla on tällä hetkellä semmonen tilanne että oikeesti mun on PAKKO päästä opiskelemaan syksyllä, koska en kestä enää toista välivuotta ilman töitä ja opiskeluja :-D Hain siispä Kouvolaan liiketalouteen ja juridiikka kiinnostaisi siellä kaikkein eniten! Muissa hauissa on sitten markkinointia ja yrittämistä. Kyllähän tää välivuosi on toki ollut tosi vapaata ja on päässyt blogiinkin panostamaan ihan kunnolla, mutta alkaa jo jonkin verran hajottaa tää lorviminen ja ainainen rahanpuute :-D Peukut ja varpaat pystyssä toivon, että pääsen johonkin kouluun!

      Poista
  7. Anonyymi7/4/14 18:47

    oijjoi nää sun asut on ihanii! kiva kun postaat nykysi niin usein :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihana kuulla! :-) Mustakin on nyt ihanaa, kun bloggailu sujuu ihan ilman mitään ongelmia ja pystyn pitämään siitä kiinni, että postaan jokatoinen päivä!

      Poista