HOOKED ON MIDI SKIRTS & CROP TOPS

torstai 10. huhtikuuta 2014

Tämän kevään ja kesän yksi lemppareimmista trendeistä minun kohdallani ovat midi-hameet ja crop topit. Etenkin yhdessä nämä kaksi saavat aikaan ihan mielettömän upean yhdistelmän! Mahaa saa vilkkua hieman hameen ja paidan välissä olematta kuitenkaan mauton. Itse en ole navan vilauttelulle oikein lämmennyt, mutta juuri navan yläpuolelle ylettyvä hame crop toppiin yhdistettynä näyttää super hyvältä ja näin pysytään sopivan välimatkan päässä siitä ysärin napapaita-ilmiöstä. 

Alla olevaan kollaasiin kokosin pari hyvää esimerkkiä mun mielestä kivasti yhdistetystä midi-hameesta sekä crop topista - kenenkäs muunkaan kuin Kimin päällä! Kollaasin ensimmäiseen asuun törmäsin noin viikko sitten netissä ja sen jälkeen se on pyörinyt mun päässä melkein koko ajan. Pakko löytää jostain samaa väriä oleva väljä turtleneck crop top sekä midi-hame!
  Kollaasit2

Kokosin myös Polyvorella pari kivan näköistä yhdistelmää. Eniten innostun saman värisestä ylä- sekä alaosasta, mutta tismalleen saman värisiä on vähän hankalampi löytää (Polyvoresta ainakin) muistakin väreistä, kuin pelkästään mustasta ja valkoisesta. Pukisin nämä kaikki kuitenkin enemmän kuin mielelläni päälleni vaikka samantien! Kylmemmällä ilmalla näihin yhdistettynä ruskea oversize-takki (kuten Kimillä näkyy usein), niin asu on täydellinen!

Untitled #104


Mitäs te olette mieltä tästä trendistä?

9 kommenttia:

  1. Lovelovelove!! Mäkin oon nii ihastunut tähän trendiin :)

    VastaaPoista
  2. Tykkään sun blogista niin paljon, mutta jotenkin tuntuu että mielenkiinto on hävinnyt tätä kohtaan kun postaukset ei ole enään niin hyviä kuin ennen :s Olisi ihana katsoa välillä muutakin kun pääsääntöisesti asu ja vaatekuvia :/ Olet silti huippu tyttö ja mielläni tätä lukisin :) Voisitko tehdä "päivä munkanssa" , "10 faktaa", "kysymys postaus", "ihan muita "turhia kuvia" Tai jotain tavallisuudesta poikeeavaa! Tee vaikka video millä kerrot faktoja itsestäsi tms :) Monipuolisuutta siis toivoisin :) Toivottavasti et ota kommenttia pahalla, sillä pidän kyllä blogista ja vaikutat mahtavalta tyypiltä :) Hyvää kevättä! terv. innolla monipuolisuutta odottava lukija :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä on myös yksi joka odottaa samaa! :D On totta kai kiva katsella asukuvia mutta monipuolisuutta!! :DD

      Poista
    2. Harmi kuulla, että oot/olette tota mieltä :/ Mä itse taas tykkään tämän hetkisestä tilanteesta tän blogin kanssa kaikinpuolin ihan tosi paljon, joskin monipuolisuutta voisi munkin mielestä olla hieman enemmän. Asukuvat ja vaatepohdinnat on kuitenkin tällä hetkellä niitä mielekkäimpiä postausmuotoja mulle tällä hetkellä, joten niitä kyllä tulee jatkossakin olemaan suuri osa postauksista. Noi kaikki ideat mitä sanoit on tosi hyviä ja tuo "päivä kanssani" ja "faktapostaus" mulla on ollutkin pidempään jo mielessä, mutta ne vain helposti jää esim. asukuvien jalkoihin. Tolla "turhia kuvia" tarkotat varmaan niitä ihan jokapäiväisiä randomkuvia ja niitähän mulla aika paljon onkin ja vasta pari kuukautta sitten mun blogi oli melkeinpä pelkästään niitä! :-D

      Ja tietenkään en tämmöstä kommenttia voi ottaa mitenkään pahalla, kun näin nätistikkin sanoit ja postausehdotukset on aina tervetulleita! Saa antaa mielellään lisääkin, jos on jotain korvan takana.

      Poista
    3. Olen tuo ensimmäinen anonyymi, ihanaa ettet ottanut asiaa pahalla vaan hyvällä :) Vaikutat niin mahtavalta ihmiseltä :) Ja juuurikin noita "turhia kuvia" tarkoitin miten sen ymmärsit :) Mutta kohdistin sen enemmän niihin että kun lisäät päivän asua tms niin laittaisit niiden yhteyteen niitä "turhia kuvia samasta päivästä" :) Ettei yksi postaus olisi 5 kuvaa samasta asusta pelkästään :) Koita saada tehtyä vaikka höpöttely video, se olisi tosi mahtava :)

      Poista
    4. Kiva kuulla että välittyy semmonen kuva sinne ruudun toiselle puolen! Mä tykkään postata nimenomaan juuri niin, että asukuvat on erikseen ja sekalaiset kuvat erikseen jne, koska mua itseäni ahdistaa lukea postauksia, missä on kaikkea sekaisin. Eli tätä tapaa en tule jatkossakaan muuttamaan, mutta monipuolisempia postauksia aion nyt kyllä miettiä enemmän :-) Höpöttelyvideot ei ole ihan mun juttu, koska en vaan osaa olla niissä niin kauheen luonnollinen ja varsinkin jos ei ole mitään kummempaa sanottavaa ne on mun mielestä aika turhia... Ehkä jos olis joku aihe vaikkapa, niin sitten voisi kokeillakkin, mutta yleisesti ottaen ne ei ole oikein mun juttu :)

      Poista
  3. Ite oon tykkänny pelkästään noista topeista,enkä oo lämmenny noille hameille,mutta ne kyllä näyttää aikas hyvältä yhdessä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tykännyt noista hameista pitkään, mutta jotenkin oon aina mieltänyt ne vähän kurvikkaammalle vartalolle, kuin omani, mutta vihdoin olen tullut järkiini :-D Sopii semmonen tälläsellekkin vartalolle kun pistetään sopimaan!

      Poista