SUNNY DAY-VIDEO

keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Olette varmasti huomanneet, että mä en kamalasti kuvaa blogiini mitään videoita. Syynä tähän on se, että Windows Movie Maker ei pelitä mun koneella (sammuilee koko ajan) ja oon muutenkin vähän huono videoiden muokkaamisessa ja se on mun mielestä aina ollut kamalan työlästä sekä aikaa vievää. Muhun kuitenkin otettiin Canonilta yhteyttä jokunen aika sitten ja pyydettiin mukaan yhteistyöhön - Canonin nimeen vannovana ei tarvinnut sekunttiakaan miettiä ja olinkin jo vastannut myöntävästi! He lähettivät minulle testiin näppärän ja pienen Canon LEGRIA mini:n, jolla olenkin tässä jo jonkun aikaa harjoittanut mun vähäisiä videokuvaustaitoja mm. kuvaamalla Roosan touhuja ja satunnaisia pätkiä siellä täällä, kuten alla olevassa videossa. Älyttömän kätevä vehje pakko myöntää ja varmasti etenkin vloggaajille tuon liikkuvuutensa ansiosta sekä festareilla tuon laajakuva-efektin takia tosi näppärä :-)

Videon pätkät on kuvattu samana päivänä kun tämän postauksen asukuvat on otettu, kuten vaatteista varmasti huomasittekin. Kevään ensimmäisimpiä lämpimämpiä kelejä ja piristäviä auringonsäteitä<3 Luulin tästä videosta tulevan pidempi, mutta jotenkin se vain muokatessa kutistui ja karsiutui monia pätkiä pois. Tekeillä on kuitenkin vielä toinenkin video (sormet ristiin, että muokkaaminen sujuu silloin paremmin), josta tulee pidempi - ehkä tää tästä lähtee vielä luonnistumaan!

Ps. mulla oli pieniä hankaluuksia (ja epätietoisuutta, että saako edes niitä 30 sekunnin musiikki pätkiäkään videoon pistää?) saada musiikki soimaan videolle, joten pistäkää alla oleva biisi soimaan videon ajaksi!


Clean Bandit - Rather Be feat. Jess Glynne


*Canon LEGRIA mini saatu lainaan blogin kautta

8 kommenttia:

  1. Tosi kiva video vaikka lyhyt onkii! :-))

    VastaaPoista
  2. Anonyymi2/4/14 17:22

    Mun mielestä voit laittaa vaikka koko biisin siihen taustalle jos selkeesti mainitset että sulla ei oo oikeuksia siihen ja vaikka linkkaat sen koko biisin sitten :D En oo kyllä ihan varma?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ainakaan koko biisiä saa pistää, vaikka siitä mainitsiskin :/

      Poista
  3. Tosi kiva video, eikä muokkauksessakaan ollut mitään vikaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pinja! No ekaks muokkaukseks uudella ohjelmalla ihan ok mut onneks tästä on suunta vaan ylöspäin :)

      Poista
  4. Anonyymi2/4/14 20:06

    Googlaa "copyright free music" ja niitä musiikkipankkeja voit käyttää! ;>

    VastaaPoista
  5. Hei kiitti tosi paljon! Pitää ens videoon kattoo sit sieltä :)

    VastaaPoista